Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vyhodili me z STK

Od: danik* odpovědí: 53 změna:

Dobry den prosim Vas mam dotaz ohledne STK.Byl jsem ted na kontrole a vyhodili me kvuli cepum a jinym rozmerum kol a dalsi drobnosti se mu nelibili tak mi dal na mesic.Muj dotaz z ni,co kdyz ted pojedu jinam na stk.Budou o tech zavadach a drobnostech take vedet na jine stk z nejake databaze?Sice je to starsi auto,ale emisema jsem prosel a radsi si znovu zaplatim stk nez jit znovu k tomu rejpalovi.Samozrejme kola dam atd jak maj byt podle TP,ale stejne uz tam nepojedu radsi zajedu jinam.

 

 

53 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jarda3*
hodnocení

1x

Tak to je slozita zalezitost, muze projit vsechno - emise euro -5, jiny motor, jina kola, skla jak briketa, ale musi se to popotlacit (a nestaci asi uplatek, je to opravdu asi o hubu, cili nejaky znamy technika to tam muze v pohode protlacit, hodne servismanu to tak ma) nebo se da ferove ale to pak zalezi na koho se narazi. Sam to delam jak kdy, vetsinou kdyz ferove, tak tam jedu taky 2x, ale co uz - druha kontrola byva naprosto formalni, jednou stacila odpoved, ze jsem zavady odstranil. Nevim, jestli maji nejake smernice, aby vic vydelali. Jeden rok jsem byl na STK se 3ma autama, s prvnima dvema to bylo na 2x, treti, ktere jsem myslel, ze nema sanci projit mi pak ten samy technik pustil (a to byl pontiac z USA, hodne papirovych nedostatku by se naslo, blinkry jsem teda vymenil predem...)

Ja bych sel na stejne misto po odstraneni zavad, nezapsany rozmer kol projde skutecne jen pod tlakem, tak prehodit (ja mam treba zapsane zimni a nezapsane letni salamy...), ostatni jsou ptakoviny.

 

pu®
hodnocení

0x

Ano budou, píše se to do nějaké centrální databáze. Leda by se tam nepodíval, o čemž pochybuju. Přítel teď (je to asi měsíc) procházel stk podobně - 5 let od přihlášení auta má jisto barvu blinkrů, najednou je špatně, totéž rozměry zimních pneumatik... a spousta dalších hnidopišských nesmyslů. Pneumatiky apod. jsou samozřejmě důležité, neříkám, ale byl to prostě buzer a pan policajt zjevně, a to si nevymýšlím, čekal na úplatek. Nedostal. I přítel šel (z principu) jinam, ale konzultoval se svým mechanikem (který rovněž dělal všechny opravy) totéž, co vy, a po mnoha ověřováních došli k závěru, že v oné databázi jsou skutečně všechny "závady" zapsány a opravit vše musíte. Předesílám, že úplatek byl očekáván v provozovně Praha-Jarov, takže pro ostatní, jeďte jinam.

doplněno 05.03.11 18:20:

To Jara1 a štíreček - máte pravdu, vyjde to levněji a jinde se musí platit celá stk. Ale ke zmetkovi, kterej vyloženě čekal na úplatek, už bychom fakt podruhé nejeli - našel by rozpáraný potah a šmouhu na skle... Prostě nám šlo o princip, za který jsme sice připlatili, ale byli v klidu. Mimochodem na té druhé stk obraceli oči v sloup, že někdo buzeroval kvůli barvě blinkrů... *nevi*

doplněno 05.03.11 18:22:

Pane Milane, věřte, že to tak fakt bylo... nechápal ani ten mechanik, který následně vše opravoval. Jak píši, ani při následné druhé kontrole nechápali...

pu, nezlobte se, ale tak to asi nebylo..."...prostě buzer a pan policajt zjevně..."

 

gilll
hodnocení

0x

Zdarec, jet jinam klidně můžeš ale dej si dohromady ty závady, který tam našel, hlavně skubinu B - vážné závady, kvůli kterým jsi neprošel protože jestli to neudláš tak poletíš znovu. Technická jinde = nová technická a znova musíš zaplatit plnou částku. Pokud vím tak ne, pokud jim neukážeš výpis z poslední technické tak by se neměli závady dovědět.

vsevim*
nevim, kde berete tu jistotu. pokud neprojdete v stk "X", musite po odstraneni vypsanych zavad do jednoho mesice pristavit vozidlo te stk, ktera zavady odhalila a uvedla ve zprave, tedy zase stk "X". mel jsem podobny problem s nakladnim privesem: v technicaku byla barva cervena zakladni a ja pri priprave na stk vlek natrel světle hnedym emailem. technik me nato vyslovne upozornil, ze musim po odstraneni "zavady" zpet do jejich stk.

vševim

co chcete sdělit?

vsevim*
vycerpavajici odpoved najdete v druhe vete meho prispevku.
gilll

Sakra, co to píšu, jasně že se to dozví, můžou si v papírech dohledat závady...

danik*
hodnocení

Tak diky za odpovedi.Zavady se budu snazit samozrejme vsechny odstranit skoda jen,ze se dozvedi o tech minulejch zavadach tzn,ze me to nejspis taky prolezou a jeste kdyz je to starsi auto asi se jim to uz nechce do provozu poustet a nebo prave ocekavaj ten uplatek.Kdyz chces jezdit se starsim autem priplat mi :o))!

stirecek*

Já se fakt divím, proč tady řešíte nějaké papíry, na jiné stk si ty závady najdou i bez papírů a pochybuju, že tě někdo pustí bez problémů s kolem, které se kymácí na čepu a ještě k tomu má nepovolený rozměr. To už si dnes ani dobrý známý nedovolí takové auto pustit, přijít o práci kvůli pajcku se dnes fakt nevyplatí, nehledě na další případné problémy. Takže ať už pojedeš tam či zpátky, stejně ty problémy odstranit musíš a opakovačka vyjde levněji.

vsevim*
kazete zde bludy - ty zavady, kdyz neprojde, zapise technik do technickeho prukazu.

 

1jara*
hodnocení

0x

Pokud odstraníte závady, tak můžete jet opět tam kde jste byl předtím. Proč si to komplikovat a jezdit někde jinde!

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

závady e musí odstranit, a opakovaná technická někdy bývá zdarma, jako u nás.

Jinde technická je možná, ale za plnou cenu.

vsevim*
§ 51
(1) Zjistí-li se technickou prohlídkou silničního vozidla vázná závada, je vozidlo technicky způsobilé k provozu pouze na dobu 30 dnů ode dne vyznačení zápisu výsledku technické prohlídky silničního vozidla v technickém průkazu vozidla. Provozovatel silničního vozidla je povinen v této lhůtě přistavit silniční vozidlo s odstraněnou váznou závadou té stanici technické kontroly, která zjistila tuto váznou závadu, k provedení prohlídky způsobu odstranění vázné závady.
doplněno 06.03.11 14:55: (2) Při zjistění vázné závady platí pro postup stanice technické kontroly § 50 odst. 2 obdobně.
(3) Pokud provozovatel silničního vozidla nepostupuje způsobem uvedeným v odstavci 1 nebo bude-li při prohlídce způsobu odstranění vázné závady zjistěna tato závada opakovaně, je vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu (§ 37) a nesmí být v provozu pouzíváno. Provozovatel je povinen zajistit na vlastní náklad jeho odtazení ze stanice technické kontroly.
§ 52
(1) Pokud je technickou prohlídkou silničního vozidla zjistěna nebezpečná závada, je vozidlo technicky nezpůsobilé k provozu a nesmí být pouzíváno v provozu. Provozovatel je povinen zajistit na vlastní náklad a) odtazení vozidla ze stanice technické kontroly,
b) odstranění nebezpečné závady,
c) přistavení silničního vozidla k opakované technické prohlídce.
(2) Stanice technické kontroly při zjistění nebezpečné závady odstraní kontrolní nálepku o technické způsobilosti silničního vozidla ze zadní tabulky registrační značky a provede zápis o výsledku technické prohlídky silničního vozidla v technickém průkazu vozidla.
(3) Pokud provozovatel silničního vozidla přistaví silniční vozidlo s odstraněnou nebezpečnou závadou stanici technické kontroly, která zjistila tuto nebezpečnou závadu, ve lhůtě do 30 kalendářních dnů od jejího zjistění, provede stanice technické kontroly pouze kontrolu odstranění nebezpečné závady.
tolik stroha rec prislusne vyhlasky. tak co udelame s tim vapnem, pane cukrar?

 

petr123*
hodnocení

0x

Jet můžeš kamkoliv, pokud se ti nelíbilo chování technika tak je nesmysl abys mu dával znova vydělat. Nicméně jestli máš jiná kola než jsou schválená i další nepovolené změny tak tě vyhodí na každé slušné STK - na silnici prostě nemáš co dělat.

 

pt®
hodnocení

0x

"danik", pokud víte o závadách na vozidle, určitě to musíte nechat odstranit, to asi nebylo buzerování. Jen v okolí mám zkušenost, že na STK technik začal hledat a hledat až řekl, že auto neprojde. Tak se prý jelo jinam, a bez úplatku auto prošlo. Je to jen ústní podání bez záruky. Teď jiná zkušenost z okolí jednoho segmentu, zabývajícím se prodejem alko i nealko. Po kontrole byly nařízeny k odstranění nějaké závady, co údajně narušovaly hygienu. Co se stalo? Nebyly peníze a segment ukončil činnost. Když přišla po čase kontrola, našla na dveřích oznámení o ukončení činnosti. Když se pak kontrolor spojil s bývalým majitelem, prý údajně řekl, že se mohli dohodnout, že neměl podnikání ukončit. Proč asi, na co kontrolor čekal? Na to mu bývalý majitel řekl, že je již pozdě, že zaměstnance propustil, podnikání ukončil a skončil na ÚP. Ach jo. Je to jen z ústního podání. - stařenka

vsevim*
to starenka
pokud majitel vozidla v stk odevzda u okenka doklady od vozidla a je pak vyzvan technikem k najeti vozidlem do haly, bud kontrolou projde nebo se musi vratit zpet do 1 mesice s odstranenymi zavadami, ktere mu technik zapsal do technickeho prukazu.soucasne mu oskrabe znamku z posledni kontroly na spz. jinam samozrejme jet muze, ale az po dvou letech, kdy mu konci platnost tk.
kdyz sem nekdo pise a prosi o radu, chce urcite spravnou,fundovanou odpoved a nechce cist blabol od nejakeho samozvaneho vsestranneho radila. jiste jste poznala, ze vas osobne na mysli nemam.
cyril*

Z vašich zaručených odpovědí je ihned patrné, že jste musel myslet v prví řadě sám sebe! Čtete literaturu, které vůbec nerozumíte a navíc své mylné výklady nabízíte jako rady "fundovaného radila":

sousede, nechtěl jsem chybnou radu komentovat, ale plně s Vámi souhlasím.

cyril*

No, znáte to. Jsou situace, kdy to prostě z člověka musí ven chtě nechtě! ;)

vsevim*
prostudujte si s panem cukrarem prislusnou vyhlasku a pak me presvecujte, ze nemam pravdu.na zvaneni blabolu jsou zde kovani odbornici.
vševíme, prosím, poučte mě, kterou vyhlášku máte na mysli, páč já zním zákon 56/2001 a tam se nepíše nic o zapisování závad do techničáku "...technik zapsal závady do technickeho prukazu"
a toto mě dostalo,,,,," ale az po dvou letech, kdy mu konci platnost tk" takže on neprojde technickou, dostane jí na 30 dní a pak musí přijet po dvou letech?
to máte opravdu pomotané...
vsevim*
znovu vam musim napsat, ze nectete pozorne prispevky.opakovanou stk musite absolvovat tam, kde jste neprosel. jinam muzete jet az po dvou letech na radnou technickou prohlidku do stk kam budete chtit.a kdyz citujete, citujte presne.
cyril*

K pochopení Vašich teorií je zapotřebí prostudovat jedině nějakou vyhlášku od ministerstva zdravotnictví.

vsevim*
to nick cyril - vazeny pane,neni mi jasne, jake moje teorie mate na mysli... jizlivy umim byt take, budte bez obav. pokud jsem neco napsal, byla to presna citace platne vyhlasky a jen proto, ze jsem chtel tazateli v jeho problemu spravne poradit. rozhodne zde nepotrebuji sbirat body pro titul virtualniho "docenta" jako nekteri "radilove"
cyril*

Na první pohled je zřejmé, že Vám není jasné vícero věcí týkající se této problematiky. Mé příspěvky k Vám jsou jen následnou reakcí na Váš prvotní impuls, že jen Vy podáváte ty zaručeně správné informace, narozdíl od jiných radilů. Pokud něco opisujete, tak aspoň uveďte z jakého zdroje citujete - to aby se Vám nepletly citace zákonů a vyhlášek. Navíc citace je věc jedna a její výklad a pochopení věc druhá. Nikde není dáno, že každý, kdo umí citovat, dokáže i pochopit a správně vyložit. To, že nepotřebujete sbírat body ještě nezaručuje, že je nemůžete získat. Podobným věcně správným postupem lze získat bodů dostatek, ne však pro zdejší virtuální docentůru, ale pro zcela jiný reálný titul.

cyril*

Ve Vašem případě to právě vypadá na hledání nejbližší kovárny!

něco na tom bude:

kdysi (cca 3 roky) jsem taky dostal STK na měsíc. pak šlo auto na zimu do garáže a SPZ do depozitu. na jaře se auto opravilo a jel jsem jinam na STK. tam se se mnou vůbec nebavili a hnali mě tam, kde jsem absolvoval tu poslední STK. tam jsem bez problémů prošel...

doplněno 06.03.11 21:42:

cyrile, nevím. nic nenaznačuji. tak to prostě bylo.

že by provozovatel STK zkrachoval? jen pár vyvolených má státem zajištěný přísun klientů*smich*

cyril*

Tím chcete naznačit, že kdyby provozovatel STK v zimě zkrachoval a stanici zrušil, nezbývalo by Vám nic jiného než dát auto ekologicky zlikvidovat? Na tom by také něco mohlo být, nemyslíte?

vsevim*
pane curkar, nejsem samozvany radil,jen jsem si dovolil tazatele informovat spravne a ne mu veset buliky na nos jako jste to udelal vy.pokud mi vecnou argumentaci presvedcite, ze nemam pravdu, rad se vam omluvim.
cyril*

Kde přesně spatřujete ono "věšení bulíků na nos"?

zkusím Vás jak držíte slovo.
viděl jste někdy zapsaní závady v technickém průkazu? , nebo jen na protokolu!
odstranenymi zavadami, ktere mu technik zapsal do technickeho prukazu

 

vsevim*
hodnocení

0x
ve svem prispevku jsem vam chtel napsat co vas skutecne ceka. sam poznate kdo mel pravdu. byl bych rad, kdybyste sem napsal, jak to dopadlo. dik
cyril*

Že by najednou ztráta zájmu o věcnou argumentaci? To Vám ta názorová jistota dlouho nevydržela!

 

vsevim*
hodnocení

0x
To nick milan cukrar a nick cyril:
i když nenalezam duvod, proc vam dvema psat, presto vam pisi.
Nick danik se ptal, zda musí k opakovane tk do te stk, kde neuspel a nebo zda muze jet k tk do jiné stk.
Ve svém prispevku ze 6.3. 13.39 jsem napsal mimo jiné: pokud neprojdete v stk "X", musite po odstraneni vypsanych zavad do jednoho mesice pristavit vozidlo te stk, ktera zavady odhalila a uvedla ve zprave, tedy zase stk "X".
pan cukrar mi na tento prispevek odpovedel 6.3. 13.46 : „co chcete sdelit?“
odpovedel jsem mu ve 14.33 tehoz dne : vycerpavajici odpoved najdete v druhe vete meho prispevku.
tedy podrobne, polopaticky pro retardovane jedince:
když je tk neuspesna, kontrolni technik oznaci tuto skutecnost v tp „technicka prohlidka,vozidlo nezpusobile k provozu. Datum, razitko stk a podpis kontrolniho technika.
Odstrani na zadni spz nalepku z predchozi tk a zavady v cleneni: lehke (a), vazne (b) a nebezpecne (c) uvede do protokolu z tk, kde uvede, ze vozidlo je pro dalsi provoz nezpusobile a ze pristi tk bude opakovana, jmeno technika s cislem jeho osvedceni a ze opak.kontrola se provadi bez objednani do 30 kalendarnich dnu za snizenou sazbu.
Pritom majitele vozidla ustne upozorni na tu skutecnost, ze vozidlo musí pristavit v tomto terminu u teto stk a ne u jiné.
Pokud najde technik na vozidle vazne zavady, muze majitel s vozem odjet a také do 30 dnu zajet do opravny. Odstranenou nalepku z predchozi stk nahrazuje 30 dni protokol. U zavad nebezpecnych nesmi majitel z stk odjet po ose, ale jen jako vlecne vozidlo nebo na nakladnim privesu.
Nick danik se ale ptal pouze na to, zda musí k opakovane tk zpet ci zda muze do jiné stk.
Na tonapsal pan cukrar 5.3. 18.21:
závady e musí odstranit, a opakovaná technická někdy bývá zdarma, jako u nás.
Jinde technická je možná, ale za plnou cenu.
Posudte, zda je spravna moje odpoved ci odpoved pana docenta cukrare.
cyril*

Důvod hledat nemusíte, ten je zcela zjevný. Nedokážete připustit to, co se Vám snažíme polopaticky naznačit - a to, že se v dané problematice prostě náležitě neorientujete, ať se Vám to líbí nebo ne. Jinak byste nemohl stále dokola psát nesmyslné výklady předpisů.

pt®

Cyrile, mně by také zajímalo, kde je pravda. "vsevim" svůj výklad doložil a rozebral, dal si s tím čas a práci. Prosím, můžete být také konkrétní a rozebrat jeho odpověď, ať se konečně dopátráme, kde je zakopaný pes? Děkuji. - stařenka

cyril*

Konkrétně mohu odpovědět na prvotně zadaný dotaz. Tazatel chce vědět, zda může v situaci, kdy byly po absolvování TK na voze zjištěny závady kategorie "B", absolvovat TK v jiné STK než v té původní. Odpověď zní - ano, může. Stále se bavíme o TK ze zákona v platném termínu. Nikoli o TK "opakované"! Pokud by měl zájem o TK opakovanou v téže STK, nic než osobní antipatie mu v tom nebrání. Za určitých podmínek, lze provést opakovanou TK i v jiné STK. (jsou to však výjimky)

Dále chce vědět, zda v jiné STK budou znát výsledky z předchozí neúspěšné TK. Odpopvěď - ano, budou, protokoly z kontrol jsou přepisovány do centrálního registru TK a ostatní STK mimo jiných oprávněných osob k nim mají přístup a dokonce i povinnost k důležitým okolnostem zjištěným v jiných stanicích přihlížet.

pt, taháme se za slovíčka, jen upozorňuji že vševím nepíše v částech pravdu, viz zápis závad do techničáku, pak to opraví jinými slovy na jiný význam...teď zase chyby:
"predchozi stk nahrazuje 30 dni protokol" nikoliv, nalepí mu známku s platností 30 dní. Protokol je na silnici k ničemu...
"nebezpecnych nesmi majitel z stk odjet po ose, ale jen jako vlecne vozidlo" zase chyba, páč jako vlečné na špagátu NESMÍ!
. Vševím o tom malinko ví, ale píše to špatně.
ale to se ztrácíme od zadání otázy
pt®

A není možné, že mají STK možnost ze zákona pracovat trochu odlišně a přesto v rámci zákona? Že byste měli pravdu oba? - stařenka

cyril*

V rámci zákona mohou být jednotlivé STK odlišné, ale jejich výstupy musí být zcela shodné! Nejsou-li - je to jen věcí osobního přístupu.

pt, záleží co myslíte, určitě nemůže červenou známku nahrazovat protokol, určuïtě mu nevypíšou závady do techničáku, určitě nesmí odtáhnout nebezpečné na laně...

atd...

trossau*
Neda mi to, abych se do teto zabomysi diskuze nezapojil.
danik Datum: 05.03.11 15:22 pise:
„Byl jsem ted na kontrole a vyhodili me kvuli cepum a jinym rozmerum kol a dalsi drobnosti se mu nelibili tak mi dal na mesic“
z toho pro mne vyplyva, ze jde o opakovanou stk.
Pokud je tomu tak, ma vsevim pravdu.
Nicmene nick cukrar a cyril mají také pravdu, protože dnes se daji udelat emise i tk u auta, které ani do stk neprijede a zustane v garazi ci na parkovisti. To je ale parketa nikoliv slusnych lidi. Peníze jsou mocna carodejka...
cyril*

Tazatel vznesl dotaz, zda může absolvovat kompletní TK jinde, tak jak z toho může vycházet opakovaná TK?

trossau*
kdyz ale najde kontrolni technik jine stk v technickem prukaze, poznamku,ze je vozidlo nezpusobile provozu, posle ho preci tam, kde neprosel.
nick danik dale napsal:
Muj dotaz z ni,co kdyz ted pojedu jinam na stk.Budou o tech zavadach a drobnostech take vedet na jine stk z nejake databaze? proc mu ten technik rekl, ze ma prijit za mesic? to je preci na opakovanou tk. Mate ale pravdu, ze technicak muze zahodit,protokol take (rekne ze mu to nekdo ukradl) a za penize sezene tk s emisemi, aniz by nekam s autem jezdil. takovy vuz ale na silnici nepatri...
vsevim to bere moc poctive, zivotni praxe je upne jinde.

 

danik*
hodnocení

Tak koukam ze se diskuse pekne rozjela.Ale nejsem si zcela jisty jestli jsem to dobre pochopil(precetl).Pro uspesne splneni stk musim tedy jet opet na stejnou STK,kde jsem pred tim neuspel i kdyz se mi tam opakovana nechce delat a zase budu muset poslouchat toho umelce technika.A napisu Vam,kde jsem byl na TK.Je to v Lokti na D1 exit Ledeč nad Sazavou a zjistil jsem ze tam uz jsou provareny kvuli tem uplatkum vubec ted nechapu proc jsem tam jezdil.Naivne jsem si myslel ze bych prosel,ale po tech recich co k tomu vse mel jsem myslel,ze auto muzu hodit ze skaly.A to jsem mel ve finale pouzeo 5% vetsi profil gumy koupil jsme si 165/70 a mam tam mit 165/65 no a ty jeste cepy to beru,ale chodil okolo toho a vylozene hledal kraviny.Noo tady mate tecku na skle od kaminku(asi 2mm),tady se vam rosi olej na motoru tady sponka na hadici vam moc nedrzi atd takhle okolo chodil.Proto jsem se ptal jestli bych mohl jet jinam.Jinak diky vsem za rady a zkusenosti.

vsevim*
dekuji vam za vas prispevek. auto vam podle mne daji v nejakem slusnem servisu do poradku a zajedte k nim zpet. jinde vas treba vezmou za uplatek a ja vas tipuji, ze to neni vase parketa a ze chcete s timto vozem jezdit treba uz jen posledni dva roky, mozna ani ne s klidnym svedomim. jsem rad, ze jsem se nemylil a ze slo o opakovoanou tk. preji vam uprimne uspesny reputat.
danik*
hodnocení

Ted jsem nasel toto:

Opakovaná technická kontrola

Je jednoznačně lepší provést opakovanou technickou prohlídku do 30ti dnů od předcházející prohlídky. V tomto případě se na vozidle kontroluje jen odstranění předmětných závad a ta za cenu podstatně nižší.
Opakovanou prohlídku je nutné provést v STK, kde se prováděla prohlídka předchozí a je k tomu nutné předložit protokol z této prohlídky. V případě, že se rozhodnete pro jinou STK, pak bude na Vašem vozidle provedena technická prohlídka opět v plném rozsahu a za plnou cenu.

stkdecin.cz/...

vsevim*
to danik - diky za info, tedy je to reddy... to, ze pri opakovane tk kontroluje jen ty zavady, pro ktere jste neprosel, je fakt. mne technik tenkrat (cca 3roky zpet) rekl, ze musim zpet k nim a z toho jsem vychazel, ze musim zpet v kazdem pripade. v tom jsem ve svych prispevcich chybil a panu cukrari se timto uprimne omlouvam.

 

Vševime, omluva přijata a klaním se Vaší slušnosti. Je vidět že jste chlap!

Přeji krásný týden.

Můžeme spolu nesouhlasit, můžeme diskutovat, klidně i hádat, ale zůstaňme lidmi, tedy slušnými lidmi.

děkuji všem.

cyril*

Je dobré, že hledáte i jinde, ale tato informace zde byla již týž den, jako dotaz. Je však poměrně složité orientovat se v záplavě různorodých příspěvků popisujících spíše osobní zkušenosti než poznat opravdu předpisově správný a možný postup.

ale Daníku,

"...si 165/70 a mam tam mit 165/65" to je závada

"a ty jeste cepy to beru," rovněž. to by němelo projít nikde jinde...nebo pak budeme říkat, že jsou uplatky jen v politice, nebo projde technickou i vrak...

"oo tady mate tecku na skle od kaminku(asi 2mm" to není závada viz (2cm v zorném poli)

"tady se vam rosi olej na motoru" otřít hadrem pře technickou a hotovo...

Přeji Vám abyste na druhé prošel...

cyril*

Chcete-li absolvovat celou TK znovu v jiné STK za plnou cenu, nic Vám v tom nebrání. V původní STK udělají opakovanou TK do jednoho měsíce od té prvotní a kontrolovat budou pouze závady uvedené posledně jako "B".Pokud to v termínu měsíce nestihnete, tak bude provedena opět kompletní TK a je zcela jedno jakou STK zvolíte.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]