Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Topení Škoda Felicia 1.3 MPI

Od: moucha* odpovědí: 8 změna:

Dobrý den mám takový problém. Koupil jsem si felicii 1.3 MPI vše bylo bez problémů až do teď. Začali mrazi a mě topení topí jak když netopí. Jsem student takže na to abych postupně kupoval díly topení do té doby než to bude topit nemám peníze tudíž bych potřeboval radu co dělat aby auto topilo jak má pokud možno s 0,- náklady. Od předchozího majitele jsem se dozvěděl, že termostat prý kupoval nedávno nový takže tím by to být nemělo. Čím to teda může být co mám zkontrolovat? Radiátor? Co mám hledat za závadu? ( RUČIČKA TEPLOTY NA BUDÍKÁCH LEŽÍ) Díky

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Vypadá to na špatný termostat.

topgear
hodnocení

0x

Teda to je student, začali mrazi, to je nářez. Radši chď pěšky, teba bych nechtěl potkat.

jabraka*
hodnocení

0x

První věc,co uděláš,odvzdušni systém chlazení a topení.Pak uvidíš.

JABRAKA

moucha*
hodnocení

Ok díky a odvzdušnění provedu jak?

jabraka*

Hledej kohout nebo uzavírací šroub na vrcholu chladiče.Mám sice také feldu,ale k tomuto jsem se ještě nedopídil.

JABRAKA

moucha*
hodnocení

Na chladiči jsem žádný šroub nenašel, ale vyndal jsem ten termostat a na 99% to dělal on protože ta prostřední osa byla mimo střed šroubovakem jsem to zamáčkl jak to má být a teď jedu někam na výlet a uvidím. Každopádně díky za rady

A Felicia se neodvzdušňuje, bohatě stačí, když při nalévání směsi do chladicího okruhu párkrát zmáčkneš třeba horní hadici, co vede k chladiči, a dál nemusíš nic, jen po jízdě zkontrolovat, příp.dolít kapalinu v nádobce. Okruh je samoodvzdušňovací

hodnocení

0x

Studentíku termostat neopravuj a radši si kup nový*smich*

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.