Nejste přihlášen/a.
Ne všechny motory mají nastavitelnou geometrii turba, záleží na výkonu. V podstatě jsou HDI motory spolehlivé, zvláště ty nové jsou už docela s technologií jinde, jako vlastně všechny od PSA. Pak už záleží jen na tom konkrétním motoru, takže není motor jako motor, pokrok udělal své.
naftové motory se vstřikováním.Toto označení používají Francouzi pro motory Citroen a Peugeot(narozdíl od Němců-TDI ap)A jsou to držáky,pokud se o něj člověk trochu stará,tzn.kvalitní plněsyntetický olej,dobré žhavicí svíčky,a dobrá silná baterka.
No to je, ale když bydlíte blízko nějaké dopravní společnosti, což u nás je autobusová doprava s úplně novými autobusy a maj čerpačku, tak je skoro vyhráno. Tam většinou si dávaj pozor co tam nalejou.
připojím se,akorát trošku problémy s elektroinstalací u starších 2.0-ale 2.2 a 2.7 ideál-hlavně už i oproti dvoulitru "jedou..."
Ale jděte...
On totiž není dvoulitr, jako dvoulitr. Pokud jste seděl ve 2.0, která měla 66 kW, tak Vás chápu, to je pěkně líná mrška. Nicméně 80 kW dvoulitr, dokáže hezky zacvičit i s dvoutunovým kombíkem.
Dneska se dává 80kw do jedna šestky a úplně nový motor 1,6 má těch kilowat 82 a je zcela přepracovaný. Ford si ho mírně upravil k obrazu svému..
Mám Peugeot 406 Break s 2.0 HDi, r.v. 2000. Koupil jsem ho v roce 2006 se 140 tkm na tachometru. Teď se blížím ke 220 tkm a nemohu si na nic stěžovat.
taktiez mam 2000 rocnik, 2.0HDI...spotreba paradna,ked potrebujes predbiehat,pekne sa bere..zatial bez problemov...su spolahlive...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.