Nejste přihlášen/a.
Dobrý den. Mám jít po dvou letech na první garanční prohlídku. Ty potvory za to chtějí pět tisíc. To se mi zdá moc. Najeto mám za dva roky 13 tisíc, stačí, když mi kámoš vymění olej a filtr? Co myslíte? Díky.
Po dvou letech? Zdá se mi to nějak dlouho, ale to je jedno. Ztratíš záruku pokud to udělá kámoš. (ono taky záleží jak dlouhá ta záruka je).
doplněno 28.12.10 18:09:Ono to toitž taky není jen o výměně oleje.
názorná ukázka "skrytých nákladů" při koupi nového auta-bohužel značkové servisy musí z něčeho žít,není to jen o kvalitě,fundovanosti a ceně provedené práce(jako v ostatních oborech)-to by značkové servisy značně prořídly-vzhledem k cenám své práce,která je ne vždy kvalitní a kvalifikovaná...Nicméně kvůli možnosti neuznání záruky v budoucnu při nějakém možném problému je lepší garančku absolovovat...Jen tak mimochodem o jakou jde značku auta?
Záruční a pozáruční servis není podmíněný návštěvou autorizovaného servisu téže značky a to si řada lidí plete, takže olej nebo i jiné věci může dělat kde kdo, samozřejmě musí disponovat potřebnou technikou (třeba diagnostikou...atd.) a dávat do vozu to, co tam patří. Samozřejmě kamarád v garáži vám tam může dát olej dle manuálu, ale už vám nedá razítko a záruka padá. Pokud je vůz po záruce, je to ve vaší režii.
To razítko vám může dát klidně i ten garážista, ale samozřejmě musí mít určitou výbavu a určité znalosti ohledně servisních úkonů a výměnných lhůt různých značek a pochybuju, že takový garážista bude mít milionově vybavenou garáž, která splňuje různé požadavky, aby vůbec na něco takového dostal osvědčení. To by ta výměna oleje nevyšla o nic levněj.
ono pokud chce člověk fungovat na nějaké trošku solidní úrovni-tak to bez vybavené dílny-a častokrát i lépe vybavené než zn.servis-prostě nejde...Pokud se trošku hrabete v autech,tak to víte moc dobře sám...Ale vcelku podstatný rozdíl vidím třeba v reklamě-za nějakého šikovného mechanika mluví odvedená kvalitní a nepředražená práce(a to,že se rychle a široko rozkřikne-a je to ta nejlepší možná "reklama")-narozdíl od zn.servisů,které prostě cpou drahou reklamu všude možně-a vynaložené prostředky musí nějak kompenzovat...Další věcí je,že zn.servis zaměstnává x lidí(prodejci,přijím.technici,skladníky apod.)-narozdíl od šikovného mechanika-a ty lidi si zákazník prostě zaplatí...Přitom rozdíl v termínech oprav apod.je diametrálně odlišný-zn.servis nic netlačí-ví,že z lidí ty peníze prostě dostane,a tak by se nechalo pokračovat...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.