Nejste přihlášen/a.
Při snížení okolní teploty pod 10°C velmi špatně startuje.Pod výfukem jsou pak černé skvrny. Žhavení jsem prověřil.Asi by mohlo být sníženou kompresí.Dolil jsem do oleje Activum lubrifilm ujel zatím jen asi 100km.Zatím start stejně špatný.Ale vím od předchozího majitele,že bylo opravováno palivové čerpadlo.Také mi někdo řekl,že při špatném zpětném sesazení čerpadla i o 1 zoubek,tento problém může být?Jinak je ale v létě start normální.Než nechám změřit kompresi prosím o radu,zda by špatná zpětná montáž čerpadla mohla způsobit tento problém,když v létě OK? Děkuji.
Zaleží jak je sřízen předvstřik, má být asi tak 0.9mm. Spíš to ,ale vypadá na tlaky. Nechte je změřit a uvidíte. Tyto starší motory od Fordu nepatří zrovna k držákům o 1.8 TD už ani nemluvě.
Dělal jsem leta u Forda a 1,8D je kapitola sama pro sebe-diesely jsou v zimě nachylnější na spoustu věcí ale Ford?1,8D na vše.Vstřiky tlaky Filtry baterie čerpadlo i starter stačí aby mněl vyběhanější futra a už netočí kolik by měl.Vlastnil jsem a musím říct že vše jsem hlídal a nestalo se že jsem nenatočil.Na 50l nafty jsem dával 5l benzínu a 0,05lsyntetického oleje pro dvoutakty.Zku s ohm metrem změřit žh.svíčky ať je nemusíš vyndavat-za čerpadlem nic moc.
Přečetl jsem si pár řádků a musím se divit, měl jsem ten samý motor - escort combi a do světa šel s 300tis na tacho. Jediné co jsem měnil na motoru byly rozvody a pumpa hned po nákupu z bazaru, pak mi odešla jedna ucpávka přepadu asi za pět kaček a spojka týden před prodejem. Tento escort denně potkávám a je to už dost, let co jsem ho prodal. Žhavičky jsem neměnil za celou dobu, co jsem ho měl. Největší mráz -32 ho taky nezastavil, je ale pravda, že naftu jsem bral jen čsad, autobusy a kamiony jezdit musely a jako šofér jsem měl vždy i do osobáku. Na běžných čerpačkách je nafta aditivovaná do mínus dvaceti, takže to nejezdily ani podstatně novější auta. Na kompresní tlaky bych to neviděl, pokud bylo přesazené čerpadlo, mohlo by to být tím, to dává najevo i ta nespálená nafta z výfuku. Pak může být problém ve slabším startéru nebo baterce, to musí být v pořádku. Taky kvalita nafty dělá hodně, ta je pro start důležitá zvláště u starších špatně startujích motorů. Já tento motor považuju za držák, z mého hlediska bych si nechal seřídit rozvody a čerpadlo u forda a ne někde u garážisty...kolik to má najeto?
Není se čemu moc divit, tyto motory 1.8 jsou tím vyhlášené a jsou to nejhorší diesel motory kdo kdy vyrobil. Stačí se podívat například v Německu co tam je ještě "krásných" Mondeí 1.8TD jen mají mrtvý motor.
Jo to znám, jeden borec napsal - praskla mi hlava, druhý napsal - bacha fordovi praskají hlavy ... a pak se to šíří jako lavina po celém netu...podobně jako s EGRem nebo DPF.
To není otom , že jeden borec napsal a jedna paní povídala ,ale každý kdo se kolem aut jako mechanik motá tak ví , že s tímhle motorem byly problémy u Fiest ,Escortů, Sierr i Mondeí jednoduše všude kam je namontovali. Nechce to být jen zahleděný do Forda ,ale brát jak to je ,tenhle typ motoru prostě zmastily.
nedá mi nevyslovit souhla s Arem-venku jsou opravdu vagóny Fordů k prodeji-"voňavky" za pár Éček,akorát vesměs :"motor shade"...A není nic jednoduššího než se sám přesvědčit na nejen něm.serverech-to prostě nejsou hlášky typu,cituji:"- praskla mi hlava, druhý napsal - bacha fordovi praskají hlavy ...",to je bohužel realita podstatně většího trhu s auty než u nás...A ne o moc lépe na tom je Opel...
Když to píšou na netu, bude to asi pravda. Pokud je ten "motor shade", tak si myslím, že po nějakých 350-400tisících na to má nárok. Já plus kolega ROB, jsme vám jen napsali osobní zkušenost z praxe, ne někde z netu. Kamarád, bývalý kolega si koupil před sedmi lety TD a jezdí s ním pořád bez poruchy i v zimě. Předtím měl alfu romeo v dieslu, ta jezdila jen v létě, v zimě jsem ho vozil do práce já s escortem, opravou se nezabýval, dal ji pryč. O výměně escorta neuvažuje, říkal proč měnit něco, co funguje, na nové stejně nemám. Další můj známý měl stejný motor v sieře a jen si ho vychvaloval, jak je bezúdržbový a jednoduše opravitelný. Kamarádi z fordího fóra si ho taky nemohli vynachválit, samozřejmě se bavíme o reálném nájezdu a běžné údržbě. Můj bývalý escort z roku 93 vidím jezdit dodnes a nemyslím si, že by majitel do auta v hodnotě X investoval do generálky motoru. V mém okolí vím o jednom KO motoru, auto pocházelo z AAA s nezjištěným nájezdem a byla to olejnička už od začátku. Nemyslím si, že by byl starý fordí motor více nebo méně poruchový oproti konkurenci.
Scela určitě máš pravdu, páč jinak nedáš pokoj. Nejhorší ze všeho je fanatizmus jakéhokoli ražení. Ty jsi prostě jen fanatický "forďák" pokud Tě to uklidní tak Fordy jsou nejlepší auta na světě a ostatní vyrabějí jen vraky a nejhorší je Alfa.
Až budeš pár roků auta opravovat tak poznáš že ne každý motor se povede a to platí pro všechny automobilky. Točit jen kolečkem před sebou nestačí k tomu abys měl trochu přehled, který motor a model auta ano a který ne.
Naprosto s tebou souhlasím a jen ještě k té Alfě a létu...hadi také v zimě nevylézaj a ona nějakého chcíplého má ve znaku nemýlím se?
Jo jo má tam hada s křížem znak Milana. Jinak k těm motorům Alfa taky měla motor který se vyloženě nepovedl a byl to ten prokletý boxer. Sice jel jak čert, ale chlastal jak stihačka a taky prd vydržel. Jak jsem psal každá automobilka má na triku nějaký nepovedený motor. Zrovna Diesly u Alfy od Fiatu ,ale povedené jsou ,ale to je celkem jedno. Chce to jen mít trochu té praxe zasebou a nebýt zaujatý.
Kdyby sis pořádně přečetl, co jsem napsal, tak bys nemohl psát něco o zaujatosti. Psal jsem, že motor od forda se nekazí víc, ale ani míň, než ostatní značky. Životnost může hodně ovlivnit údržba a jestli nemůžeš rozdýchat to, že právě ten můj byl lepší, než ty v tvé dílně, tak aspoň neurážej, jinak tahle diskuze nemá smysl.
Už té zbytečné debaty také nechám ale-cca v roce 94-95 na školení v Něměcku v Kolíně specialně na diesely nám školitel řekl.Něměl bych to prezentovat ale Ford udělal 2 paradoxy jeden z nejlepších(2,3 2,5)a jeden z nejhorších(1,8)dieselů vůbec...také jsem ho měl spoustu let(výhodná koupě a znalost)naprosto bez problémů ale...zdravím všechny z Plzně-města kdysi nejlepšího piva a také už jeto v pr...jak ta 1,8d a Td
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.