Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, chtěl bych zakoupit auto do cca 5o ooo,- na alternativní pohon z důvodu levných provozovacích nákladů. Mám se bát u ojetin tohoto tipu nečeho? Jsem student, a tak se mi LPG jeví jako perfektní alternativa jak ušetřit. Děkuji za odpovědi.
Na jednom fóru jsem se dočetl následující:
nadrz menis po desiatich rokoch preto lebo to ma podla technickej za sebou je k nej protokol ktory kazdy rok dostane peciatku a po 10r do zberu.
Nadrz stoji cca 70-90e ... neviem co pri tejto cene treba riesit.
Plati s rocne EK a ak mas dobre vstahy s dielnou ktora ti montovala LPGcko mas prehliadku /rocnu povinnu/ aj zadarmo.
Inac cena cca 7-10e
Chtel jsem se jeste zeptat, kdyz dotahnu treba Ford Mondeo na LPG, jak je to s temi prohlidkami? Kam pote budu chodit na rocni prohlidky, kdyz bude auto dovezene z nemecka? Děkuji.
Ujezdil jsem už 3auta na LPG a s dalším jezdím.Je jasné kdyby se to nevyplatilo,nedělal bych to.Roční prohlídky jsou předepsané,ale chodím za dva roky zároveň s technickou.Zatím se mi nestalo že by se na to někdo ptal.Dotáhni si jakékoli auto na LPG,značka nikoho nezajímá,kontrola se týká systému.Jen se mrkni jak je starý.Těch deset let na nádrž je pravda.Kontrolu ti udělá LPG servisman.Stojí ca300ká.
No nevím, kámoška má feldu a jen za nádrž dala desítku, k tomu nějaké gumičky či těsnění a celková "rekonstrukce" po deseti letech ji stála jedenáct a půl tis kč. Felda žere deset litrů či kg na sto, cena u nás 16-16,50kč, to je nějakých 160Kč/100km. V tomhle je diesel pořád nejlevnější, nehledě na servisní prohlídky, kontroly, dvojí emise a životnost nádrže. Že má kufr nevyužitelný, je další věc. V jakém stavu bude vypadat mondeo v plynu za padesát tis plus náklady za dovoz je stránka jiná.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.