Nejste přihlášen/a.
dobrý den chtel bych si koupit auto nechci žádnou sračku do které budu muset rvát peníze, ale aby to trochu jelo je mi jedno jak veliké ale né nic malého obsah od1.2 do 1.8 benzín potřeboval bych se vejít do 40 000 kč prosím poradte dekuju moc
I naprosto neporuchove a prakticky bezudrzbove auto bude stale sracka, do ktere se cpou penize.
Palivo, pojisteni, dalnicni znamky, oleje a dalsi kapaliny, filtry, bezna udrzba...
Za 40t treba 1.8i 323f BA po F/L.. Nadcasovy design, lehke, male, svizne.
Do 40.000,- chcete auto do kterého nebudete muset cpát prachy? Tak to máte teda bujnou fantazii, takové neexistuje, jedině nové nebo jestli budete mít štěstí, tak auto ojeté za nejmín 70.000,-...
To bych si tak pořídil, abych mohl blbnout na poli. Nebo po STK, modlit se, aby něco neodešlo a pak vyhodit (nebo do toho nacpat prachy). Proč se zbavujeme ojetých aut?
To je jistě taky dobrý důvod. Já se většinou zbavuji auta v okamžiku, kdy to "začíná smrdět" většími problémy - tj. tehdy, když je na obzoru větší investice do údržby či nějaké opravy vzhledem k ceně, kterou za to auto mohu dostat.
Tak prave je klicove najit nekoho z te druhe skupiny, kde to prodavaji protoze ho nepotrebuji - treba po koupi noveho, dedictvi... Chce to hledat hlavne u lidi (bazary na to chteji vyvarit maximum nehlede na stav), me se zatim vzdycky povedlo najit docela slusny kousek a kupuju prave auta tak do 50tKc.
malinko jiý úhel pohledu -koupím-li si nějaké slušné starší auto za velmi rozumnou cenu(osobně jedině SRN,Francie apod.) můžu sice jakoby předpokládat častější možnost,že mi něco "klekne"-ale nebude mě to stát takový rance jako u aut nových(novějších)-ceny dílů jsou podstatně levnější,když nemám nějaký atypický model,tak se nechá mnohem jednodušeji sehnat i použitý origoš za velmi příznivou cenu ,dalším hlediskem je u starších aut "jednodušší" elektronika(a tím mnohem menší pravděpodobnost chyby,poruchy-jako v jiném tématu třeba skvělý EGR ventil a další "vychytávky"...)...U relat.nových aut díly stojí ranec,ekonormy už spíš trošku brzdí výkony(proto se začíná stále snižovat objem a dohání se turby-otázkou je,co třeba koncernová 1.2 v turbu vydrží?! -osobně o životnosti dost pochybuju)a elektronika- omezuje tu radost ze samotného ježdění(všelijaké "asistenty" trošku vyřazují člověka a ten na to čím dál víc spoléhá-ale fyz.zákony jsou stále stejné a platí pro každého-bez vyjímky),další věcí jsou čím dál větší úspory výrobců aut-kolik šťastlivců má třeba radost ze skvělých zažloutlých poškrábaných př.světel-jenom proto,že jsou plastová(a levnější při výrobě-bohužel jenom při výrobě,už ne tak při jejich koupi)-když vidím rozčarování a slyším reakce lidí,majitelů zánovních aut : "to fakt stojí tolik a tolik...?!"tak jsem rád za starého dobrého(a hlavně držáka)E36 tédéeso,s kterým si fakt zablbnu,provozní věci si pořeším(jiné nepotřebuji-bafík je fakt držák)no a tak by se nechalo pokračovat...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.