Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nabijeni autobaterie - ampermetr

Od: ivlisek odpovědí: 8 změna:

Dobry den,potreboval bych poradit. Odesla mi autobaterka tak jsem ji dal na nabijecku, ale nevim jestli je spravne kdyz mi amper metr ukazal 1,5 A pri startu a po 8hodinach tam mam 0,8 A. Je mi jasny ze az to klesne na nulu, tak ze je baterka nabita. Poradite mi jestli je to v poradku to nabijeni? dekuji

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

tesyk*
hodnocení

0x

Dle mého soudu je to v pořádku. Na nulu to asi úlně neklesne, stále tam poteče nějaký udržovací proud.

 

jabraka*
hodnocení

0x

Jako Tesyk.

Pokud je baterie v čoudu,a má zkratované články,může mít proud poměrně vysokou hodnotu a přitom se baterie už nenabíjí.

JABRAKA

 

uhf
hodnocení

0x

Jelikož nechci zbytečně zákládat novou otázku chci se zeptat na následující. Mam nabíječku z lidlu, která má tři režimy nabíjení - podle toho jakou baterii nabíjím, v jakém prostředí,...atd. Při připojení baterie je v základním režimu standby(udržovací proud) a poté si teprve volím nabíjecí režim. Problém je v tom, že pokud je baterie vybitá téměř úplně - nejde mi přepnout nabíječka ze zákl. režimu. Vím, že to nějak funguje, ale nevím jak. Doteď jsem to řešil tak, že jsem úplně vybité baterie musel nabíjet jinou(starou) nabíječkou, která není vybavená těmito bezpečnostními věcmi. Děkuji

e250td*

S velmi podobnou pulsní nabíječkou pracuji asi čtyři roky ,naprostá pohoda,umí dobře nabít i aku do vrtačky 12 V K vašemu problému asi toto. Nevím,co u vás znamená totálně vybitá baterie. Jestli je například pod 10V,tak ji může nabíječka vyhodnocovat jako špatnou .Totální vybití baterie je je na ůkor její životnosti,když se tak stane,co nejdříve začít s oživením. Nejlépe je nabíjet na malý proud .

Tuhle nabíječku z Liedlu mám také. Mikroprocesorem řízená, je perfektní. Stále se prodává jen v jinem kabátě např. Autokelly. Jestli se nepletu tak nejde aktivovat pod 7 V napětí aku. Je to její vlastnost. Nižší napětí vyhodností jako vadný aku, nejde zapnout při přepólovaní. Pokud si aku vybijete totálně pak opravdu nezbývá rozeběhnout nabíjení starou klasikou.

uhf

Aha, přesně tak jsem si to taky myslel, ale doufal jsem, že tomu tak není. No s nabíječkou problém nemám, ale tato vlastnost mi přijde jako velmi špatné. Vzhledem k tomu, že jsem ji za 3 roky co jí mám použil 4X a z toho 3X jsem musel složitě shánět starou dobrou klasiku 20 let starou od dědečka. Děkuji za info.

rene*

Ono nechat takto vytřískat baterku normální člověk nenechá.Výrobce holt nepočítá s blbci.

 

hodnocení

0x

Při startu 1,5 A je trochu málo! To by musel být ten akumulátor téměř plně nabitý. Zkuste akumulátor vybít až začnou světla žloutnout a pak jej zapojte na nabíječku. Proud musí zpočátku vyskočit na jmenovitou hodnotu nabíječky - např. 6 A a pak postupně klesat. Jinak je nabíječka špatná.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma nabíjení autobaterie

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]