Nejste přihlášen/a.
dobrý večer,potřeboval bych poradit. ukončil sem pojistnou smlouvu s pojištovnou a pojištovna chce vrátit zelenou kartu. Já ji nemůžu najít, nejspíše sem ji někde ztratil.jak mám tuto situaci řešit? bude stačit když pojištovně zašlu místo karty čestné prohlášení,že zelená karta od data ukončení, již nebyla použita? dík za rady. Michal
Zdravím vás, pojišťovně neposílejte nic, sice to chtějí, ale nijak to nevymáhají. Mám to mnohokrát vyzkoušené, mám několik veteránů v depozitu a vždy když je na zimu ukládám, tak ruším pojistku. Vesměs zelené karty zapomenu a pojišťovna to vždy přežila.Čili má rada je-vůbec to neřešte.
Ano, správně! Sice tím porušujete smluvní podmínky, ale jediné co může pojistitel dělat je to, že dotyčnému nevystaví potvrzení o průběhu trvání pojištění, takže u nového pojistitele začnete s čistým štítem - bez bonusů (malusů).
To neni zcela pravda, posledni dobou nikoho nezajimal nejaky papir ale moji historii si overili v registru a podle toho dali bonus, je v tom nejaky gulas...
Jediným bodem, kde jsem ochoten připustit, že "to není zcela pravda" je první věta. Jinak si za svým tvrzením stojím na 100%!
Předpokládám, že to zaslání zpět má smysl, když se pojištění ukončí prodejem auta, ale ve lhůtě účinosti pojištění, tedy dříve. Zřejmě to posílají zcela automaticky.
IMHO to nema vubec zadny smysl, protoze krome originalu existuje jeste kopie a i jinak se da udelat dokonala kopie, protoze to nema zadne ochranne prvky. A existence pojisteni jde urcite velmi snadno overit online, takze "neplatna - platna" zelena karta je uplne nahouby. Mozna k vyzvednuti auta z depozitu ale i to smrdi prusvihem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.