Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Problém se sáním motoru

Od: sanka* odpovědí: 14 změna:

Ahoj,rád bych se s vámi poradil o nějaké rady,protože stále u mě přetrvává problém,se studeným startem,kdy se po nastartování a pokusu o rezjetí zadusí motor a povětšinou chcípá..Byl jsem na diagnostice a tam se ukázal nějaký problém,se sáním,ale co to bylo konkrétně to bohužel nevím..Neměnil jsem vzduchový filtr,ale tak je co by to prevděpodobně mohlo dělat,když s tím jsou ty problémy popsané na začátku..Děkuji..

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar luigi

Co je to za vozidlo? na jaké jezdí palivo? jak je staré? *cteni*

stirecek*

To bys mohl vědět, néééé*smich*

cyril*

Je tu novej! *smich*

19.03.11 09:34

*smich*

sanka*
hodnocení

Seat Cordoba 1,4 vyrobeno 2000

 

cyril*
hodnocení

0x

No jo, samá sranda a rada žádná. O jedné bych věděl, ale není publikovatelná, bohužel.

sanka*
hodnocení

Nebude to něco s tím že mám jít někam?Sranda to je ohromná,ikdyž jsem to myslel dobře a jen se chtěl poradit..

cyril*

V podstatě ano. Jít s tím někam, kde tomu rozumí a dokáží odstranit vady. To v případě, že chcete mít auto v pořádku, pokud chcete jen planě klábosit o teoretických možnostech, tak to je pak věc jiná. ;)

 

hodnocení

0x
avatar luigi

špatná nafta, plnej naftovej filtr, katikem zacpanej výfuk, přeskočenej rozvodák, vadna regulace turba, nízkej plnící tlak turba a v neposlední řadě to chce vag jinak na seat forum tam jsou podobné dotazy i se zkušenostmi majitelů ;)

stirecek*

Tak jestli leje do 1,4 naftu, tomu bych se nedivil*smich*

sanka*
hodnocení

Tak je to sice benzín,ale oceňuju ten výčet.. :) Byl jsem s tím u jednoho mechanika,který to napíchnul na noťas a ukázalo to zase jen vadný snímač klepání,ale tak zkontroloval svíčky,které jsou v háji a vzduchový filtr,který nebyl měněný a je pěkně zaprasenej,tak zkusím napřed vyměnit tohle a uvidíme co to udělá..

stirecek*

Se ještě divím, že ten motor nevylezl a nenafackoval ti, za to jak se o něj nestaráš*uf*

erikch*

někdy je údiv majitelů auta po výměně vzducháče až neskutečný...,přitom "dýchání" je stejně důležité jak pro tebe tak i pro motor(představ si jak by se ti dýchalo,kdyby ti někdo o víc jak polovinu přicpal přívod vzduchu-a ještě by po tobě chtěl abys běžel...*ee*) a podobné to je se zapalováním...Prostě drž se 3 základních věcí pro každý motor: přívod paliva,přívod vzduch a zapalování-auto ti bude "vděčné"

sanka*
hodnocení

Jsem majitelem krátce,takže se to snažím vypilovat..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]