Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Špatný startér - zasekává se

Od: sapik68 odpovědí: 6 změna:

Zdravim,chci se zeptat,proč se starter pri startovani jakoby zasekne a asi po 2 sekundach rozbehne a nastartuje?souvisi to nejak s tim ze se mi stava,kdyz startuju tak to jde strasne slabe,nakonec chytne.parkrat se stalo ze sem po praci musel startovat pres kabely...mam felici 1.3 benzin + LPG,1998...diky za rady

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*
hodnocení

1x

podle popisu bych viděl hlavní problém v akumulátoru,pokud jezdíte převážně kratší trasy,tak v tomhle počasí(mráz jako pr...e),tak se prostě při zapnutých světlech,"funění" atd.nestíhá dobíjet...Startér prostě nemá "šťávu",proto se jakoby seká...Samozřejmě předpokladem je obzvlášť teď v zime startovat na benzín a i jízdu na benzín "dokončovat",což asi tak i je...Altík je snad taky o.k. a dobíjí jak má-zkuste altík a baterii přeměřit a podle výsledku řešit...

sapik
hodnocení

zdravim,tak uz mam po problemu.Byla to spatna spinaci skrinka,ted to startuje jak dive:)...ale jeste se chci zeptat,menili me jeste lozisko na prednim kole,ale kdyz jsem se vratil z opravny tak kolo(disk),byl teply...to bylo prave pred tou vymenou,je to proto ze tam je velke treni a tak se to zahriva,to chapu ale proc to,kdyz je vymenene?diky

erikch*

velké,nadměrné teplo není dobré-za předpokladu,že ložisko je o.k.(což i u nového nemusí být pravidlo-i to jsem párkrát,samozřejmě u značkového,zažil)jde zřejmě o špatně montáž,případně dotažení-tím má ložisko určitou vůli v podélné ose-stačí i fakt nepatrná,ale v těch otáčkách ložiska je to hned znát,a tím dochází k jeho jednak velkému namáhání,tření a destrukci...Takže bych doporučil vrátit se co nejdřív tam,kde vám jej montovali,ať to zkontrolují...Prostě něco je špatně...

 

hodnocení

0x

Nu může to být stavem baterky, může to být třeba špatná kostra u startéru, ale zrovna u sebe jsem se setkával se stejnym problémem když byl startér přidřený, dokonce za velkého tepla při zahřátém motoru odmítal startovat úplně. Tak jsem očistil zem i plus u startéru, točil lépe (nebyl tak velký odpor vedení), ale stejný den mi v noci při startu vyhořel- větší proud, ale seknutý byl...

To jsou možnosti které mě napadají, ale automechanik nejsem

 

ar*
hodnocení

0x

U 12-13 let starší vozu, pokud ještě nebyl čištěný startér, tak je dost pravděpodobné, že je zanesený prachem z uhlíků a mastnotou. Startér má pak několikanásobný odběr a baterie pkud není plně nabitá ho ani neutáhne. Dost často se to projevuje čím je větší zima tím víc to zlobý a huř se startér otáčí. Překontrolujte kontakty, proměřte baterii a pokud bude obojí OK tak startér vyndat, vyšistit a když už bude venku dal bych nové uhlíky.

doplněno 27.02.11 20:48:

Navíc u Feldy je ke startéru krásný přístup.

 

jabraka*
hodnocení

0x

Také se domnívám,že bude slabá baterie.Ale u startéru je řada věcí,které jeho funkci zhoršují.První jsou pracovní kontakty spínací cívky.Pokud se na ně dostane sůl ze silnice,měď na kontaktech zkoroduje a je hotovo.Mohou být vydřená ložiska.Pak se rotor přitáhne k jedné straně statoru a brzdí..Uhlíky jsou to první,co se mění.

JABRAKA

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]