Nejste přihlášen/a.
zdravím,mám problém z brzdami když sešlápnu pedál brzdy,tak to pořádně nebrzdí tuším že ty přední kola,dokonce i po asfaltu flokují jakože zabrzdím pedál pomalu u podlahy,a kola možná že trochu přibrzdí ale jedou dál,prostě to nebrzdí.Po prohlídce nezjištěná žádná závada destičky ok.,kotouče ok,dneska jsme s kámošem odvzdušnovali všechny kola nejprve zadní potom přední a nešli odvzdušnit prave predni a leve zadni,levé přední šlo a pravé zadní taky,tak v čem je problém?jen chci dodat ještě že jak šli ty dvě tak s těch kapalina vytekla a z těch zbylých 2 ne nic.
Při úspěšném ovzdušňování brzd musí postupně u kažého kola vytékat čirá brzdovka bez bublinek. Nevím, proč zbylá kola nešla ovzdušnit, ale asi právě v tom bude problém.
Podle závislosti účinnosti brzd na rychlosti sešlápnutí pedálu je ještě možnost vadného brzdového válce v pedálu...
Souhlas s kolegou Hopem.Mě se konkrétně stalo, že to nešlo dobře odvzdušnit, protože hlavní brzdový válec právě přestával těsnit, po jeho výměně vše v pořádku. Také je možné, že už dlouho nebyla měněná brzdová kapalina a je z ní emulze, nebo pěna.( v trubičkách).
tak je pravda že ta kapalina čistá nebyla,nevím jak dlouho tam je já osobně jsem jí neměnil tak 3 roky!
no ale to by se nam nepodarilo dostat kapalinu ani z jednoho kola ne?Jinak byla trochu černá."a nešli odvzdušnit prave predni a leve zadni" - JAK nešly odvzdušnit? Takže zůstaly neodvzdušněné? Nebo jak?!
prostě ty dvě kola nešli odvzdušnit,pořád kamarád našlapával a až měl pedál u země tak jsem povolil,a a těch uvedených kol prostě nic nešlo ani vzduch ani kapalina.
Pokud kamarád našlapával a našlapával, měl by se dostat do stádia, kdy nedošlápne až k podlaze, jinak je tam asi někde vzduch - pravděpodobně v těch hadičkách a trubičkách, které jsou někde neprůchozí a proto nejdou odvzdušnit. Souhlasím s Arem, je to na výměnu trubiček a hadiček. A nejlépe ke všem čtyřem kolům, po výměně už budete mít klid. Předpokládám, že při neúspěšném odvzdušňování jste zkoušel odvzdušňovací šroub i vyndat, abyste vyloučil možnost jeho ucpání...
Mates, vypadá to na špatné brzdové hadičky. Zkusit povolit hadičku ze třmenu a přezkoušet jestli vůbec hadičkou prochází kapalina. Pokud se budou muset vyměnit tak vyměnit všechny 4 a zároveň dát novou kapalinu.
doplněno 07.02.11 22:27:Taky překontroluj jesli je dirka v odvzdušňovacím šroubu vůbec průchozí.
doplněno 07.02.11 22:44:Pokud válec tlačí kapalinu do jednoho předního kolo musí tlačit i do druhého, to samé na zadku. Pokud do třmenu nejde kapalina je potřeba příčinu hledat v brzdové trubičce nebo hadičce, které při nedostatečné péči o brzdovou soustavu a ponechání léta starou kapalinu "zarostou".
Aha to mě nenapadlo,jenže ted už to mám zase v kupě no neva hold se podívám znova.A nemůže to být tím válcem?
No pokud je tam kapalina černá, koupil bych rovnou novou a taky nové odvdušňováky (stojí pár korun). Při koupi odvz. si dej pozor jestli vůbec mají dírku, v poslední době jsem se parkrát sešel se šrouby kde ji výrobce, jaksi zapoměl udělat.
Pak jak jsem psal překontrolovat jestli jde do třmenů od hlavního brzdového válce kapalina. Pokud půjde ke všem čtařem kolům, tak z nádobky vycucnout starou kapalinu nalít novou a odvzdušňovat dokud nepoteče čistá kapalina bez bublinek. Pokud nemáš na odvdušňovákách gumové čepičky tak si je kup zrovna taky. Předejde se tím, že se zanesou šrouby bordelem.
Matesi,.pokus se z těch kol,odšroubovat hadičku.Při mírném stlačení pedálu by z trubky měla téci kapalina.Pokud neteče,je trubka ucpaná,nebo vadná pumpa.Rozhodně bych začal renovací pumpy,Kapalina z jedné 500ml lahvičky by měla na výměnu stačit.Asi to bude v pumpě,jsou tam gumové manžety, ty je potřeba vyměnit.Zkontrolovat také stěny válce,aby nebyly vyrezlé.Jako hlaveň pušky.
JABRAKA
Nejlepším možným řešením je svěřit opravu brzd zodpovědnému člověku, který se v tom dostatečně vyzná. Podobné amatérské zásahy do brzdového systému při jeho teoretické ani praktické neznalosti vedou jedině k průšvihu, ne-li k něčemu mnohem horšímu.
Ahoj tak dnes po diskusi u jiného tazatele ke které došlo v podstatě omylem Důvod proč nešlo pravé přední a levé zadní je ten že jsou to brzdy dvouokruhové s diagonálním zapojením tedy do kříže vada může být v hlavním tandemovém válci ale nejprve bych zkusil znovu odvzdušnit od kola které je nejdále vzdáleno od válce až po kolo které je nejblíže pokud nepomůže zkusil bych samostatně každý okruh tedy první pravé zadní a levé přední po té levé zadní a pravé přední když to nepomůže kontrola válce
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.