Nejste přihlášen/a.
Proč mají řidiči autobusu pérovací sedačku?, když jede po hrbolaté silnici tak s ním ta sedačka skáká jak kdyby byl na trampolíně, jak se jim tak s tím řídí?
Nemají to jen autobusy, ale i náklaďáky a traktory. Pod sedačkou je vzduchový měch, takže v podstatě nezáleží na hmotnosti řidiče, je tam ventil, který hlídá polohu sedadla Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že se na tom sedí velmi dobře.
Tak to jo, tady do naší dědiny je strašně nerovná cesta a ten řidič tam opravdu skákal skoro až do stropu, nevadí to při řízení? když drží volant nebo má nohu na plynu a vjednom kuse skáče?
Mohu říct, ze své zkušenosti, že pérovací sedačka, je něco strašného. Ale jak říkám je to můj pocit. Vždy si dávam sedačku na téměř tvrdou. Ale to je zvyk opravdu z dob, kdy měly autobusy opravdu péro, a né jako dnes měch. Hodně řidičů používá střední nastavení. A na otazku proč : Tak jak odpověděl kolega : Ochrana zdraví a vlastní nastavení tvrdosti, jak komu vyhovuje .. c. .. . .
Jj, vzpomínám na jednoho mladého aktivního začínajícího traktoristu, který si zadní gumy u traktoru natlakoval podle manometru na údaj od výrobce. Po sto metrech vzduch zase upouštěl...
Doporučuji třeba V3S, na pohodlí dokonalost sama...ani T 111 nebyla špatná ještě že jsem s tím jezdil jen asi dva tři měsíce...
Především jde o to, že cestující v autobuse si může na sedačce zvolit polohu a během jízdy ji měnit. to řidič nemůže. proto má pohodlnější sedadlo. navíc řídí třeba 9 hodin jen s jednou přestávkou. a při řízení to nevadí. jsme profesionálové.
doplněno 30.12.10 10:31:a u kamionu je to stejné.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.