Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Poškozené auto po nehodě

Od: zuhud® odpovědí: 7 změna:

¨Dobrý den,

mám problém, a proto jdu za vámi. Včera do mě napálil chlap s dodávkou ( tranzit ), a odhodil mě do auta předemnou ( mitchubischi )

Viník za mnou nehodu přiznal a to napsal do nehodových papírů.

Při nehodě jsem ale nezjistila, nebylo to zjevně vidět, že mám zamáčklý ( posunutý ) tažné zařizení, a že mám poškozené zadní dveře. Nejsou pomačkané plechy, ani škrábanec, protože mám na autě tažný zařízení, ale jde mi špatně zavřít kufr, musím opravdu s těma dveřma švácnout, aby zámek zaskočil. A při odemykání klíčem, jde ztěžka otočit klíčem.

No a toto nemám v papírech, protože to nebylo vizuálně poznat. Prosím vás, poradíte mi, co mám dělat, aby mi to pojištovna zaplatila?

Tatínek si měslel, že je auto na sračku, není, ale ty dveře mě trápí, že to není nahlašené, nejsem sice mechanik, ale tím že mám zatlačené tažné zařízení, tak mám obavy, že mám asi hnutou kastlu.

Umíte si prosím nehodu a stav vozidla představit, a poradit mi? Mám š Felicia 97.

Prosím Vás, nepiště mi, že jsou to jenom plechy, vím, hřešit se nemá, ale prostě mě to sere, protože ten debil, se to ještě navíc snažil hodit na mě tu nehodu, že pána přede mnou jsem namlela já. Jako on tomu řidiči předemnou řekl: A co já co mě nadáváte? Tady je za váma paní ...A chlap na něj: No kdybys do ní nenaboural, tak se to nestalo, kreténe...No fakt si nadávali, a málem dali po držce...

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

eulalie*
hodnocení

0x

Dobrý den, asi to nebudou jen plechy, já měla něco podobného (napálil do mě chlápek), a byla hýbnutá celá karoserie, zdemolovaný výfuk v té části pod autem, co není normálně vidět, apod., bylo to poznat ale až se dalo auto na hever, do té doby to taky vypadalo, že autu vlastně nic není. Musíte kontaktovat pojišťovnu toho, kdo vám nehodu způsobil. Zajet tam osobně s autem, nechat nafotit a zdůraznit ty závady.

hodnocení