Nejste přihlášen/a.
Dobrý den chci se zeptat zda by jste mi doporučily nějaké levné rádio s cd a usb do golfa 2 značku nebo podle čeho se orientovat jen pro normální poslech žádné šílenosti tak okolo 1000kč popř jestly nemáte někdo něco co mi prodat nebo tak něco děkuji
Tak do 1000,- se vám bude rádio s CD (MP3) a USB hledat opravdu špatně.
Zde jsem našel jedno aukro.cz/...
Ale jedná se opravdu o hodně špatnou značku!
Kvalitní Autorádio například zde fancarhifi.cz/...
Zde nový hyunday ale jak říkám tato značka není zrovna kvalita aukro.cz/...
JVC je na tom možná o malinko lépe aukro.cz/...
LG jsem měl a bylo celkem bez problému ale časem začal zlobit joystick a konektor mezi panelem a Autorádiem aukro.cz/...
A naprostá špička mezi autorádii fancarhifi.cz/...
Popřípadě bez USB fancarhifi.cz/...
Clarion má asi jedenu z nejlepších reprodukcí zvuku
doplněno 10.03.11 20:03:Osobně doporučím ten nový pioneer za 2190,- nic lepšího za tyto peníze asi nebude fancarhifi.cz/...
ale když jsem zkusil připojit jen černý na černý a červení na červený drát tak se to nezapnulo a v aute nevím na co je
neřiďte se barvami, podívejte se na štítek na rádiu kde jsou vývody označeny a na zapojení konektoru ISO a propojte to podle popisků.
ano barvami se nebudu řídit ale v aute vím akorát co je hnědej a červenej kabel když jsem je na skoušečce spojil v aute tak se rosvítila tak že to je přívod ale pak je tam tenkej hnědej a tenkej žlutobílej a to nwm co to je a pak je tam modro šedej k autorádiu není možné připojit pouze přívod musí tam být i jiné věci?
Do rádia musíte přívést: mínus, napájení pro pamět +, napájení + od klíčku, aby rádio vyplo při vytaženém klíčku.
Já jsem u fábie ještě musel dokoupit adaptér pro napájení zesilovače antény. viz obrázek ars24.com/...
Ale já nevím co je co v aute někdo předemnou i ty ISO konektory takže já tam mám akorát od repro na iso konektoru a od napájení tam mám 5 drátu červený hnědý modrošedí a tenký hnědý a tenký žlutobílý nic víc nevím . Když mi někdo řekne co je co a k čemu tak to mi hodně pomuže ale já vubec netuším a jak by se to dalo zjistit nebo má někdo golfa2?
Už nevím jak poradit, udělejte foto. Základ pro zapojení rádia:
najděte v autě 3 vodiče. Víte alespoň něco o elektrice v autě? Máte měřák?
1. vodič - musí tam být neustále +12V
2. vodič - musí tam být +12V jen když je zaplé zapalování, jinak ne.
3. vodič - kostra auta.
zkusím ještě takto - ty dva tenký zatím neřešte to bude asi ovládání od rádia k MAXI-DOTU. Nevím jestli ho v autě máte.
Hnědý asi bude zem jak jste zjistil zkoušečkou. Ten červený změřte se zapnutým klíčkem a s vypnutým klíčkem. Pokud tam je a není napětí, tak to je napájení rádia. A na tom posledním by mělo být napětí pořád. To je pro paměť rádia.
a proč to nejde zapojit, určitě tam je iso konektor, jedna sada je pro reproduktory, druhá pro napájení.
aby se to dostalo dopředu tak ještě jednou
zkusím ještě takto - ty dva tenký zatím neřešte to bude asi ovládání od rádia k MAXI-DOTU. Nevím jestli ho v autě máte.
Hnědý asi bude zem jak jste zjistil zkoušečkou. Ten červený změřte se zapnutým klíčkem a s vypnutým klíčkem. Pokud tam je a není napětí, tak to je napájení rádia. A na tom posledním by mělo být napětí pořád. To je pro paměť rádia.
Máš na jednom + kabel na stlumení osvětlení autorádia. Tady máš co je co bucek.name/...
Jinak stručný návod... Vem si žárovkovou zkoušečku na 12V... Najdi si 12V + Stálej proud, tzn s vytaženým klíčkem (kostra nejčastěji hnědá a stálej proud žlutočervená) Tak teď si musíš najít proud spínací od klíčku, měl by bejt červenej a v ISO hned vedle kostry. Po zapnutí klíčku se na něm objeví napětí. Kostru připojíš na kostru. Spínání na červenej nebo žlutej a stálej na ten druhej, pak kdyžtak přehodíš záleží na autorádiu poznáš to tak, že po vypnutí se ti smaže paměť.
Ano v golfu je hnědej kostra a červenej když pripojim skoušečkou tak se rosvítí ale když jsem měl konec zkoušečky na kostre na hnedým tak svítola jen s červeným i když byl pootočenej klíček na to to nereaguje jen ten modrošedej když zapnu světla a ale na klíček nemá nic vliv nwm co to je?
Pokud ti nereaguje spínání od klíčku, tak ho buď musíš opravit nebo to udělat takhle a autorádio prostě vypínat. Červenej od autorádia připojíš ke žlutýmu od autorádia do jedné svorky. Rádio pak půjde stálea budeš ho muset vypínat ručně, nevypne se s klíčkem.
tak že do nej porád pude 12V a pamet zustane a když si odnesu panel prič tak je to 100% vyplí a nevibíjí se nic jo?
Ano tak se zapojovala rádia dřív, když neměly digitální ladění. Neměly pamět, ladilo se klasicky kondenzátorem.
No dá se to tak říct spotřebu mít bude, ale tu má i když je zapojené správně kvůli paměti. Jsou tak zapojena i některá nová autorádia. Mám O II s autorádiem Nexus, autorádio se sice po vytažení klíčku vypne, ale můžu ho manuálně zapnout i bez klíčku. Takže pokud si nedoděláš spínání je tohle jediná varianta. Popřípadě udělat samostatný přívod od stálého napájení a dát si tam další vypínač, ale to je podle mě zbytečný.
Ted jsem to tedy připojil dva dráty od rádia k stálemu 12V a a kosru nebude se vybíjet baterie? Panel si vždy odnáším
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.