Nejste přihlášen/a.
Zdravim,chci se zeptat,proč se starter pri startovani jakoby zasekne a asi po 2 sekundach rozbehne a nastartuje?souvisi to nejak s tim ze se mi stava,kdyz startuju tak to jde strasne slabe,nakonec chytne.parkrat se stalo ze sem po praci musel startovat pres kabely...mam felici 1.3 benzin + LPG,1998...diky za rady
podle popisu bych viděl hlavní problém v akumulátoru,pokud jezdíte převážně kratší trasy,tak v tomhle počasí(mráz jako pr...e),tak se prostě při zapnutých světlech,"funění" atd.nestíhá dobíjet...Startér prostě nemá "šťávu",proto se jakoby seká...Samozřejmě předpokladem je obzvlášť teď v zime startovat na benzín a i jízdu na benzín "dokončovat",což asi tak i je...Altík je snad taky o.k. a dobíjí jak má-zkuste altík a baterii přeměřit a podle výsledku řešit...
zdravim,tak uz mam po problemu.Byla to spatna spinaci skrinka,ted to startuje jak dive
...ale jeste se chci zeptat,menili me jeste lozisko na prednim kole,ale kdyz jsem se vratil z opravny tak kolo(disk),byl teply...to bylo prave pred tou vymenou,je to proto ze tam je velke treni a tak se to zahriva,to chapu ale proc to,kdyz je vymenene?diky
velké,nadměrné teplo není dobré-za předpokladu,že ložisko je o.k.(což i u nového nemusí být pravidlo-i to jsem párkrát,samozřejmě u značkového,zažil)jde zřejmě o špatně montáž,případně dotažení-tím má ložisko určitou vůli v podélné ose-stačí i fakt nepatrná,ale v těch otáčkách ložiska je to hned znát,a tím dochází k jeho jednak velkému namáhání,tření a destrukci...Takže bych doporučil vrátit se co nejdřív tam,kde vám jej montovali,ať to zkontrolují...Prostě něco je špatně...
Nu může to být stavem baterky, může to být třeba špatná kostra u startéru, ale zrovna u sebe jsem se setkával se stejnym problémem když byl startér přidřený, dokonce za velkého tepla při zahřátém motoru odmítal startovat úplně. Tak jsem očistil zem i plus u startéru, točil lépe (nebyl tak velký odpor vedení), ale stejný den mi v noci při startu vyhořel- větší proud, ale seknutý byl...
To jsou možnosti které mě napadají, ale automechanik nejsem
U 12-13 let starší vozu, pokud ještě nebyl čištěný startér, tak je dost pravděpodobné, že je zanesený prachem z uhlíků a mastnotou. Startér má pak několikanásobný odběr a baterie pkud není plně nabitá ho ani neutáhne. Dost často se to projevuje čím je větší zima tím víc to zlobý a huř se startér otáčí. Překontrolujte kontakty, proměřte baterii a pokud bude obojí OK tak startér vyndat, vyšistit a když už bude venku dal bych nové uhlíky.
doplněno 27.02.11 20:48:Navíc u Feldy je ke startéru krásný přístup.
Také se domnívám,že bude slabá baterie.Ale u startéru je řada věcí,které jeho funkci zhoršují.První jsou pracovní kontakty spínací cívky.Pokud se na ně dostane sůl ze silnice,měď na kontaktech zkoroduje a je hotovo.Mohou být vydřená ložiska.Pak se rotor přitáhne k jedné straně statoru a brzdí..Uhlíky jsou to první,co se mění.
JABRAKA
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.