Nejste přihlášen/a.
Zdravím, měl bych dotaz ohledně tzv. ročních prohlídek. Vlastním Fabii rv.2001 a vždy jsem jezdil na tzv. roční servisky do auto Jarov. Tedy asi 8 let. Teď jsem našel celkem solidního mechanika. Je to sice garáž, ale vypadá že bude OK. Má cenu s takto starým autem jezdit na ten Jarov? Minulej rok jsem platil cca 6.000,- a skoro nevím za co. Co byste doporučili? Díky
přesně jak píšete-"je to sice garáž,ale vypadá,že bude o.k..." na Jarově sice prosklený moderní autosalón,ale ten rozdíl "venkovního vzhledu" a jakože maximálního profesionálního přístupu x servisáků v zelených zn.montérkách s logem škodovky si řádně zaplatíte(tak 2/3 ceny),navíc vašemu autu je úplně jedno jestli stojí v moderním proskleném salónu na zvedáku za 2,5 milionu nebo v pološeru soukromé garáže na zvedáku za 450 tisíc...Podstatný je přístup,fundovanost a kvalita odvedené práce za přijatelnou cenu-tomu dotyčnému mechanikovi v garáži,narozdíl od celého salonu Jarov(obecně kteréhokoli)podstatně více záleží na vaší spokojenosti(kvalita-cena),protože když budete spokojen,třeba ho doporučíte ostatním a určitě případně zase přijedete-a o tom to je...Ne o tom,že přijedete na zn.servis,"odložíte" tam 6000,- a jste na rozpacích a už asi nepřijedete(vyhodit jen tak 6000 si můžeme dovolit málokdo)-bohužel tam přijede x dalších lidí,kteří zrovna tak "odloží" 6000,- s mylným pocitem,že pro své auto udělali maximum...Tak je nastaven marketing znač.servisů,podporovaný samotnou značkou(především prodej zn.dílů)-ale to je na delší povídání...