Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Změna povinného ručení

Od: majkl* odpovědí: 8 změna:

Dobry den,

pri koupi auta (pred rokem) jsem musel uzavrit povinne ruceni u CPP, protoze autobazar nemel smlouvu s jinou pojistovnou. Po necelem roce jsem se pokukoval po jinych a podstatne levnejsich povinnych rucenich, takze jsem se rozhodnul, ze zajdu na pobocku CPP a zjistim, jakou mi letos dokazou nabidnout cenu. Na pobocce meli zavreno (i kdyz melo byt otevreno) a tak jsem CPP kontaktoval mailem. Kdyz asi po 14 dnech z nich vypadlo, ze bych zadnou slevu nedostal, tak jsem se rozhodl pro zmenu pojistovny. Povinne ruceni jsem vypovedel, bohuzel jsem ale nestihnul 60 denni vypovedni lhutu o dva dny a tak mi prislo negativni stanovisko. Nedal jsem se a asi 14 dni pred koncem pojistneho obdobi jsem zastihnul v pobocce "prodavacku", ktera se mnou sepsala protokol o zaniku pojisteni a odebrala mi ZELENOU KARTU. Byl jsem rad a povinne ruceni jsem si zaridil u jine pojistovny. Dnes (skoro 2 mesice pote, co jsem smlouvu vypovedel) mi ale od CPP prisel dopis, ze jim dluzim skoro 7000 a at to zaplatim.

Je odebrani zelene karty dostatecnym argumentem pro ukonceni pojisteni?

Diky

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

eulalie*
hodnocení

0x

Dobrý den. To je divný postup ze strany "prodavačky". Jak může odebírat zelenou kartu 14 dní před vypršením pojistného období? Jaké jste měl pojistné podmínky? Většinou je třeba totiž dodržet těch 60 dní výpovědní lhůty. Jestliže to bylo 14 dnů, tak ta výpověď vám neměla být vůbec uznána. Asi byste měl na pojištovnu zajít, vše vysvětlit, napadnout jednání jejich pracovnice... Je to prostě divný postup. Ale i vaše chyba... je třeba číst pojistné podmínky, dodržet výpovědní lhůtu a tak podobně. Mohl jste tak nějak tušit, že když dáte výpověď 14 dnů před obnovou pojistky na další období, že to nebude tak úplně jednoduché pojstku ukončit, respektive, že to nepůjde vůbec.

majkl*
hodnocení

jsem si vedom toho, ze vypoved jim mela byt dorucena 60 dnu predem. Bohuzel, to jsem zameskal a tak jsem se byl domluvit na te pobocce. Pracovnice rekla, ze to nevadi a ze mi sepise protokol (ktery mam u sebe). Domnival jsem se tedy, ze je pojisteni vypovezeno a sjednal si jine... ted to tak vypada, ze mam dve - jedno zaplacene se zelenou kartou a druhe nezaplacene a bez karty...

dneska jsem se sel zeptat na pobocku, kde je chyba, ale opet tam nikdo nebyl...

lm®

Prodavačka je tedy nejen neznalá věci (lidově řečeno blbá) a ještě ke všemu si do práce chodí jako do dámskýho klubu- jak se jí zachce.Tento silný argument bych tvrdě použila.

Ano,nějaká chybička na Vaší straně je (ty dva blbé dny),ale nikdo Vám neupře snahu věc řešit,maily a marné docházení na pobočku,co je Vám po tom,že tam nejsou,mají tam být dle rozpisu,tak tam mají být,jejich problém.Nedejte se!

majkl*
hodnocení

dekuji za odpovedi. mam k dispozici maily, ktere jsem na CPP psal jeste "v terminu" a stezoval si, ze na jejich pobocce spis nejsou, nez jsou. Takze zkusim co se da...

jirkamatapat*

Majkle,dlouhá výpovědní lhůta se dá obejít fingovanou prodejní smlouvou.Není to sice košer,ale funguje to.Připravím si prodejní smlovu a s tou zajdu na pojišťovnu,že jsem auto prodal. Smlouva skončí dnem prodeje vozidla,přičemž Ti musí proplatit zbytek pojistného.Jak říkám ,není to férové vůči pojišťovně,ale ty se k nám také v mnoha případech nechovají férově.

majkl*
hodnocení

o tom jsem slysel, ale myslis, ze by to nezkoumali, jestli to bylo opravdu prodane po tom, co jsem je neuspesne zadal o vypovezeni smlouvy? Kdybych byval nezadal o vypovezeni smlouvy, asi to tak udelam, ale takhle se trochu bojim...

erikch*

nikdo nic zkoumat nebude-ono ani dost dobře nelze,jelikož není z čeho zkoumat(registr vozidel nemá výpovědní hodnotu o vlastnictví-to je pouze na základě kupních smluv)-takže buď tento způsob,anebo lze klasicky smlouvu uzavřít někde jinde-s ní pak přijít na pobočku(u vás ČPP)a že tu u nich chcete zrušit-a to bez ohledu na data,lhůty apod.Před časem jsem to zde rozepisoval,řeším to tak vpodstatě permanentně-v souvislosti z dovozy aut zvenku,mimojiné i u ČPP,jejichž pobočku mám 3minuty pěšky,a nikdy jsem neměl problém-smlouva taktéž uzavřena roční,poté zrušena na základě jiné u jiné pojišťovny-prostě tam suvereně přijít,tady mám jinou smlouvu a k dnešnímu dni zrušit původní-děkuji a nashledanou...Jakmile dáte totiž najevo,že nevíte,ptáte se apod.,tak to dopadne takto-jinak pojišťovně zašlete kopii vypovězení z pobočky(předpokládám,že máte v ruce onen jejich předtištěný propisovací formulář o "ukončení"?!) a že vás vůbec nezajímá problém v komunikaci mezi ústředím v Praze a pobočkou...

 

nu*
hodnocení

0x

1.) před rokem jste mohl uzavřít smlouvu s kteroukouliv pojišťovnou, s bazarem to nijak nesouvisí, nikdo nikoho nenutil aby uzavřel smlouvu právě s ČPP

2.) pokud s Váma byl sepsán protokol o zániku pojištění, který máte v ruce, nechápu co tady vůbec řešíte

3.) pokud jste do zániku pojištění něco dlužil, tak to doplaťte, jinak je snad vše ok

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]