Nejste přihlášen/a.
Auto 4x4 do 80tis na velmi sporadické užívání. Navrhněte a zdůvodněte. Děkuji.
My jsme nedávno koupili Toyotu RAV 4 za 95.000 ve výborném stavu, od soukr.osoby. V bazaru se dá sehnat i levněji. Je to menší a dobře ovladatelné auto, 3 dvéřové, jsou ale i 5, benzín nebo nafta - protože je to lehčí auto, spotřeba není nijak dramatická. Zadní sedadla se dají sklopit a tím se získá dostatek úložného protoru. Doporučuji.
Jaky typ uzivani?
Pouze na silnici? Pouze do terenu? Musi to krome Tebe jeste neco uvezt (naklad), nebo jde o co nejlepsi manevrovatelnost?
Do 80t lze navrhnout ruzna a vzdy je lze zduvodnit, vyjmenovat klady i zapory. Ale musis svoje zadani upresnit.
osobně-volil bych nějaký model Subaru,asi nejpropracovanější systém,a řekněme i nejtradičnější(více jak 50letá zkušenost) pohonu 4x4-a jak se říká-kdo jednou "osedlá" Subinu,už nechce jinak...(a něco na tom je).Každopádně bych ale reálně uvažoval o individuálním dovozu ojetého auta na západ od nás(ať už se rozhodnete pro cokoli)...
Bohužel slušné auto 4x4 do 80ti tisíc nekoupíte. Vždy se bude jednat o vrak za zenitem použitelnosti.Nejlevnějším 4x4 na trhu jsou Suzuki Samuraje, které sice za tyto peníze koupíte, ale bude zkorodovaný na go.Do aut typu Frontera nebo Cherokke jde jen seberah, který chce denně opravovat.Čili jediné slušné řešení je si více našetřit a jít do auta novějšího, kde se okolo 200 tis již dá něco koupit.
Dívám se nyní na Subaru Justy GX 4x4...
Pokud nemůžete odpovědět na mojí otázku, popřípadě nevíte, tak bych uvítal, kdybyste mi neodpovídal ve smyslu 200tis či 5mil Kč. Děkuji.
Děkuji za odpověď. Doopravdy nehledám něco "in", neboť potřebuji levného pracanta do terénu, u kterého se mi nebudou rvát žíly z těla, když jej znečistím třeba olejem. Jdu se na něj kouknout.
Zdravím.Mám Suzuki Vitaru 1,6 pětidvéřák 71 kw.r.v.1996.Proti foresterovi má vyšší průjeznost opravdovým terénem.Je lepší s ručním zamykáním předního náhonu(Oproti volnoběžce).Leccos se na tom dá opravit.(zkorodovaná karoserie.)
Na polní a lesní cesty, o kterých píšete bych zvolil Subaru Forester.
Poměrně prostorný vůz, 2,0 benzín bez turba je nezničitelný, jen si dejte pozor na úpravy LPG, které se dost nedařily.
Toto auto na sněhu projede opravdu víc než plnohodnotný, těžký tereňák a na běžné ježdění po lese a poli ideální.
Pokud chcete čistokrevný offroad, tak doporučuji Mitsubishi Pajero 2,5tD. Nízká spotřeba, obrovský kufr, velký výběr volby převodů. Na polní cesty je to ale zbytečně moc do terénu a cenově hůř sehnatelné.
Suzuki Vitara!
Dvojkovou Vitaru za tyhle peníze neseženete, ale jedničkovou za to seženete ve skvělém stavu a s dobrým motorem...Skvělá dostupnost, do té delší 5dv dáte i dost věcí a je to japonec který se moc nes*re...
doplněno 26.11.10 16:00:+ má to pouze zadní náhon, nebo můžete připojit přední zevnitř auta (aniž byste musel jít ven nahazovat na kolech náboje) a má to i redukci do hodně těžkého terénu a hlavně se to u těchto aut nekazí...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.