Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak zjistit skutečné najeté kilometry

Od: vasja* odpovědí: 17 změna:

jak zjistit najetych kilometru na Škode Superb. Dikuju

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Přibližné opotřebení vozidla -ujeté km se dají zjistit z jeho opotřebování. Hlavně zkontrolujte opotřebení -ošoupání volantu , opotřebení pedálů spojky , brzdy a plynu , dále opotřebení čalounění sedadel , ojetí pneumatik včetně záložní , osahání kliky dveří řidiče , stav koberců a stav podlahy pod koberci , stav čelního skla a ještě další které je znatelněji namáháno při provozu - výfuk , kompresní tlaky ve válcích , čistota motoru a převodovky hlavně zespodu , klínové řemeny a další. Podle těchto indicií se dá odhadnout , zda udaje tachometru odpovídají skutečnosti.miro

xxx*

To co zde píšete je hloupost. Jednak koberečky lze přeci kdykoliv vyměnit a gumy to už je naprostá blbost.Nevím jak vy, ale já je měním každý rok.Dalšímu opotřebení se lze vyvarovat. To není však to podstatné. Pokud se o auto dobře starám, tak na vámi řečených věcech nic nepoznám. Pokud majitel bude dobytek a prase tak, vámi popsané věci mohu na autě nalézt již po několika málo TKM. Podle vaší strategie se nedá téměř nic poznat. To co jste zde napsal mi pouze řekne, jestli auto mělo dobrého majitele nebo nějaký dobytek.

To je Váš názor pane " xxx "! Vynikající péče o vozidlo , jen ztěží zamezí viditelným stopám z používání intenzivně požívaných částí vozidla. To by prodejce , musel velmi pečlivě vyměnit mnoho takových součástí vozidla . Zpravidla neni zájmem prodejce , neúměrně investovat do prodeje tímto způsobem a do generálního očištění a úklid ve vozidle,kufru a pod. Chce to jen pečlivou prohlídku s otervřenýma čima a trochu zkušeností , aby se dalo věřit tomu , že vozidlo má najeto npř. 40 000 km a nebo je to o 100 000 km více. miro

vsevim*

pisi dost pozde, protoze az dnes jsem toto vlakno nahodne objevil. s nickem miro souhlasim.nekolika lidem jsem asistoval pri koupi ojeteho vozu z nemecka. protoze jsem pro jednu nemeckou firmu z essenu pracova a dost jsem se pri ruznych prilezitostech dozvedel jak na to, kdyz kupuji ojete auto. obecne bych shrnul moje zkusenosti takto:

1) nekupovat u turku, rusu, ukrajincu, albancu a podobnych, 2) koupe od privatniho majitele byva vyhodnejsi nez v autobazaru,3) vyzadovat servisni knizku, 4) vyzadovat protokol o technicke prohlidce min.od te posledni, lepe od 2 az 3. 5) dobre se kupuji firemni lizana auta (ne taxi), ktera po skonceni lizinku firmy prodaji a lizaji nove. lizane auto ma polde podminek lizinkove spolecnosti vsechny predepsane ukony podle servisnich podminek, kterymi prodejce zarucuje garance. v protokolech z tuv kontroly zjistite ujete km k datu prohlidky a srovnanim s tachem jste doma. kdyz prodejce odmitne protokol predat,nekupovat, ma k tomu duvod. mit sebou kamarada, ktery se vyzna je samozrejmosti, auto se nekupuje kazdy den.

damian*

Prošel bych motorový prostor a vstupní prostory předních dveří. Je někdy až vtipné, jak často prodávající zapomenou odstranit některou z nálepek po výměnách olejů, rozvodů...a pokud tam není vůbec žádná, je to také divné, hlavně pokud má auto i podle tvrzení prodejce najeto dost na to, aby tam hlavně třeba rozvody měněné byly. Na všech těchto štítcích se totiž km najeté v době výměny uvádějí. Leccos se dá soudit i podle spodku (manžety, gumové díly, výfuk...), ale to už chce značné zkušenosti.

vsevim*

dobre jste to napsal.to je prave ukol pro kamarada, ktery ma k atum blizko a vyzna se a ktereho by si mel kupujici,vzit sebou. vic oci take vice vidi.

 

jarda3*
hodnocení

2x

Kilometry nejsou to nejdulezitejsi, nektera auta se 100kkm jsou v horsim stavu nez jina s 300kkm...

 

standa1*
hodnocení

0x

nejspolehlivější je zajet do servisu,tam vás připojí na počítač...ale zadarmo to asi nebude...servisní knížka,tachometr(ale tomu asi nevěříte)

xxx*

Já tedy v 99% nevěřím ani servisu. Na 100% vám to nejspíše neřekne nikdo. Ano spousta servisů vás ujistí o tom, že km nejsou stočené, ale jedinou jistotou je nové auto. Dokonce i u vozidel prověřených CEBIA se nesčetněkrát po delší době zjistilo, že tachometr byl stočen.

No ono ani to nove auto neni zaruka toho, ze je skutecne nove. I takove pripady uz byly.

Urcite ten servis. Verit se jim sice uplne nemuze, jak uz bylo napsano, ale kdyz uz ne jim, tak komu jinemu, ze...co jineho beznemu uzivateli take zbyva.*nevi* Rozhodne je to spolu s Cebii ne sice jiste, ale alespon nejjistejsi.

 

nu*
hodnocení

0x

pokud je to superbéčko od dovozce aut, například z Itálie, s legendou o tom, kdo a jak s nim jezdil,za cenu 200 tisíc, tak brzy budeš menit přední nápravu a repasovat brzdy, rozvody a měnit náplně, tak počítej dalších 60 tisíc, u tédéíčka není až tak podstatné, zda má najeto více nebo méně, podstatné je zda je auto poctivě servisováno nebo ne...no a pak na nadhodnocená cena neodpovídající počtu skutečných kilometrů...ne stavui tachometru...připojit na diaghnostiku za 500,- kč, prostudovat servisní knihu a informobvat se o prabosti jejího obsahu u koncesináře s přistupem k příáslušným údajům...cebia jsoui vyhozené prachy

erikch*

ono dříve stačilo kvůli "úspěšnému" prodeji "stočit" budík,display -málokdo věděl,že ujeté kilometry lze vyčíst i z řídící jednotky-jenže i to už dnes není problém ošetřit,stejně jako si za zhruba 200,-kaček koupit servisku od od ofociálního zástupce značky,a vyplnit jí "zpětně" podle potřeby...Náklady na takové "doladění" jsou v řádu pár stokorun(s nějakým razítkem na zakázku třeba zastoupení Škoda Munchen,Deutsche max.2000,-)Takže diagnostika dobrý,ale vcelku prd platný...A kvůli zisku při prodeji třeba desetinásobnému už má smysl trošku zašpekulovat...Naštěstí lze při detailnějším průzkumu určitých detailů(jejichž výměna,zamaskování by se už nevyplatila),lze poměrně spolehlivě určit přibližný nájezd...Pokud se nepohybujete kolem aut,vyplatí se před koupí někoho takového "zaúkolovat",aby vůz pořádně prošmejdil(ví na co kde mrknout,kde který plast odkrýt atd.)...Je to si myslím spolehlivější než spoléhat na "trip..."

 

buss
hodnocení

0x

Zdá se, že neexistuje možnost zjistit pravdu, jen se k ní v menší či větší míře přiblížit. Co se dnes nedá zfalšovat? Podívejte se na ženské ...

 

aaaaaaaaaaaaaaaaa

jedny, dvoje zfalšované kilometry no a manželka má zfalšovaný vzhled grátis ;)

 

stirecek*
hodnocení

0x

Proč chcete zjistit počet nejtých km...koupě?

 

lukis
hodnocení

0x

Pokud chcete zjistit skutecne kilometry kuli koupi tohoto vozu tak najete kilometry podle mne a vetsiny lidi se kterymi sem se o tomto bavil nehrajou roli o stavu auta,je treba se zamerit na dalsi veci ale neni na skodu si to zjistit a poradil bych vam www.cebia.cz tam si najdete VIN test kde zadate cely vin kod a vyjede vam to celou skutecnost o vozidle,od roku vyroby az ja nevim po co ale neni to zdarma,stoji to asi necelych 500 kc ale myslim ze bych raci vyhodil 500kc pri zjisteni ze to auto nechci nez vyhodit kolik set tisic pri pozdnim zjisteni ze vozidlo je kradene,coz vam to take zjisti,na uřadě jsem dostal casopis SOVA kde je popsano vse co je treba zkontrolovat pri koupi vozu :)

vsevim*

mate naprostou pravdu. ja kdyz jsem s nekym jel do faterlandu pro auto, mel jen predstavu co chce a jak to ma vypadat a pri odjezdu jeste mnohdy nevedel, co si priveze. byli jsme na ceste i tri dny a verte,ze cim dale od hranic na zapad, tim lepe. a s temi najetymi kilometry mate take pravdu. nekdo autu za 10 k km zatopi pod kotlem vic nez jiny za 100 k km.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]