Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak ověřit najeté km podle VIN?

Od: radimas* odpovědí: 14 změna:

Dá se nějak zjisti podle vin kodu zhruba kolik může mít auto najeto? jedná se mi o Hyundaje accenta z roku 1996 zde je vin KMHVD31NPTU140171 Děkuju za jakékoliv info

 

 

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

rob*
09.11.10 11:48
hodnocení

1x

94587 km *frajer*

 

marenka*
hodnocení

0x

To přeci nejde. Mohlo stát v garáži, mohlo najezdit mnoho a mnoho km. ;)

Jediné, co zjistíte, tak že není kradené, nebo leasingové společnosti. Viz. cardetect.cz/...

radimas*
hodnocení

Jde mi jen o přibližnou cifru jestli třeba se nedá dohledat že v roce tom a tom to mělo najeto 100 000 km třeba :)

rob*

to určitě ne, leda v servisní knížce, ale pochybuji že by někdo 15 let servisoval auto ... Údaji z tachometru se taky nedá moc věřit...

doplněno 09.11.10 11:58:

v autorizovaném servisu

doplněno 09.11.10 12:21:

do STK a kupní smlouvy ano, ale jak se k těm údajům chcete dostat? v tomto případě jsem skeptik a nevěřící Tomáš :)

I kdyby jste se k těm údajům dostal tak kdo vám zaručí jejich pravost?

marenka*

Robe, jenom mě napadlo. Z PR, staré smlouvy, by se to zjistit nedalo? (já nevim, jestli je to hloupost, tak se omlouvám, jen přemýšlím o možnostech ;))

radimas*
hodnocení

Ani když se dělá stk tak se nikde km náhodou nezapisujou? nebo například při změně majitele či podobně?

ar*

Do protokolu na STK se najeté km zapisují. Pokud máte známého a ochotného na STK dalo by se dohledat kolik auto mělo najeto při předchozích kontrolách, ale nikdo nezaručí, že ty km jsou správné.

 

buss
hodnocení

0x

A jak by to ten VIN kód tak asi načítal? Bože
Jinak je firma, co podle vin nějaké údaje dodá. Reklamu jí nechci dělat.

 

nespokojenyurednik
hodnocení

0x

když se auto doveze ze zahraničí, naložené na kamionu má na tachometru 270 tisíc km, po přistavení na STK už jen 139 tisíc, je to tak u každého druhého auta, které si koupíte v bazeru nebo které si necháte dovíézt a nezkontrolujete a neověíte si to v zahraničí osobně...

 

buss
hodnocení

0x

Měl jsem původní TP zahraniční a podařilo se mi přes int najít původního majitele a poptat se.

 

marenka*
hodnocení

0x

Radime, tady máte názor mého automechanika. ;) U takhle starého auta nemá cenu řešit kilometry, protože pokud počítáme průměrnou rodinu, co najezdí za rok, dostanete se na docela vysoké číslo. Jenže je majitel auta, který se o auto stará, servis, výměny oleje, výměny náhradních dílů, normální jízda a je člověk, který dokáže auto "zprasit" za dva roky. Taky je rozdíl v tom, jestli auto jezdilo po německých dálnicích, nebo po našich kostkách někde v Praze. Podívat se spíš na to a při koupi nejlépe s někým, kdo autům rozumí, ví nejčastější nešvary tohoto typu auta, značky.

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Radime, zajedete do autorozovaného servisu, podívají se do záznamů, a pokud se o servis straral profík, je v poči i záznam. Jinak to nezjistíte.

K čemu Vám to bude?

 

danw*
hodnocení

0x

Dobrý den,ano kilometry v dnešní době se dá zjistit mnoha způsoby,ale pár věcí už byly zmíněny.. 1, U takhle starého auta to nemá ani cenu.. tam rozhoduje stav vozidla celkově.. Poté se to dá zjistit na stk.. Při každé technické kontrole se zapisují KM a není náhoda že jeden rok mělo 260000km a za dva roky z jiným majitelm 120000km :D řídící jednotka na tu někteří lidé při upisování kašlou.. Poté u koncernu i jiných značek se dá zjistit pokud bylo auto servisováno např. v roce 2005 bylo měněno v servise čelní sklo bylo najeto 200000km (pokáždé se zapisují km) ikdyž zajede do autorizovaného servisu jen jednou.. a dnes vám nabízeji to samé auto které má najeto 150000km.. tak víte že upsali :) Ale KM SE ŘEŠÍ U AUT DO 4-6 LET STÁŘÍ PAK UŽ JE TO JEN NÁHODA NA NĚJAKÉHO DOBRÉHO MAJITELE A TĚCH JE MÁLO

 

erikch*
hodnocení

0x

řešit najeté km podle VINu je jako měřit teplotu budíkem-prostě to nejde,ale k věci-jsou určité indície,zejména v interiéru,podle nichž se nechá leccos otipovat...To znamená sedadla,pedály,řazení,orig..klíče,páčka blinkrů,prostor pro nohy u řidiče atd.-prostě všímat si nejen jak je auto k prodeji "hezky uklizené",ale hlavně těchto "detailů"...Pak třeba "bauset"(gum.těsnění)kufru,poškrábání plastů okolo a tak by se nechalo pokračovat...Čili všeobecně nejen jak vše funguje,ale jak moc to bylo používané,"ošahávané"-z toho se nechá hodně poznat.Auto s 80 tkm nebude mít prošoupanou gum.ochranu nohou u řidiče-například...Navíc diagnostika by měla u většiny aut vytáhnout z řídící jednotky stav km-beží duplicitně s budíkama,ale nezávisle na nich...,a málokdo se pouští to úpravy ŘJ kvůli náběhu(nevím jak Hyundai),ale určitě to zkuste-za těch pár stovek to stojí...*frajer*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]