Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicie - rezne vyfuk

Od: denis* odpovědí: 15 změna:

Dobry den mam skodu felicii dole na vyfukovem potrubi se mi udelala rez a vni diry slo by to nejak opravit nebo musim koupit cely vyfuk? novy dekuju za rady

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar hejkal

Felície má výfukový systém z více dílů... takže si vyberte ten správný a kupte nový... nebo podle závažnosti a velikosti díry nechte zavařit u někoho šikovného... ale dnes zavaří, za pár dní bude nová díra zase vedle... všechno má svoji životnost...

vybrat si můžete např. na stránce vyfuk-dily.autodily-velko/...

 

ar*
hodnocení

0x

Prorezlej výfuk se zavařit dnes ani nevyplatí finančně je to jen na chvilinku a jsou to vyhozené peníze. Nevím jaký máte ročník a motrizaci feldy, u některých modelů je nutno řezat prostřední díl, pokud je díl ještě origo. Originál prostřední díl je i s katem, tzn však není nutno hned měnit a za katem se trubka přeřízne a nasadí nový středový díl , který je už na to připravený. Takže se mrknout v odkazu od hejkala na sestavu výfuku dle ročníku a vybrat potřebný díl. Nejdříve odejde vždy zadní díl i když u feldy není pravděpodobné , že by ještě nabyl měněný.

 

hospodin*
hodnocení

0x

Když dáte auto nějakému garážovému mechanikovi s autogenem, ještě může výfuk tak za 200-300korun zachránit.

Nepočítejte s tím, že ta oprava bude na delší dobu než jeden rok. Jde tím jen oddálit nákup nového výfuju, jak píšou rádci přede mnou.

denis*
hodnocení

mam skodu felici 1.6MPi 98 rok vyroby a je to prave ten uprostred spodni casti auta je to trubka ktera vede k vyfuku ja myslel poprve jestli by nestacilo koupit nejakou svorku ale to spis nejaky plech a nechat to svarit takovou objimku asi jo ze?

diky za rady

ar*

Dej novej, vždyť to stojí pár korun a bude ne čas pokoj. Když to budeš nečím jen zaflokovávat tak do toho budeš dokola vrážet peníze. Třeby tady aaavyfuky.cz/...

doplněno 26.11.10 17:12:

vyfuk-dily.autodily-velko/...

Známý to podobně řešil - tubku omotal nějakým tenším plechem, podmázl to silikonem a stáhl obyč. motexpáskou. Oprava za 15 minut a pár korun. Ono u Feldy z roku 98 už asi ani ten zbytek auta nebude žádná velká sláva...

denis*
hodnocení

jojo presne chcu aby to vydrzelo ty 2 roky a pak si vemu na leasing nejake nove auto

ar*

To jo přesně tak to udělejte, akorát ten silikon tam vydrží po nastartování tak dvě minuty. Dvy roky tam tak vydrží akorát levnej výfuk s polska. No nic kdo chce kam pomozme mu tam.

akorát ten silikon tam vydrží po nastartování tak dvě minuty
Tak to by mě zajímalo, kam ten silikon podle Vás zdrhne?
ar*

To je poměrně jednoduché, jakou myslíte ža mají teplotu výfukové spodiny, na kolik se ohřeje výfuk a do kolika stupňů je odolný silikon. Je to to samé jako radit natřít výfuk syntetickou barvou.

erikch*

on ten silikon nikam nezdrhne-on "jenom" vysublimuje...Anebo myslíte,že silikon je "brácha" wolframu s bodem varu 5500st.C?! To asi nee,že...A jak píše Ar-kolik myslíte,že má výfuk(byť koncový díl)teplotu...? Až někdy po jízdě zastavíte-sáhněte si na koncovku výfuku...,už pak nikdy nic podobného nevyslovíte...*smich*

doplněno 26.11.10 20:48:

adresováno "promon"

raadek*
Červený silikon se používá u vzduchem chlazených dvoutaktních motorů v zahradní technice a tam je myslim teplota dost vysoká. R.
ar*

Gasket se používá na motory to ano, je tepelně odolnější asi 260 stupňů krátkodobě 320 stupňů ale to není ani polovina teploty výfuku, takže shoří ne za dvě ale za 5 minut

doplněno 26.11.10 21:04:

No ale kdo nevěří může to odzkoušet.

doplněno 26.11.10 21:27:

Většina tekutách kovů je do 150 stupňů a nedá se snimi opravit ani hlava motorů, na to jsou podstatně dražší lepidla. jediné co by na tom výfuku mohlo chvilku vydržet je vysokoteplotní pasta Permatex ,ale dva roky tam nevydrží nic ani omylem.

Kdybych to neviděl na vlastní oči, tak o tom nepíšu. Ta spona je na feldě, je za druhým tlumičem. Použit byl teplelně odolný silikon 300°C, má to tam už nějakou dobu. Je ale fakt, že je to na feldě 1,3 a ten člověk jezdí v rámci předpisů.

K tomu ,,ošahávání´´ koncovky - vyslovím, ale asi jezdím fakt nějakými divnými auty, ale já takhle zkouším těsnost výfuků, ucpu dlaní koncovku a případná díra se projeví. Co pamatuju, tak za poslední dobu jsem to zkoušel na Peugeot Partner 1,9D, Opel Astra 1,8, Fabia HTP, Renault Megane 1,5dCi. Ruce azbestové nemám. Ale jezdím měsíčně okolo 7 tkm, tudíž jednak nemohu jezdit jako dobytek, protože bych bez papírů byl namydlený a druhak jezdím ekonomicky, jelikož nám fest sledují spotřebu. Ale jezdím podle pravidel, podle BC mám průměr 69km/h.

jirkamatapat*

Místo silikonu tam dej dvousložkové lepidlo,říká se mu tekutý kov.Obal to kouskem plechu a stáhni motexpáskou,jak tady už bylo napsáno. Na mém BMW to vydrželo necelý rok a stejně jsem musel kompletní výfuk vyměnit,protože se rez projevil na jiném místě.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]