Nejste přihlášen/a.
Dobry vecer, mam propadlou technickou kontrolu od 3.ledna 2010 a nemohla jsem si ji nechat udelat, protoze ziju v Italii a tady nemuzu delat nic,ted se vracim na svatky domu, bylo me receno, kdyz me chytnou, ze me vezmou body a dostanu pokutu, muzete me poradit jak to je, jestli me muzou zabavit auto nebo co bude kdybych udelala nehodu?A jak je to v Rakousku, protoze tam asi budou jiny zakony. Predem dekuji za odpoved
Jízdu bez platné tech.kontroly Vám každý policajt ohodnotí jako vozidlo nezpůsobilé silničního provozu a kromě finančního postihu Vám hrozí přičtení 5-ti trestních bodů.
Už dlouho jsem nečetl takovou lež, nebo chybu.
Právní předpis definuje "vozidlo nezpůsobilé silničního provozu"ale tam není!
třeba autoweb.cz/...
nebo: chcetezmenu.cz/...
pozor na bod "c"to není propadlá technická,!
Nevím Milane z čeho vycházíš ve svých úvahách a ani to nebudu zjišťovat,ale zkus se dohadovat s policajtem. Vozidlo bez platné technické kontroly je považováno za NEZPŮSOBILÉ pro jízdu na pozemních komunikacích.Z toho důvodu může být proti řidiči uplatńována sankce podle sazebníku a to 5-ti trestnými body a pokutou až do výše tuším 15000Kč.Takže rady typu jeď opatrně a s doprovodem ,nebo podobné nejsou na místě.
Milý Jiří, jednoduše vycházím z právních rozborů, ze zákona 56/2001 a 341/2002, 200/1990.
Z jakého právního předpisu vycházíte vy? Nebo "Vozidlo bez platné technické kontroly je považováno za NEZPŮSOBILÉ pro jízdu na pozemních komunikacích." Doložte toto tvrzení právním předpisem a budeme pokračovat.
"Z dohadováním policisty?" ale to dělaji jen ti co neznají předpisy.
"Takže rady typu jeď opatrně a s doprovodem ,nebo podobné nejsou na místě." máte lepší radu? naložení na podvalník není dobrá rada, to je mrhání peněz.
Už víte z čeho vycházím já, teď prosím Vás, dodejte z čeho vycházíte vy?
Děkuji a těším se na poučení.
Radku, respektuji Váš názor, ale mýlíte se.
Doložte právním předpisem to co tvrdíte, a uznám Vaši pravdu, jinak jen spekulujete.
"Takže se stáváte nezpůsobilým pro policisty" ale to jste úplně mimo...
"Já tušil, že vycházíte ze serveru autoweb.cz" máte snad jiný výklad od někoho jiného, třeba i soudního znalce, právníka a podobně? Jediný doložitelný výsledek? Doložte, jinak na mě útočíte (Milane mrhání penězy jet bez technické není) zbytečně z neznalosti
Mohl bych se vás zeptat, jak byste odpověděl u správního řízení?
Sousede, dělám to zrovna ve Vašem případě nerad, ale zkuste si prostudovat několik "§" z Vámi uvedených norem.
Např.zákon 361/2000 ¨- § 5 / 1a , § 10 / 1a , § 118 2b s odkazem na § 37 / c zákona 56/2001.
Někdy lze i při běžné sil. kontrole narazit na policajta, který nemá hlavu jen na čepici a pak proti takovému se dá těžko argumentovat tím, že na "poradně" psali něco jiného.
Přidám tedy doslovné znění zákona, snad to bude k něčemu:
§ 37 zákona 56/2001
Technicky nezpůsobilé silniční vozidlo k provozu
Tak abych shrnul svoji debatu s MILANEM. Jste řidič Milane? Předpokládám že ano.Můžete být sebelepší,ale když Vás chytnou bez ŘP,jste způsobilý k jízdě?Fyzicky zcela určitě ano,ne však podle zákona.Tutéž situaci lze uplatnit i u automobilu,který je sice v pořádku,ale nebude mít platnou STK.Další takový případ může nastat,chytí-li Vás policajt za volantem kamionu a Vy nebudete mít profesák...atd,atd. Na samotný závěr,zkuste někdy přiznat svůj omyl i věřejně.Nic to nestojí a Váš kredit to jen zvýší.S pozdravem Jirka.
omlouvám se, zapoměl jsem začít:
Radku,
Jiří, opět uvádíte příklady proti Vám a spekulace,
"chytnou bez ŘP" ale to musíte definovat proč ho nemám, zdali jsem ho zapoměl doma, nebo byl udělen trest zákaz řízení, nebo jsem vůbec řidičák neměl. velice důležité! takže nespekulujte a dodejte právní nařízení výklad, a nesrovnávejne nezpůsobilost řidičáku a auta
"Vás policajt za volantem kamionu a Vy nebudete mít profesák" opět musíte doplnit vzdělání, páč ne vždy musí být profesák... (mám ho a je platný!) viz zákon 247/
"a samotný závěr,zkuste někdy přiznat svůj omyl i věřejně" mnohokrát jsem to nabízel, ale musíte mě přesvědčit platným předpisem, nikoliv spekulacemi. Dodejte jediný případ, že řidič dostal body, když měl propadlou technickou.
Klidně bych mohl napsat (okopírovat Vaši větu.
"Na samotný závěr,zkuste někdy přiznat svůj omyl i věřejně"
Pane Milane, většinou s vámi souhlasím, ale dnes ne, poněvadž to jsou jen spekulace a hledání kliček, ale v praxi je to jinak a žádný policista se s vámi nebude ani dlouze bavit. Mám s tím osobní zkušenost, bylo to už dávno a taky jsem nesouhlasil, ale dohadování nemělo žádný význam, prostě mi vzali papíry s tím, že zavolají odtah, poněvadž tohle auto nemá na silnici co dělat. Prostě jsem zamkl náklaďák, předal klíče policistovi s tím, ať si to vyřídí s firmou a šel jsem pryč. Jenže se lekl toho, že na autě je maso a musí se chladit, tak mi napsal papír na dojetí, ale pokutu jsem musel zaplatit sám, poněvadž jako řidič odpovídám za stav vozu a nemám s tím jezdit, jenže pro mě jako zaměstnance dvousečná zbraň. Tahdá ještě body nebyly, ale vsadím boty, že dnes byste je dostal bez mrknutí oka.
Další případ: na vesnici, pár domů, nikde nikdo, jede místní chlápek na jedničku krokem po hlavní, vrazí do něho z vedlejší ženská pražačka, chvíli se dohadují, pak ženská volá policajty, poněvadž z něho táhne chlast. Ten výlet na pole ho stojí pár tisíc a papíry...proč?... pod vlivem nemá na silnici co dělat.
stírečku, máte právo se mnou nesouhlasit, ale
opět zase spekulace "ale v praxi je to jinak a žádný policista se s vámi nebude ani dlouze bavit." a stará pohádka. "Mám s tím osobní zkušenost, bylo to už dávno"
to sem netahejte, staré předpisy!
bavíme se o tom, zdali je to za 5 bodů či jen za 2 500Kč
o to m je řeč!
najděte právní rozbor pro Váš názor.
"tak závažným způsobem, že bezprostředně ohrožuje ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích,"
". pod vlivem nemá na silnici co dělat." to sem netahejte, s tím souhlasím. prosím jen k věci, je to za pokutu 2 500Kč nebo za 5 bodů
"dávno" jsou ty doby, kdy to bylo za pakatel. Dnes 5 bodů, pokuta ve správním řízení 5-10tisíc a zákaz činnosti na 6-12měsíců.
Právní rozbor hledat nepotřebujete, poněvadž tvrdit, že vůz je v naprostém pořádku, jen nemá známku, není ničím podložené. Na to vám žádný policajt neskočí a už vůbec ne v Rakousku či Itálii, tam by to bylo podstatně dražší. Ale to už záleží na Monice, či si to riskne nebo ne.
tak zpět, cizinu vynecháme. OK?
jen české právo. "naprostém pořádku, jen nemá známku, není ničím podložené.
"
" to je právě to co se pletete, páč vyhláška 341 říká kdy je vozidlo váženě nezpůsobilé a je za to 5 bodu.
"dávno" jsou ty doby, kdy to bylo za pakatel. Dnes 5 bodů, pokuta ve správním řízení 5-10tisíc a zákaz činnosti na 6-12měsíců."
Zkuste mi tam, prosím, nalézt neplatná technická, nebo podobné slovo. je tam... prasklina, sjeté pneu, opakovné šlápnutí...atd
za to je 5 bodů!
přestupkový zákon 200/1990
Neplatná technická = nezpůsobilé vozidlo. nebudu se chytat za slovíčka, poněvadž s policajtem buď můžete souhlasit a zaplatíte, nebo nemusíte a zaplatíte ještě víc a o tom to je, protože nikdo vám nebude lozit pod auto a zjišťovat jestli brzdí nebo má ohlé řízení, protože od toho jsou jiní. Těžko přesvědčíte policajta, že technická není udělaná, protože jsem zapomněl nebo není udělaná z důvodu, že jsem neprošel.
proč spekulujtete, opět!
kdy Vám můžou zakázat jízdu, zabránit odjezdu?
to tu už bylo...
ale opět tedy:
zákon 361/2000 § 118a, ...najdete tam neplatná technická?
Radku, ano spekulujete, páč není (alespoň mě) případ kdy nechal policista odtáhnout vozidlo jen z důvodu toho že je propadlá technická. Prosím ne z jiných důvodů, jako namontováno něco, antiradar, kradené atd... přesně tak jak je vyjmenováno v právním předpisu, kdy lze vozidlo zabavit, odtáhnou, zablokovat atd.
Opět upozozorňuji, že jezdit bez platné technické je přestupek, který lze vyřídit na místě blokovou pokutou dio 2500Kč, samozřejmě že policista může jako vždy přestupek NEŘEŠIT na místě a předat ho do správního řízení.
Ale nesouhlasím, že ho nesmí řešit a že je to za 5 bodů a zákaz činnosti! to je jen za přestupky ve vyhlášce 341/2001
"Spekuluji?Vůbec ne,protože i tato možnost se nabízí!" mýlíte se, v uvedeném předpisu toto není.
Jenže podle nového na místě už nic nezaplatíte, jdete přímo do správního řízení, takže 5-10tis, body a zákaz řízení až na jeden rok. To co jsem psal, platilo tehdy a když je policajt aktivista, tak už vás dál nepustí, leda tak na valníku. Berte to jako realitu... třeba se ještě Monika ozve a dá vědět, jak prokličkovala. Dobrou...
Příklad kamionu s profesákem není zrovna to pravé. S kamionem lze brázdit silnice i bez profesáku.
Bohužel jste na omylu. Prostudujte si předpisy týkající se náležitostí kolem prof. průkazů a měl byste dospět k závěru, že profesák není vždy zapotřebí ani když je to spojeno s podnikáním.
Oba mít pravdu nemůžeme. Buďto je povinnost vlastnit při řízení "kamionu" profesák vždy bez vyjímek, nebo je tomu jinak.
Pokud Vás chytno, můžete dostat MAXIMÁLNĚ blokovou pokutu 2500Kč na místě. Ale!§ to by Vás museli chytit!
Doporučuji zajet s vozidlem OPATRNĚ , nejlépe s dprovodem před Vámi, aby zastavili jeho a ne Vás.
Jinak žádný bod nehrozí!
doplněno 06.12.10 19:38:Pokud uděláte nehodu, nemůže mít propadlá technická vliv na nehodu!
Vozidlo bez technické nemá co dělat na komunikaci , říkáte že nemá vliv na nehodu nasolil jsem kořeňa zezadu protože jsem koukal po holkách , švestky mě dávali do těla než zjistili že borec má propadlou stk ,a už jsem je nezajímal posbíral jsem značku nárazník dostal jsem 500,- za nedodržení vzdálenosti ,ale kořenovi tomu tam pak naložili jak kdyby to zavinil on.
luigi,
jsem rád, že mi dáváte za pravdu, že na nehodu to nemá vliv, ani na vinu za nehodu. Viník může dostat 2 500Kč pokuty na místě!
luigi,
jsem rád, že mi dáváte za pravdu, že na nehodu to nemá vliv, ani na vinu za nehodu. Viník může dostat 2 500Kč pokuty na místě!
jen tak námitkou-ožralej frajer na dálnici,když ho "sejmeš"-taky budeš tvrdit,že tam nemá co dělat...?!A hlavně bude to někoho zajímat,že tam neměl co dělat...?! To prostě nesnižuje a nezpochybňuje fakt,že si nedobrzdil...Ale to nechci rejpat,jen tak pro zamyšlení...
Není problém si technickou udělat, samozřejmě pokud to jezdidlo projde kontrolou.
Správně by tam mělo být dopraveno na odtahovce. Ale kdo se bojí sedí v síňi.
v Rakousku budete mít s propadlo TP velkou smůlu, nevylučuji že když to policista zjiostí, auto odstaví, odebere Vám techničák a vydá Vám ho až poté co doložíte že jste TP absolvovala, auto si budet muset nechat odvézt na STK na odtahovce...pokutu tam také dostanete, a o hodnš větší než u nás... doporučuji vyhnout se mu obloukem, pokud žijete v Itálii a máte tam dlouhodobý pobyt, není problém registrovat si auto tam a TP absolvovat tam
tady musím souhlasit s nu-Osterichu se raději vyhněte-i když ,pokud víte,že dodržíte s rezervou(né zas moc okatě)rychlost,odstupy atd.,tak by neměl být důvod vás stavět-pěkně s davem,v pátek odpolko vyrazit(když náhodou-mít v kabině vestu apod-aby prostě nebyl důvod vás zkoumat podrobněji)-čili byste mohla "nenápadně" dorazit do ČR-tady už pohoda...Jinak rada s registrací v Itálii už je z jiného soudku-to nekomentuji...Tak ať se zadaří!
zákony jsou v evropě podobné, jsme v EU, věichni euroobčané za blbost platí, někde víc, jinde méně...jedte domů autobusem...v některých státech i mimo EU jsou pravidla tak přísná a pokuty tak velké, že jsou tam řidiči vycepovaní...na Novém Zélendu dostanete řidičák až po 8 letech, prvních 8 let máte jen dočasný, pokud se neosvědčíte, nedostanete nic...v SRN mají celkem 18-bodový systém, po získání 14 bodů absolvujete zákonem předepsaný očistec, který je podobný terapii z léčebny pro alkohjoliky a toxikomany ...probíráte tam veřejně přede všemi právní, morální, společenské atd...aspekty Vašeho protizákonnéhzo jednání, kterým jste se připravila o body...a kdo to neabsolvuje, tomu je ŘP odebrán...potřebujete asi také nějaký kopanec...vozidlo bez plůatné TOP je technicky nezpůsobilé a nemá na silnici co pohledávat, jediná správná a právně čistá rada je objednat sio odtahovku, za 10 - 12 Kč za kilometr
Nedalo by se využít pro dopravu vozidla s neplatnou STK na vlastní kontrolu STK , §5 , písmeno "e" ,zákona o provozu na pozemních komunikacích č. 361/2000 sb.? Viz níže. miro
Zákon o provozu na pozemních komunikacích§ 5
Povinnosti řidičee) odstranit na místě závadu, zjistí-li během jízdy, že vozidlo nebo náklad nesplňuje stanovené podmínky uvedené v § 52; nemůže-li tak učinit, smí v jízdě pokračovat přiměřenou rychlostí jen do nejbližšího místa, kde lze závadu odstranit; přitom musí učinit takové opatření, aby během jízdy nebyla ohrožena bezpečnost provozu na pozemních komunikacích a nedošlo k poškození pozemní komunikace ani životního prostředí,
Tak toto ustanovení by se nedalo použít ani náhodou Jediné řešení je naložit auto bez platné TP na valník a odvézt jej na STK.Chybějící známka respektive její neplatnost a v tomto případě dlouhodobá, nemůže být považována za závadu vzniklou při jízdě.To tak ještě vypálená žárovka,upadlý výfuk a pod. může být příčina jakou má na mysli znění §5,písm.e.
Míro, Jiří má pravdu, toto lze použít u jiných případů, třeba (to bude zase útok) zapoměl jste rozsvítii světla, tak přesvědčíte kontrolu, že se rozbil vypínač a nejde zapnout osvětlení vozidla, proto jedete...
a do mě! těším se.
Tak sousede, dotyčná má v úmyslu jezdit bez platné TP Rakouskem, za podobné přestupky v Německu nebo Rakousku Vám policie může zmemožnit pokřadovat v jízdě, pokud vás rovnou nezatknou, musíte zaplatit kauci ve výši například 500 eur, a to v eurech, v jiné měně. v cenných pírech atd, toto lze nahradit "ručením vhodné osoby", pokud nic nemáte, může policie zabavit auto, přitom podepisujete formulář, kde se zavazujete , že pokud do měsíce zastavené věci ze zástavy nevypalatíte, má příslušný úřad právo naložit s nima podle vlastního uvážení...atdblablabla...Teď cituji několik vytržených vět z dlouhého poučení v českém jazyce, které je vytištěno na zadní straně protokolu o spáchání přestupku (trestného činu) vystaveného německou policií, je to ultradrobným písmem na 1/3 stránky pokynů a Vašich povinností a závazků...Tyto státy tak účinně zajišťují bezproblémový úpr§ůběh "trestního či pokutního jednání"...tedy aby dotyčný v každém případě pokutu či možné další náklady související s řízením uhradil...
Pokud narazíte na "poctivého" rakouského policistu, a většina rakouskýchz policistů je "poctivých", na Vaše argumenty a snahy vykroutit se bude jen asertivně opakovat..."Toto je Rakousko"...
V těchto zemích se totiž zákony a předpisy na rozdíl od ČR dodržují...je to dáno také diametrálně odlišnými možnostmi jejich vynucení...Kdo jednou narazí v Rakousku,bude si to pamatovat celý život a podobnou kravinu už tam nikdy neudělá...a o tom to je...
nu, vyhýbám se vyjadřování k předpisům v cizích zemích, páč je neznám.
Jinde se ale dohaduji, že o povinné výbavě v zahraničí... .ale to je na jiný dotaz
Jízda bez STK není zrovna levná jak v Rakousku, tak v Itálii, stejně jako jiný přestupek a v těchto státech se za to tvrdě platí a člověk si to pak pamatuje celý život a za jízdu právě bez technické způsobilosti je to vyloženě o hubu. Známý-kolega si vysloužil kvůli půlhodině na kolečku ve Francii zákaz pokračovat v jízdě, dokud nezaplatí pokutu. Stál tam týden, než firma poslala v přepočtu 120tis Kč, pak teprve dostal papíry a mohl odjet. Samozřejmě to musel firmě splácet. Snaživý policista vás nechá posadit na valník i u nás, zvlášť pokud se s ním bude člověk hádat. Jak už zde bylo psané několikrát, vozidlo bez stk nemá na silnici co dělat a člověk bude fakt rád, když dostane mimo pokuty a bodů, papír na dojetí. A to je jen začátek, v případě nehody ať už zaviněné nebo ne je člověk-šofér bez stk v pr..deli, poněvadž se nedoplatí. Pak si člověk může říct, odtahovka by fakt byla za pusu!
Az tak hrozne to neni, nerikam, ze je dobre jezdit s proslou TK ale vubec nic to nerika o stavu auta. V pripade nehody to taky znamena jen drobne komplikace, pojistovna by musela prokazat pricinnou souvislost stavu auta s nehodou. A pokud je auto v poradku, jedna se IMHO jen o spravni prestupek. V podstate se taky snazim jet s takovym autem jen na STK s vynalozenim veskere opatrnosti (a auto je samozrejme v poradku, to dokazu posoudit sam, na to nepotrebuju instituci jejimz hlavnim cilem je buzerace a tahani penez z kapsy...).
Zřejmě logický a racionální přístup chybí! Nejde teby hlavněo šikanování a ne příliš racionálně zdůvodněný důvod k vybírání pokut? Nehovořím o jezdění bez platné STK , to postihovat a řešit.. Oč je nebezpečnější jízda bez STK do nejbližší stanice STK , než jízda s právě zjištěnou závadou za jídy , k jejímu odstanění do nejbližší opravny. Který případ (npř. nesvítící světlo) a jakou měrou ohrožuje bezpečnost silničního porovozu.K pozdějšímu přistavení vozidla na STK mohou být různé důvody - nemoc . porucha vozidla , nejezdím celou zimu a pod.. Když s vozidlem bez STK nejezdím nemohu být sankcionován , ale měl bych mít možnost přistavit vozidlo na STK kdykoliv bez sankcí a proto jsem uvedl §5, "e" , zákona 361/2000 . Vždyť řidič je plně odpovědný za technický stav vozidla , nakonec i bezprostředně po provedení platné STK .miro
doplněno 08.12.10 09:13:Omlouvám se , že na konkrétně položenou otázku , reaguji jen všeobecně . Mým cílem je , jen laicky reagovat na problémy s STK.
Nevidám vůbec žádný problém v tom, aby si člověk, který si nechal propadnou technickou prophlídku objednal odtahovku a auto nechal odvétz na ní...Problémem malých českých lidí je, že se jim 9 Kč za kilometr vidí moc...-Vlastní blbost pak většinou převáží nad právním povědomím a dotyčný vyjede směr STK po ose...Každý kdo tako učiní musí počítat s možnou sankcí, většinou to vyjde, ale nemusí to vyjít pokaždé...
Řeči o buzeraci, šikanování atd nejsou na místě, a komu se to nelíbí, může se klidně odstěhovat do Afriky a tam jezdit savanou nebo africkýmui vesnicemi bez platné TP...
Tak u nás jsou zákony na nic.V zahraničí je ještě přechodná doba na technickou po datumu asi 14dní naposledy chytli u nás Rakušanku a napřili jí pokutu ,Jenže podle jejich zákonů nic neudělala i když měla čerstvě propadlou TK mají tam nějakou rezervu,kdy to auto přistavit.Hlavně datumově ze dne na den se asi auto nerosype a nezrezne,nepřestane brzdit kuli stk
Jiný stát, jiný mrav Kdysi jsem jel ze svým bývalým esortem na stk taky 30tého, místo 12tého, ale bylo to ve stejném měsíci, takže podle známky jsem byl pořád in
A k čemu je taková přechodná doba dobrá? Není rozdíl, jestli hlídám datum konce technické nebo datum konce technické + 14 dní. Pořád existuje nějaký termín, do kterého to musím vyřídit. Jestli to bude 0 dní, 14 dní nebo půl roku "po" - to nehraje roli.
Pokud neni prechodna doba, tak TK neni na 2 roky jak ma byt - minimalne bez jednoho dne a nedej buh, kdyz to vyjde na nejake svatky
u nás jsou zákony postaveny tak, jak je schválil parlament, a vzhledem k tomu že v Rakousku byla podepsána Vídeňská úmluva o silničním provozu, v roce 1968, bude po ní rakouský policista chtít, aby mělo auto platnou TP, jinak auto nelze dál provozovat a musí ze silnice pryč, tedy naložit an odtahovku...Policista využije svého práva zavránit řidiči v pokračování jízdy, od odebrání mal=ého TP a značek, až po odtažení auta na nějaké záchytné parkoviště...Pak jer ale dotyčná bez šance absolvovat TP doma, bude muset složit vysokou kauci a nechat auto odvézt odtahovkou, pak s e do rakouska vrátit s protokolem z STK pro značkyx a TP...a auto vyplatit..stojí to ěnkomu za to? Nestojí, celou tuto debatu povařuji proto za bezpředmetnoua přeju si, aby podobné přísná a tvrdá pravidla platila i u nás...Pak nikogo nenapdane přivlcve se vyptávat, jak je to v rakosku...
V Rakousku je to prostě tak, že opráva daná občanům zákonem jsou přiznána, posvátná a nikdo si nedovolí občana v této souvislosti nějak krátit, ale jinak s tam o zákonech nediskutuje...Jen národ josefa švejka má ten zvlástní dar, neustále diskotuvat o tom, jak jinak než podle zákona to udělat...
Posvátná to by jste něco o těch právech občanů musel něco vědět pane chytrej.Jedinou švejkiádu tady předvádíte vy těmi nepřesnými až zcestnými informacemi.
cituji:
Pokuta byla neoprávněná, stojí si za svým rakouský automotoklubS takovým vysvětlením však nesouhlasí Verena Pronebnerová z právního oddělení rakouského automotoklubu ÖAMTC: "V Rakousku má každý řidič tříměsíční lhůtu na provedení technické kontroly u vozidla. Během těchto tří měsíců není vozidlo považováno za závadné. Řidič není ani znevýhodněn, pokud s takovým vozidlem způsobí dopravní nehodu."
RakouskoZdroj: Aktuálně.cz větší obrázek &ra/...
" Pokuta byla v uvedeném případě udělena neoprávněně, ať se řidička "provinila"nepředložením potvrzení o zdravotním stavu či tím, že uplynulo datum pro provedení technické kontroly,"dodala Verena Pronebnerová s odkazem na článek 3, odstavec 3 tzv. Vídeňské úmluvy. Tento dokument ratifikovalo Rakousko v roce 1982 a Česká republika v roce 1994.
Podle Vídeňské úmluvy by měla česká policie akceptovat takový technický stav rakouských vozidel, jaký je přípustný i na rakouském území.
Takže asi tak ...
Poradte mi prosím. Propadla mi technicka ted v zari a nemuzu se dohledat jak musim s vozidlem postupovat kdyz este nevim jestli chci dale TK prodluzovat nebo auto prodat. Musím ho dat do depozitu,(popr,jsou i nejake lhuty do kdy?)nebo ho musim odhlasit,ci je uplne jedno ze mi bude stat u baraku jak dlouho chci nez se rozmyslim? predem dekuji za odpovedi.
doplněno 16.09.14 15:39:a povinne ruceni?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.