Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jaké startovací kabely pořídit

Od: kubinec® odpovědí: 11 změna:

prosím o radu, jaké startovací kabely (průměr , proud a pod.) si mám koupit

nevyznám se v tom, ale z marketu ty ŠMEJDY nechci kupovat

díky za radu

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x
avatar milancukrar

Kubo, bacha na kabely, musí být na 400A a tlustá žíla v izolaci , páč prodejci klidně prodají s ozančením 400A a kabel (žíla) je jen průměr 0,5cm

Hodně silný, nejlépe koupit v elektro volně kabel a silné svorky.

Páč pak lehce nastartujete i vybitý akumulátor ihned, jinak musíte čekat až nastartovaný auto dobije to vybité.

hodně silný kabel.

doplněno 28.11.10 22:52:

Kubo, mnohkrát jsem asistoval u startování se slabým kabelem, ale když jsem vytákl ten svůj, přes 1 cm silný, ještě se nestalo, že bych auto nenastartoval ihned, bez čekání!

kdy nevyzkoušel neuvěří, kdo vyzkoušel, nepřestane.

 

hodnocení

3x
avatar promon

Jestli nechceš ŠMEJDY, zdaleka se vyhni všem superhyper marketům. Naopak navštiv prodejnu se svářecí technikou a kup sobě 2 kabely ke svářečce o Tebou požadované delce a 4 kostřící svorky ke svářečce. Pak to jen zkompletuj a máš požadované.

hodnocení

jj, díky, tak tohle mě doporučily i známí, že kabely takto upravené a zhotovené jsou nejjistější

jen jsem nevěděl jaký průměr apod.

jeeště jednou díky vám dvěma

ar*

Pokud se nepletu tak Kubinec má Punto 1.2 a né Zil. *smich* Né vážně kupte je v prodejně s autopotřebama. Vyhnout se jak již bylo řečeno hypermarketům a benzinkám. Kabely by mněly být tuhé na ohyb a ne jak provázek.

Ale jó, já taky nemyslel kabely od Triodyny, ale k těm dnešním invertorům se používají pěkný kablíky, relativně lehký a ohebný.

Ad ZIL - to je moje srdcová záležitost, sedlal jsem jej na vojně - a startovací kabely nikdy nepotřeboval, na rozdíl od PVS, Tater a pod, které četly Rudé právo a pod, Zil jako správný benzíňák šel na první otočení klíčkem

hodnocení

vy jste měl na vojně ZIL a já jezdil s TANKEM T 54 AM 2 nebo tak nějak to bylo

tam jsme káble nepotřebovali *modla*

tam jsme káble nepotřebovali - no jo, to se startovalo mj. stlačeným vzduchem, ne?

hodnocení

hm, tak to už nevím, "je to nějakých pátků",já už ani nevím přesně ten postup co a jak se muselo provést aby se ten KOLOS nastartoval

myslím, že to bylo nějak takhle - zap. hl. vypínač elektr.,nastavit ruční plyn, načepovat naftu, předmazat a pak natočit

ale bylo to tenkrát SUPER, jak jsme se vyblbli, ACH JO *plac*, vzpomínám rád a často / NOSTALGIE /

hodnocení

já mám Punťáka 1.1 jen pro upřesnění ;)

ar*

Tak jen o decku vedle *smich*

 

buss
hodnocení

0x

No já bych je nekupoval, ani jsem je nekupoval. V elektrošopu (tam ví zatížení) koupil příslušnou délku pokud možno červený, modrý a svorky. Nebo někde takový kabel, používaly se k zemění, ze starého auta od starteru (ale asi budou krátké). Nemusí být zrovna na těch až 400 A, či mrknout do tabulek, je to na krátkou dobu, nevelká délka, tak se neupečou. Podívat se třeba v autošopu na jejich průměr (vodiče).

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]