Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Plastový kryt prahů

Od: sanka* odpovědí: 11 změna:

Ahoj,asi mě rovnou odkážete na nějakou vrakárnu,ale zkusím se zeptat,nedá se někde koupit tento díl?Káplo mi na něj vteřinové lepidlo a při pokusu o odstráhyanění se pěkně poškrábal,tak by jsem ho vyměnil..A ještě otázka,proč jsou ty záhyby na prahách?Myslím ty železné,je to na obou stranách,ale moc jsem to u nikoho neviděl..


Plastový kryt prahů

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

sanka*
hodnocení

Ještě jedno foto

Plastový kryt prahů #2

 

1jara*
hodnocení

0x

Jestli máte Seata tak v jejich prodejně. Jestli jste to u nikoho neviděl, jsou to prolisy spoje prahů.

doplněno 13.03.11 14:29:

Zkuste se poptat dole odkaz.

Zadání nové poptá/...

sanka*
hodnocení

Myslíte že třeba autorizovaný prodejce by to mohl mít?A to je normální ty spoje?A jak se správně říká tomu plastovému díly,nevíte prosím?

sanka*
hodnocení

A od čeho jsou tedy ty prolisy?

ar*

To myslíš něco takového?

Plastový kryt prahů #3
sanka*
hodnocení

To nechápu co myslíte zase vy,co tím myslím.. :D No mě jen zajímalo,od čeho jsou ty ohyby na plechu,ty tzv. prolisy..A ten plastový díl,ten je označený na té fotce,je to zevnitř..

ar*

Mylslel jsem jednoznačně jesli se má jednat o ochrané kryty prahů, které jsou na foto. Sice celkem nechápu na jaké prolisy s ptáš,ale pokud o tyto (foto) tak to nejsou prolisy,ale spoje kde jsou zbodované jednotlivé díly karoserie.

Plastový kryt prahů #4
erikch*

ony spoje(jak je výše psáno prolisy)jsou přechodem vícevrstvé a profilované podlahy a sloupků dveří-samozřejmě karoserie je svařencem,jinak by musela být odlita,ale to by vážila o řády víc...

sanka*
hodnocení

No to je přesně ono,na co se ptám..A to je normální?Moc to u lidí není vidět..Ale ta lišta,na kterou se ptám je na první fotce,ten plastový vnitřek,jde krásně vyndat,tak by se určitě měla někde dát sehnat..

erikch*

technologie výroby je stejná jak třeba u Audi tak u GMC-prostě "sendvič" podlaha a nosníky,k tomu svařené sloupky a střecha-a co se viditelnosti týče-záleží jak které auto,někde zakryto plastizolem,někde nějaká další vrstva krytí plechem atd.-ale to není podstatné,na funkci,pevnost,to vůbec nemá vliv...Jinak ten plast díl(vnitřní práh)by teoreticky mohl jít doladit-sice kyanoakryl(vteřiňák)je pěknej sajrajtík a "držák",ale zkusit 800-1000 smirek(podvodník),jinak lepidýlko než mechanicky dolu nepůjde,a pak horkovzduškou opatrně a trpělivě nahřát a klas.žlutou houbičkou na nádobí "zapaťkat"-tím dosáhnete jemné struktůry ďubek na plastu...No a pokud se s tím nebudete chtít patlat,tak ideál je vrakáč,aukro,annonce-kde je Cordoba(předpokládám,že jde o Cordobu)na díly...

sanka*
hodnocení

Díky moc,bylo to vyčerpávající.. :)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]