Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Rozdelovac, svicky, nebo neco jineho?

Od: ingbratwurst® odpovědí: 12 změna:
avatar ingbratwurst

Zdravim,

posledni dva dny zjistuji za jizdy a i pri stani, ze motor nebezi hladce, ztráci na chvilku vykon, ale pak se zase rozebehne normalne, kazdopadne to neni ono a vubec nejak netahne jak by mel. Muze to byt svickama, kabelama, rozdelovacem? Pocitam, ze maj tak 15-16tkm za sebou...Kdo vi radu sem s ní...kuju!

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

kjanik112*
hodnocení

0x

Musíte uvést typ auta.

hodnocení

a jo sákrys...Volvo 850 5-ti valec 2.5 ...

ar*

Může to být klidně svíčkama , kabelama i rozdělovačem i když 15000 není až tak hrozně moc. Klidně to může byt snímačem otáček na klice a nebo na vačce těch možností je poměrně dost třeba i palivový filtr a nebo jen nekvalitní benzín. Pokud svíčky a víčko i palec rozdělovače nejeví známky opotřebení , tak by bylo dobré na diagnostiku.

hodnocení

teda palivak jsem jeste nemenil, mam to auto asi pul roku a do ted v cajku, predtim jsem mel to samy...bylo mi receno, ze svicky jsou nove, ale sem to nekontroloval, takze mozna typek kecal jak uz to tak chodi...no aspon mam na Vanoce co delat:))...*bum*

ar*

Nejrve mrknete na ty svíčky a rozdělovač to vás nic stát nebude a pak zjišťovat dál. On ten původní majitel ani nemusel kecat , víte jak to dnes chodí s kvalitou výrobků. Kolikrát člověk namontuje nové svíčky a úplně nová svíčka je v tahu u svíček NGK to už je pomalu pravidlem. Používám většinou Bosch a Brisk a celkem to jde , ale i tam se vyjimečně nějaká najde.

hodnocení

Dikes, jak poznam, ze je svicka v tahuß U fichtla to bylo jednoduchy,ale tady fakt nevim...podle barvy? U rozdelovace davat asi bacha na vlhkost a karbon. usazeniny predpokladam..*hi*

ar*

No tak u svíček podívat jak jsou moc opálené a překontrolovat mezeru u elektrod. Pokud motor srávně spaluje barva svíček má být asi jako mletý pepř nebo jako když si uděláte kakao. Svíčky musí být suché. U rozdělovače prohlédnout jestli není palec i víčko (u vnitř) moc opálené. Kontakty ve výčku jsou někdy jakoby "vyžrané" v místě kde se otáčí palec. To samé je na palci rozdělovače.

hodnocení

pocitam, ze vymenit palec, eventuelne vicko rozdelovace mne nijak vyrazne nezruinuje...svicky uz mam koupeny, vymenou nic nezkazim...diky!

ar*

To ne, palec i víčko na 2.5 stojí každé zhruba 3 stovky. Pokud to všechno chcte vyměnit tak už bych dal i nové kabely, nejlevnější jsou od Tesly a jsou kvalitní, tedy pokud na tento motor kabely vyrábí.

doplněno 23.12.10 19:30:

Jo tak jsem koukal a děljí je:

tesla-blatna.cz/...

doplněno 23.12.10 19:33:

Koukám , že se odkaz "nevybarvil"celej , tak použít ctrl+c a ctrl+v, ale to znáte.

hodnocení

No parada, doufam, ze se to tim vyresi...Dikes a hezké Vanoce vinsuju*dril*

1jara*

Hele není to náhodou TDI 140PS.Pokud ano tak je to WV MOTOR, vyčistit turbo a EGR ventil.

hodnocení

Nn, benzin..tusim, ze tenkrat je brali od Audi...ale diky i tak..

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]