Nejste přihlášen/a.
Jsem student. Mám v ruce 5o ooo,- Můj děda má firmu a naftu by mě prodával za 20,- za litr, proto jsem si zvolil, ze chci naftaka, otazka vsak zni, da se sehnat dobrý nafťák do 5o ooo ,-? Nebo se mam na to vykaslat a jezdit s felicii, ale benzin platit jako kazdej? Uvazoval jsem o Golfu 3, 1,9 TDI 66kw. Ale nevim, priklad: Muj děda si dovezl Primeru za 2o ooo,- vymenil olej, brzdy a jiz tri roky mu slouzi.. Muj najezd bude prvni rok malej, bude to kazdy den do skoly cca 10 km. Poté budu uz dojizdet dál, coz bude kolem 50km každý den. Co vy si o tom myslíte? Zkuste si to spočítat, průmerná spotřeba je u golfa 6,5 i míň. Zůstanem na zemi a řekněme sedm. Což znamená 140,- za 1oo km. Co taková Felicie 1,6 nebo Brava 1,6? Spotřeba kolem 7 litrů a to nedej boze abych ji pridupl a jel sviznejsi jizdou. Bude to pro mě znamenat 210,- ++ Takze se ptám Vás, co vy si o tom myslíte? Děkuji. Frankye
Kupuj naftu za 20, prodavej za 30, coz je dneska dobra cena a jezdi v benzinaku.
doplněno 16.01.11 23:19:Za pade te s velkou pravdepodobnosti cekaji s naftakem trable. Hlavne, pokud si nenechas zadny penize do foroty.
Pokud máš možnost takto levné nafty tak asi není moc co řešit. Do starého dieslového komůrkového japonce bych nešel v té době nebyly jejich motory nejlepší. Staší diesely držáky dělal i Peugeot. Pro študáka Peugeot 205 1.8 D je celkem dobrá volba. Nechají se koupit za velmi slušné peníze a nižší povinné ručení než u 1.9 která se do nich také montovala. Sehnat ho v 1.8TD by bylo asi problé moc se jich nevyrobylo, ale jsou. Pokud to má být trochu větší a živější, tak k tomu Golfu ještě Peugeot 306 TD a nebo i tu Bravu TD. Z bezpečostních důvodů bych nešel do "feldy" jen málo jich není pohnilejch.
japonsko chtelo konkurovat nemcum s bmw, meslo jim to upe dobre, nicmene 3r mam Mazdu 323F BJ, rv 2000, 66kW, zivy to je, problem zadnej.. Japonci=kvalita a supr vybava, nez co se delalo jinde, at uz ve skodovce, nebo i ve zminene Francii...
Jinak kdybys shanel kupce na naftu, dej vedet mejluj@seznam.cz
Dnes sem kupoval za 28,9- a pak za 30,9- v pze za 31,3-
Nevím no, prodávat takhle naftu, je sice v pořádku, můj děda ji prodáva jak mému otci ( Škoda Octavia II 2,0 TDI ) tak i strýcovi ( Audi A6 2,5 TDI ) a jezdí na to pořád. Tak bych se bál, aby se někomu kvůli tomu nezadřel motor aj. a otravoval by pak s tim mě. Ale to neni podstata, kterou jsem tu chtěl řešit.
Na felicii neni co zkazit.. ať se podělá cokoli, tak se to sežene za pakatel, ale to je všechno, já osobně bych felicii taky nechtěl. Mrknu se na Vaše tipy. Děkuji moc.
dily sou na vse skoro stejne drahe... Pokud je toho u nas vic a sou toho plny vrakace, neni problem. Spis vybirat neco spolehliveho, co se nemusi resit. Feldu bych taky nechtel no...
jak psal ar-stará dobrá francouzká 1.9 D+TD(vynechám tu 1.8,povinné bych řešil na dědu,babičku-vůbec nemusí mít řidičák a ani nic společného s autem,pojistnou smlouvu může uzavřít kdokoliv)-ve své době nejlepší naftové motory vůbec a hlavně držáci,stačí se rozhlédnout co jich stále ještě jezdí(třeba 20.letých TDíček v budoucnu určitě tolik nepotkáš)a dají se sehnat za rozumné kačky(ale sjel bych pro něco ven,směr západ-i s přihlášením se krásně vejdeš...)
Erikchu souhlas, povinné na dědu nebo babičku, ale i oni mají zase na 1.8 nižší povinné. Navíc mezy 1.8 a 1.9 je rozdíl jen 3kW a 1.9 TD se do 205 nedávali.
zdravím,jasný,že v tom přelomu kubatur je nějaká stovka rozdíl(ale to bych moc neřešil)-ale ohledně 1.9 TD-dávali se(nevím přesně na jaké trhy)jak do 205 tak i do 309-zmiňoval jsem tu už párkrát provozování vrakáče Peugeot-měli jsme tenkrát(sice trošku drblý)dokonce 2 205ky Dturbo(to mělo označení)motor 1.9DT,zvenku i zevnitř jako GTíčko(i pověstný červený koberec)a funkční 309 1.9TD(opět vizáš GTíčka)-a ta lítala,(taky jen vyšel inzerát,hned odskočila)...,už ten poslední 90 koníkovej motor-ale pravdou je,že to byla spíš raritka,krom téhle jsem viděl za celou v ČR jenom jednu 309 TD(bílá v HK)a jednu na pumpě v Deutschlandu...Ono v katalozích to ani není označený,jako motorizace-stejně jako třeba 205 T16 4x4 a dřívější,ještě více raritní,turbo taktéž 4x4 z počátku 80.let s motorem místo zadních sedadel,uprostřed-dnes pod 80 tisíc Euro nesehnatelný(onehdá s ní Vattanen jako jediný dokázal porážet Audi Quatro v MS rallye)...Jo to musela být opravdu "radost z jízdy"(kdysi jsem měl 405 T16-a to byl mazec,natož v někde o 300kg lehčí 205ce...to by bylo spoustu krásných zážitků-jen chybu by asi člověk udělal jen jednou)...
s tim povinnym na nekoho jinyho.. sice je to vyhoda..ae nevyhoda zas muze byt to, ze si nevyjizdite bonusy...
ae zalezi na tom, jak jezdite no...
Jeste bych dal do vyberu treba neco od Rendlika s 1.9DTi, docela bezproblemove motory, daval se tusim do Megana, Laguny, Scenica a asi dalsich, nakonec i Volvo V40 ho melo (to by mozna taky nebylo spatne auto). DCi taky neni spatny ale uz riziko drahych oprav... Ty Francozi maji dost prisernou kultivovanost a moc to nejede (coz ale nemusi vadit). U Fordu by slo TDDI (ne TD) ale treba Escort hnije hur nez Felda, mondeo je zas trosku krava velka
Myslel jsem stary komurkovi Francouz, cili ty D, TD..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.