Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Favorit vysoké otáčky volnoběhu a cukání

Od: army666* odpovědí: 5 změna:

Zdravím Vás všechny pořebuji radu mám faforita 135 GLX rok výr.93, karburátor
Včera jsem vyměnil ventilátor u topení (sice na 1. rychlost nefouká ale to mi nevadí) jelikož skřípal prosříkl jsem ho WD 40 a ventilátor na chladiči také když jsem jel včera cca 1km domů vše bylo v pořádku tak nevím jestli to má na problém vliv.
Dnes ráno jsem nastartoval a odjel do práce cestou jsem vypozoroval že auto začalo mít vysoké otáčky volnoběhu mezi 1500 -2000 dále začalo auto cukat. Podrobnější popis když jedu pustím plyn nebo podřadím dříve auto udělalo hmmmmmmmm ale ted delá hmm-hmm-hmm- a celé auto se přitom cuká. když jsem jel z kopce kde normálně zařadím 3 a auto delá hmmmmm a drží si rychlost mezi 50-60 km/h tak dnes auto dělalo hmm-hmm-hmm (cukalo) a rychlost pořád stoupala když byla na 80 tak jsem brzdil. jinak když jedu tak před zatáčkou podřadím a přibřžduji tak do ted to bylo plynule ale ted se auto cukalo. jinak ješte když jsem měl zařazenou 4 a pustil jsem plyn auto spomalilo na 40km/h a pak jelo pořád dál když jsem přibzdil na 35km/h tak auto jelo 35km/h aniž bych měl nohu na pylu. Když zmáčnku spojku otáčky se pořád drží mezi 1500-2000 otáčkami. nevím proč to dělá potřebuji poradit co to může způsobovat a jak to poravit. Zaseknutý sytič to být nemůže ten ksem zkoušel a svaká tak jak má.

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

A nemůže to dělat přidřené plynové lanko? Zkusil bych lanko vyháknout z kolébky na karburátoru a vyzkoušet, jestli spadnou otáčky na volnoběhu.

 

ar*
hodnocení

0x

Sice se mi nezdá ten rok 93 a GLX s karburátorem, ale nevydí. Nejprve se mrkněte jestli když se pustí plynový pedál se klapky v karburátoru opravdu zavřou a nezůstanou pootevřené. Není možné , že jste při výměně ventilátoru skřípnul bovden od plynu?

doplněno 07.03.11 19:46:

Nezbude než nejprve překontrolovat ty klapky jestli se opravdu zavřou. První klapka je ovládaná mechanicky, druhá podlakově. Vypadá to že první klapka nedovře.

army666*
hodnocení

ne není možné abych ten bovden skřípnul vubec jsem se okolo něj nemotal.

Přesto bych vyzkoušel nejdřív odpojit to lanko, jestli není přidřené. Možná souhra náhod třeba.

army666*
hodnocení

jž jsem na to přišel v karburátoru byl kus eletrikářské izolepy nevim jak se tam dostala ale když jsem ji vyndal tak volnověh v pohodě. uvidíme co to udělá za jízdy.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]