Homokinetický kloub

Od: Datum: 03.12.12 17:14 odpovědí: 11 změna: 05.12.12 09:11

Dobrý den, Při plném rejdu a pomalém popojíždění mi z levého kola něco cvaká. Podle toho co sem si pročetl na netu je to homokinetický kloub. Nejsem žádný velký motorista, je jeho výměna náročná? Jde o vnější nebo vnitřní kloub? Vyplatí se investovat do dražší značky? Mám vyhlídnutý jeden zn. starline. Jde o Daewoo lanos


avatar
Upozornění
Tato otázka je 4 roky bez odpovědi a proto byla uzavřena.
Máte-li podobnou otázku, a nenašli jste vhodnou odpověď, založte novou otázku.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: dcmen
Datum: 03.12.12 17:17
 

náročná zas ař tak není, musí se sundat celé zavěšení kola,

než kupovat starline je lepší nechat ho zrepasovat a nejlepší koupit něco dražšího

o jaký jde se posoudí až když se to sunda

 
Datum: 03.12.12 17:44
 

tak to slyším poprvé že se to repasuje.. nejlíp znašky spidan, metelli meyle... starline mužete taky ale u toho nikdy nevíte kdy se to rozsype... muže to taky klidně vydržet až do sešrotovani.. jde to vyměnit na autě.. musite nejdřiv povolit poloosu, pak srazit rameno spodni z rejdoveho čepu, vysunout pooosu, sundat sponky z manžety, pak některe poloosy maji v tom hřideli otvor se závitem... v tom připadě mate ulehčenou praci, vezmete šroub dostatečne dlouhy, zašroubujete dovnitř a kloub se vám stáhne... v ruhém případě to musíte srazit kladivem.. možná je lepší to přenechat někomu zkušenějšímu,,

 
Od: opredat
Datum: 03.12.12 21:01
 

Daewoo = Opel, takze se obavam, ze je tam vnitrni segrovka.

 
Datum: 04.12.12 09:00
 

a to je? :)

Od: ladaadal*
Datum: 04.12.12 09:27
 

To je to, že musíš dát pořádnou ránu kladivem do správného místa a správným směrem, aby vyskočila z drážky. Pokud jsi to nikdy nedělal, doporučuju dát do servisu, nebo aspoň na to vybouchnutí pozvat na konzultaci mechanika. Špatnou ranou si můžeš zlikvidovat vnitřní ozubení.

 
Od: opredat
Datum: 04.12.12 20:23
 

No tak ranu kladivem bych nedoporucoval. Ta drazka je dost hluboka. Je nutne vytahnout celu poloosu, vyplachnout kloub v petroleji a pak tu vnitrni segrovku uvidis. Vezmes nejlepe rozviraci kleste na segrovky a vyndas ji. Potom to chce hlinikove-medene kladivko ci klepat pres drevo a opatrne to vyklepnes.

 
Od: ladaadal*
Datum: 05.12.12 05:29
 

Tys to nikdy nerozdělával, viď? Tak laskavě neraď. Jde o kulatou segrovku uvnitř. Viděl bys ji, pokud bys kloub rozříznul rozbruskou a žádné kleště bys do ní nedostal, protože nemá očka. Je dělaná právě na to, aby dostala ránu a vyskočila z drážky. Proto je taky z kulatýho drátu, tak laskavě nemel nesmysly a neblbni tazatelům hlavu.

 
Od: mathers322*
Datum: 04.12.12 09:58
 

Taky mi to dělalo na obou stranách, ležel mi doma H. kloub Starline, nebude to nic kvalitního ale na civilní jěždění snad nějakou dobu postačí.

Výměna tak na hodinku

doplněno 04.12.12 09:58:

Sice to bylo na felicii ale velký rozdíl tam asi nebude :)

 
Od: pepak*
Datum: 04.12.12 20:24
 

A neméně důležité: Pozor na vytečení převodového oleje.

 
Datum: 04.12.12 20:42
 
avatar

plus minus je to snad va všech autích stejné.Např Ibiza rv 85-93 (nafta)-segrovka ale pomohla menší rána kladivem a kloub byl dole,obdoba naftový P405,BX14RE...

Některé díly od STARLINE je jich minimum jsou super,ale většina taky super*zed* ale klump a zadarno drahý!

 
Datum: 05.12.12 09:11
 

ja mam třeba baterku a OK... jsou určité osvědčene dily ktere fungují.. jen musite vědět ktere to jsou a ktere ne :D

 

 

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.