Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Prodej a koupě auta - kam s papíry?

Od: milaneq* odpovědí: 6 změna:

nikdy jsem auto neprodával, chci prodat svou fábii do AAA ČB, vím že mi tam napíšou smlouvu, podepíšem, dají mi peníze a hotovo, pak následuje co? (pojištění, úřady atd.?)

a v jednom dnu bych si rád pořídil auto, ale už ne v AAA... taky potřebuju postup, co první, a tak dále... předem děkuji..., a jak je to s koupí třeba, kdybych si ho koupil až druhý den, tj. zítra s administrativou? jsem v tomhle laik ;)

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

1jara*
hodnocení

0x

Dobrý den, pokud auto budete kupovat v jiném bazaru, tak jim dejte to své na protiůčet.

milaneq*
hodnocení

už mám dohodnutou pěknou cenu, u AAA, mimochodem chci koupit auto, který nechci z bazaru...

stirecek*

Věřte, že ta cena bude pěkná jen pro AAA

danw*
hodnocení

0x