Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Renault megane kombi vs kvalita

Od: ladislavtikal* odpovědí: 7 změna:

renault megane kombi vlastnite jej nekdo? rad bych znal vase nazory vyroba od 2004 az 2010 diky zajima me spotreba kvalita motor proste vse

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar promon

Jezdívám občas s Meganem combi r.v. 2006. Popravdě, srovnám - li to s Astrou Caravan r.v.2005 (kterou mám jako svůj služebák) tak rozhodně je Megan težký outsider. Jednak provedením (typický frantík, stále něco vrže, karta místo klíčku je permanentní zdroj problémů, auto se občas samo odmyká. Jízdní vlastnosti - proti Astře je podvozek měkčí, což ale v zatáčkovitých pasážích našich okresek vede k ,,zajímavým´´ náklonům. Motor - v Rencku máme 1,5 dCi, motor je celkem úsporný (5,5-6) výkon relativně slušný k jízdě v rámci předpisů. Problém je ale s životností motoru. Ty dCi máme ve třech Meganech a čtyřech Clio Van a snad jen dvě auta mají pořád původní motor. Ostatním se motor prostě zakousl. Podrobnosti k tomu nevím, mě se to naštěstí nestalo. Řeknu to asi takhle - jsem moc rád, že na mě vyšla ta Astra ( spíše mi ji dali proto, že do Megana se prostě se svou výškou nevejdu, do Astry jo).

tomason*

Původní motor 1,5DCI K9K nebrat.Jednak je osazen problémovým čerpadlem a vstřikovači Delphi a ty sou hodně choulostivé na mazivost nafty.K zadření dochází na klikové hřídeli a často selhávají rozvody.

mam r kangoo, kupovany novy 7/2006. Privilege,1,5dCi- 60kW.Najazdene pomaly 550 000km. Pri 196 tis.bola opravovana prevodovka kvoli lozisku. Pri 333tis. vymenena za inu jazdenu, odisiel diferencial. Inak len bezna udrzba. Cumo ma stale orig. turbo, cerpadlo aj vstriky. Urcite zalezi, ako sa k autu spravas.Ked niekto pretaca motor za studena, nedochladi turbo a leje sra.ku miesto nafty, nech sa necuduje, ze nieco nevydrzi. Pred kupou jazdenky urcite do servisu na kontrolu, bez servisnej kompletnej historie radsej nebrat.

 

jvsl*
hodnocení

0x

Máme renaulta 1.9 Dci kombi 2004 už 4 roky. Najeto asi jen 110 000 km. Zatím je to celkem OK. Jasně občas se něco musí vyměnit. Brzdy, čepy na nápravě, olej, filtr a tak. To asi ale u každého auta. Nejvážnější závadou zatím bylo porouchané zamykání volantu. Nešlo s tím nic udělat. PC ani nenastartovalo auto. Nutnej odtah a výměna. U autorizovanýho servisu cca. 9000 Kč i s odtahem. Jinak celkem spokojenost. Hodně místa, slušnej motor a celkem dobrý jízdní vlastnosti. Na kombíka. Je to přece jen rodinné auto. Jen to zpracování interieru není tak uplně super. Třeba WV nebo Škoda jsou na tom dle mého líp. Ale taky stojí o něco více.

 

patris*
hodnocení

0x

Dobrý den!

Jestli uvazujete o koupi tohoto vozidla, tak na něj zapomente hodne rychle!

Jestli máte hodne penez a silny nervy, tak to treba zvladnete,

ale mně uz došly i penize i nervy! Je to nekončící koloběh oprav,

nic jineho a absolutní nedůvera k autu! Já mám strach jet 100 km,

abych nemusela platit drahý odtah, to auto je proste šrot!

1) po třech měsících je tazateli tato odpověď zřejmě k ničemu

2) kupovala jste auto nové? auto (bez ohledu na značku) vám pouze vrátí to, jak se o něj staráte - u ojetiny je to často "odplata" za "pečlivost" předchozích majitelů.

mégana kombi 1,4 (r. v. 2006) používá moje žena. auto má najeto cca 100 000km a zatím žádný problém. běžná údržba a servis, to ano.

3) známý má autodílnu a všem doporučuje japonce, italy a francouze. prej nebýt fordů a opelů neměl by ani na chleba...

p. s.

na drahé odtahy existuje docela levné připojištění...

erikch*

k tomuto (hlavně bod 3)doplním-stačí se podívat na nějaký větší trh s ojetými vozy-pro nás ideálně a nejblíž Německo-a srovnat si ceny srovnatelných modelů a zhruba roků výroby-a ono objektivně opravdu "nejhůře",čili s nejnižšími cenami(pro nezájem kupujících)vychází Ford a Opel...A to i u relativně zánovních aut...Na druhém konci pomyslného žebříčku jsou samozřejmě domácí značky(i díky něm.patriotismu-stejně jako Škodovka u nás-bez ohledu na reálnou spolehlivost,ale poté japončíci a frantíci)...Mimoto největšími importéry v Německu za posledních x až desítek let jsou střídavě francouzké značky(Peugeot,Renault)-což o něčem taktéž vypovídá...A ještě k bodu 2-někdo dokáže auto sprasit během pár tisíc(desítek)najetých kilometrů-bez ohledu na značku..Stejně tak třeba mobil-můžete mít sebelepší Nokii(která je asi nej.značkou telefonů ve světě)a někdo jí může za dva měsíce "užívání" už zahodit...Je to prostě o přístupu...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]