Nejste přihlášen/a.
Levné, ona nechce jezdit...tak ji chci motivovat.. ude jezdit cca 200 km/měsíc. Mysle jsem escort 1999-2000?
levné nd, ovaldní jednoduché, 4 dveře
dík
doplněno 10.02.11 08:59:jak vidím v dikusi...tak cena opravdu velmi malá.. tak do 20 tis. teď mě utekl LOGAN 2006 za 20 tis-dědictví chtěli se ho zbavit (tak něco podobnýho)...ovladatelnýho..na skákaní po městě
doplněno 10.02.11 08:59:Dík za Vaše názory
Ahoj tak vzhledem k aktivitě tvé manželky za volantem určitě benzínoví motor předpokládám že jezdí krátké trasy a ty dieslum moc nesvědčí forda bych nepokládal za nejlepší variantu nevím jak jsi dospěl k levným ND ale v porovnání např se škodou (jak nové tak staré díly) je to nebe a dudy navíc tento ročník trpěl dost na převodovky a motory taky nebyli žádná sláva jakožto u fordu vždy doporučil bych spíše koncernové auto nejlépe české nevím kolik chceš investovat ale fabie je poměrně rozumná popřípadě octavia která je ovšem draží a pouze v motorizaci 1.6 silnější hodně papali a navíc nepatřili k nejspolehlivějším nebo pak francouze sice tyto auta nepatří mezi mé oblíbené ale jsou velice levná a v kompromisu s cenou i dá se říci se značnou rezervou spolehlivá hlavně pokud víš kde schánět je na ně spousta dílů za hubičku když budeš chtít mohu ti poradit kam na díly jak na škodovky tak na francouze můžeš mě kontaktovat na mail a můžeme společně vybrat něco konkrétního aby se nejednalo o vrak (lukas.ochrana@seznam.cz)
Na mne zafungovala automatická převodovka, na to mne manžel utáhl - protože jsem se nemusela trápit s tou blbou pákou, rozjezdy do kopce, atd. a na každé křižovatce místo nervování jsem byla king. Přestala jsem se bát a řídím ráda i po městě a vlastně kdekoliv. Akorát mám trochu mindrák, že jsem jen takovej "půlřidič" a s autem na manuál bych odjela asi s vééélikými problémy, pokud teda vůbec, ale zas tak moc se tím netrápím.
no vida, moje nechce ani slyšet. Já byl vždy taky proti ovšem jak člověk stárne a hlavně provoz houstne tak už mě taky nebaví pořád kvrdlat.
Jaké auto obecně, bez ohledu na výbavu je těžko radit, při takovém nájezdu bych koukal na to aby bylo co nejlevnější ve všech ohledech snad vyjma spotřeby.
Vážený pane toto si nechte na 1.dubna k tomuto datu se to opravdu hodí neexistuje auto na které nepotřebujete díly ač už jen spotřební materiál jako (brzdy, rozvody, spojka) které u toyoty nepatří k nejlevnějším navíc nevím zda bych si pořídil auto od značky která stahuje 2000 vozidel (od podznačky lexus)
Ten první duben je docela sranda, tak zajdi do forda pro nějaké díly a pak do škodovky a jestli tě netrefí šlak, dej nám vědět, co vyšlo levněji
Sám mám octavii druhé generace a díly jsou oproti jiným značkám podstatně levnější pochopitelně nemůžeš jít do autorizovaného servisu pro díly ale kupovat u (ecat,autokelly,elit) kde koupíš taktéž originální ba dokonce kvalitnější a levnější díly (SKF,Febi) než u škody a zde je kupují i servisy které na ně mají značné slevy dám příklad kupoval jsem nové ložisko SKF do zadního kola je včetně náboje normální cena necelé 4000 cena po slevě (stačí známí v servisu) 2500,- a když jsme u rozdílu ford škoda tak turbodmychadlo focus nejlevněji za 17000,- škoda octavie stejný ročník originál se nechá pořídit za 10000,- myslím že 7000,- rozdíl je dosti znatelný u nového dílu
Za ložisko na escorta jsem dal sedm stovek a vyměnil jsem ho na parkovišti. To je ta výhoda v jednoduchosti. Turbo se u forda nekazí, takže stačí jedno napořád Ale vážně, pokud to člověk chytí včas, dá se levně repasovat, takže nové kupovat nemusíš. Za spojku na escorta jsem dal 1500kč celá sada. Spodní čep předního ramene 490Kč...escort se dá opravit v řádu stovek.
Dobrá jenomže ty tu srovnáváš díly na auto z roku 2000 a já jsem zmiňoval díly na auto z roku 2004 tedy i na jinou generaci aut pokud chceš srovnávat musíš vzít auta stejné třídy a generace a nemyslím že ford patří mezi jednoduchá auta ano možná starší modely některé ovšem takové auto měla každá automobilka postupem času jsou auta složitější a složitější dnes si doma neuděláš téměř nic a že se turba u forda nekazí s zím bych také nesouhlasil kamarád má focuse a turbo dodělává s tím že repas výjde na peníze co u oktávky stejného ročníku turbo nové a aby jsi nemohl říct že vyjímka potvrzuje pravidlo v servisu ford nám zdělili že je to u těchto aut naprosto normální a že se s tím prostě kolem 200tkm musí počítat před pár lety jsme měli také escorta 1.9D tuším že to byl rv myslím 1999 z ničeho nic nám odešla převodovka při přeřazení bez rány bez ničeho prostě páka šla úplně na volno táhlo všechno bylo jak má ale prostě převodovka neřadila ve fordu nám řekli že se to stává a pan mechanik u forda nám řekl že on sám by si forda nikdy nekoupil když to vidí v práci co je to za auta auto jsme prodali na ND protože převodovka se ne a ne sehnat a do opravy se nikomu nechtělo takže asi takhle
Já nic nesrovnávám, chtěl přece escorta, tak jsem prostě napsal, že se dá opravit skoro zadarmo. Vzhledem k tomu, že auto ujede dva tisíce za rok, tak když to dá po koupi do rychtyku nebude muset na to celou dobu šáhnout. Nebudu mu nutit předraženou oktávku, která si díky reklamním tahům drží cenu a od toho se odvíjí i cena servisu. U forda je nevýhoda, že hrozně padá cena, ale pro kupce ojetiny je to zase ohromná výhoda, protože za ty samé peníze koupí o dva tři roky mladšího a méně jetého forda než kteréhokoliv koncerna. Ten yaris je taky hodně spolehlivý a když se podíváš na výsledky TUV i pozadu, zjistíš, že oprávněně. Vzhledemk tomu, že je to japonec má servis ale dražší, ale zase ho neopravuješ pořád. Escorta jsem měl 1,8D, do světa šel s třista tisíci a na motor jsem nešáhl a měl i původní žhaviče. Kromě rozvodů jsem neměnil nic a startoval i ve třicetistupňvém mrazu, focus diesel opět bez problémů, ono stačí když občas člověk vymění olej, nějaký filtr, pak nemusí mít problém ani s turbem, když ho občas dochladí. U těch oktávek je to asi nemoc, soused má oktávku II a turbo repasoval po 60tisících! a repas ho vyšel na desítku, protože to měl po známosti a bez daně.
Musím uznat že máte pravdu v cenách aut je opravdu rozdíl a při ujetých km ročně nemá moc smysl investovat nicméně musím mít výhradu k tomu že octavia je předražená navíc jsem mu jí nenutil nýbrž jsem konstatoval že jsem jejím vlastníkem a nemohu si stěžovat OI se nechá s 1.6 pořídit v ucházejícím stavu již za 60000 což mi za vozidlo této třídy příjde rozumné a a ceny se docela drží čili z kupní ceny při prodeji neproděláte tolik ale máte naprostou pravdu že pro pánovu manželku je to zbytečné auto
běžný spotřební materiál se musí měnit v každém autě, destičky, olej i filtry jsou také levné, pokud mají původ v polsku nebo v číně, kdo chce šetřit na servisu, ten si zaslouží aby se mu auto rozpadlo...pokud jde o Yarise r.v.1999-2000, tam se nic nesvolává, protože se nic nekazí, pokud jde o starého orezléhov escorta, ten se brzy rozsype, Yaris je věčný, pokud se s ním nenabouráte do stromu
Je vidět že pán má yarise a je zaslepen No jak se ovšem říká vyjímka potvrzuje pravidlo a spotřební díly nemusí být nutně z Polska aby byli levné ale drahý originál není také vždy nejkvalitnější
pán(přítel nu)má sice Yarise a dalo by se říci,že je jím i "zaslepen"-ale bez ohledu na to má pravdu,že ať se to příznivcům koncernu líbí nebo ne,Toyota je posledních x let nejspolehlivějším seriově vyrábeným autem,nemluvě o tom,že je i výrobcem největším...!A s velkou nelibostí to přiznávají i samotní němečtí výrobci-statistiky jsou neúprosné...A co se dílů týče,resp.jejich cen(váš příspěvek výše)-opravdu stačí porovnat srovnatelný díl na zhruba stejné modely jedné třídy(např.př.světlo,kapota,nárazník apod.)i na Elitu,Kellyně atd.-a je jasné,že tvrzení:"Škodovka je levnější..." je mylné,není...A to nemluvím o poř.cenách nových vozů-žádná vyspělá automobilka si nedovolí prodávat svá auta na domácím trhu dráž než na ostatních srovnatelných trzích(např.Evropský)-Škodovka si je natolik jistá patroitesmem čechů z dob minulých(a bohužel se moc nemýlí),že jí to není vůbec "hloupé"...?!To si prostě němci,frantíci a natož japončíci prostě nedovolí...
Když tu toyotu tak vychvalujete že se jedná o nejlepší automobilku za posledních 10 let jak je tedy možné že její značka Lexus stahuje zpět více jak 2000 prodaných vozů z důvodu vady na servořízení a na ŘJ brzd? Ona asi taková super automobilka nebude. Je pravda že u nás jsou škodovky dražší než v zahraničí ale proč tedy nekoupit právě tam? Navíc mám již druhou Octavii na první s motorem 66kw najeto 700tkm bez vážnějšího zásahu (nové turbo, čepy, silenbloky a spotřební materiál) na druhé octavii II mám nyní s motorem 77kw najeto 360tkm zatím bez investic kromě spotřebního materiálu a to je důvod proč jiné než škodovku nechci neznám moc lidí co by měli toyotu a nejezdili tolik km bez vážnější závady navíc se mi nelíbí trend tachometrů uprostřed palubové desky a za tvrzením že díly na škodovku jsou levnější oproti ostatním si stojím možná ne všechny nové ale u starších je to více než jisté navíc zkuste třeba navštívit stránky www.ob-autodily.cz spoustu věcí bych tam nekoupil ale například přední nárazník za 1500,- na OI pochybuji že na toyotu bude takto levný jednu dobu jsem pracoval u bezpečnostní agentůry hlídající objekt TPCA a jako služební auta jsme měli Ayga po 60tkm odešla spojka, začalo zlobit servo dále pořád se trhali vnitřní kliky naprosto nedomyšlené auto a nehorázně předražené nové se pohybuje někde okolo 200tk za tyto peníze mám mnohem lepší auto
škodovka typu 1U je nejlepší volba pro lidi co potřebují hodně jezdit kvalitním a spolehlivým autem, jezdit a ne vrážet peníze do oprav, v této souvislosti je to podle mého názoru nepřekonatelné auto, ale zadání bylo malé levné auto pro manželku, lexus je luxus, který je prošpikován elektronikou, a je problémem Toyoty, že si vybrala právě ty subdodavatele těch dílů, kvůli kterým jsou svolávací akce...Majitele Yarisů typu 10CP ročníku 1999 nikdo nikdy nikam nesvolával, a všichni spokojeně jezdí dodnes...reagoval jsem jen na toho starého escorta, který je pojízdnou kasičkou
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.