Nejste přihlášen/a.
Mám JEEP Cherokee z roku 1995. Při jedné opravě musel být vymontován airbag z volantu. Při té příležitosti mě překvapilo, že do airbagu nevedou (a nikdy nevedly) žádné dráty. Doslechl jsem se, že starší typy airbagů se aktivovaly čistě mechanicky. Může to být můj případ, nebo mám jen nefunkční atrapu? Jak to fungovalo? Šťourat se mi do toho moc nechce, metoda pokus-omyl asi v tomhle případě není nejlepší.
jen tak mimochodem-a čím by jinak byl ovládaný,když ne el.impulsem...?! Nějaký systém táhel,lanovodů z čidel nárazu(hlavně v přední části vozu-deformační zóny)je asi trošku přitažené za vlasy,že...A pro tazatele-airbag,ačkoli "postrádá onen vodící kontaktní kroužek s kablíkem a konektorem do airbagu samotného(mimochodem onen kroužek je pořád relativně dost drahý-což je asi důvod proč tam není-není vidět,takže ušetřených x kaček od původního majitele,třeba),tak bude mít malý kul.otvůrek s 2 pinama-tam se právě zapojuje konektor vodícího kontaktu po celém obvodu otáčení volantu(aby měl pytel kontakt v kterékoli poloze volantu...)
No dovedu si predstavit ciste mechanicke reseni, u techle divnych aut z USA clovek nikdy nevi Uz ten neskutecne debilni imobilizer stoji za to...
Je tam spošťový systém kuličky, při prudkém nárazu kulička vypadne a spojí kontakty a airbag je vystřelen, napájení zajišťuje baterie, vetšinou bílý váleček s žlutým varováním a životností cca 5 let. U Renaultu 19 PH2 to bylo taky, stačí když je člověk naštvanej a bouchne pořádně to volantu, tak Vám to může ustřelit ruku. Pokud nemáte funkční předpínače pásů, tak Vás to může zabít! Na to pozor.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.