Nejste přihlášen/a.
Zdravim Vas,chtel bych poradit jaky je nejvhodnejsi antikorozni pripravek na ochranu podvozku auta,slysel jsem neco o rezistin car tak bych chtel vedet jestli je na to vhodne nebo nebo je lepsi pouzit neco jineho,pokud mozno neco co muzu natirat stetcem.diky za rady
Jsem ze staré školy, od Š1000MB. Rezistin Car je dobrý jen v místech kde nedochází k otěru (písek atd.), Rezistin ML - třetím rokem zněj vyprchnou změkčovadla a loupe se - je výborný s přidáním oleje. Léta používám Tlumex Plast, jsem spokojený a už nebudu dělat experimenty. Vyjetý olej jsem raději nikdy nepoužíval - dlouho smrdí a obsahuje kyseliny.
Kde se da koupit ten tlumex plast,normalne v barvy laky? dam na vase rady a pouziju tento pripravek diky za rady.
Ano nic lepšího nevymyslíte, tlumex ztvrdne, popraská,zateče tam slaná voda a výborně se pod ním drží. Tlumex je výdobytek z dob škody 100, teda hurá do toho.
borek,
nevím jak u Vás ale u mě tlumex PLAST vyhrává.
neztvrne ani nepopraská,
ale co člověk to názor, co váýrobek to jiná zkušenost. není nejlepší výrobek...
Milane já sice tlumex nezavrhuji, ale pokud bych ho kupoval tak jedině tlumex plast plus. Ten už je přeci jenom novější receptury.
Osobně na podvozky používám výrobky Fy DINITROL ať už DINITROL 479 nebo DINITROL 482. Na prahy používám přelakovatelný DINITROL 445 a do dutin DINITROL ML nebo DINITROL 1000. Někdo má rád vůni rezistinu tak to i promíchám a nebo i samotný rezistinML , ten ale namíchat s olejem jinak vysychá.
ideální je mix vyjetého motorového oleje s řídkým transformátorovým(ten se dostane opravdu všude a "nese" s sebou hustější motorový)-sice to není zrovna ekologické,ale 100% funkční...Olej má oproti všemožným prostředkům nespornou výhodu ve své elasticitě-film se zátáhne i po narušení od třeba posypových drtí-narozdíl od všemožných sajrajtíků...Dělám to už asi deset let u všech aut-žiju v Krkonoších(vagóny soli a štěrku)a spodek mi nikdy u ničeho nereznul(ne)...a že se tu solí nešetří...
Tlumex a rezistin jsou výdobytky socialismu, neříkám že špatné, ale výše uvedená ochrana olejem je asi nejlepší co může být.Jen bych nešetřil, použil směs konkoru, nafty a červené brzdové kapaliny. Tím nastříkat mimo brzd vše.Není to ekologické, ale podvozek je i po letech stále jako nový, a šrouby třeba při výměně tlumičů jdou bez problému povolit. Prostříkávám touto směsí vždy před zimou.
Před lety jsem vlastnil auto Škoda 100.Vyměňoval jsem karoserii a hledal jsem prostředek,jímž bych celý spodek nakonzervoval.
Zvítězila kyselinovzdorná barva polystyrenová.Vydržela podlaha a podběhy 12 let a to je u tohoto typu určitě rekord,karoserie měla už před tím nalítáno 4 roky.Barva se musí natírat štětcem.A není nijak levná.Ovšem nevím,jestli se ještě vyrábí.
JABRAKA
Vrátil bych se o mnoho let nazad a podíval se, po používal Wehrmacht u a aut a tanků - zimmerit. KdF 82 byl bez známky rzi. A pak jsem používal barvu bílou, co mají silničáři. No dnes ten konkor a jiné výdobytky socialismu, co ještě mám. Montážní jáma domácí ...
S tím zimmeritem si děláte srandu.Šlo o cement, vodu,písek a skelný prach, čili něco jako beton. To se zubatou štěrkou nanášelo na tanky a jiné obrněnce, aby se na nich neudžely magnetické bomby. Naopak se to nasákávalo vodou, a při renovacích vojenské techniky je v těhto místech hloubková koroze. Čili toto nemá s protikorozní ochranou nic společného, a na nepancéřovaná auta se to vůbec nepoužívalo.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.