Zapojení zapalovací cívky motor Š1203

Od: Datum: 01.12.12 10:57 odpovědí: 5 změna: 01.12.12 17:36

Hezké ráno všem kteří mi poradí. Mám vysokozdvižku s motorem Š 102. Již podruhé mi vytekla zapalovací cívka, motor šel nejprve dobře, pak na 3, na dva a na jeden válec doklokotal... Byĺa tam cívka s předřazeným odporem, nevím zda tam musí být, protože k cívce vedly jen 2 kabely, od baterie na 15 a druhý z rozdělovače na 1?. Odpor vůbec nebyl zapojený. Poraďte prosím někdo, hlavně jednoduše, jsem v elekrice docela laik... *ee*

Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: buss®
Datum: 01.12.12 11:12

Odpor se vyřazoval (v zimě), aby to lépe startovalo, asi není dobré bez něj furt jet. Cívka je pak na nižší napětí. Doporučovala se výměna cívky z Favorita.

Ohodnoceno: 2x

Od: jirkadoprava*
Datum: 01.12.12 11:15

Díky, kam který kabel mám tedy zapojit. Červený + na 15 a ten od rozdělovače na 1 nebo na výstup z odporu?

Datum: 01.12.12 12:12

pokud si pamatuju tak na jedničku na cívce se dává kabel od přerušovače a na jednu stranu odporu přivedeš plus 12V po klíčku a druhá strana odporu de na cívku kontakt 15

jinak nekolabujou ti ty cívky proto že máš na cívku přivedených stálých plus 12V místo 12V po klíčku?

Ohodnoceno: 2x

Datum: 01.12.12 12:33

V první řadě si sežeňte 12V cívku bez odporu, je celkem jedno z jakého auta. Pokud je u cívky odpor, je vlastní vinutí cívky na méně, než 12 V. Ten odpor se při startování krátkodobě zkratoval a cívka tak dávala větší jiskru. Pokud máte připojených 12 V trvale (až za odporem) i za běžného chodu, cívka sice líp zapaluje, ale dlouho to nevydrží.

doplněno 01.12.12 12:37: