Nejste přihlášen/a.
Vlastním Renault Clio 1.2.,r.v.1996,benzín.Když klesnou teploty k nule,tak mám problém se startováním.Baterii mám rok starou,ale tento problém jsem měl již minulou zimu,když byla nová.Zkoušel jsem i jinou baterii,ten samý problém.Když startuji,tak má snahu nastartovat,ale po druhém,třetím pokusu už sotva točí.Pokud baterii vezmu na noc do tepla aniž bych ji nabíjel,ráno připojím a bez problémů nastartuji.V létě tento problém nemám.Bylo mi řečeno,že by to mohl být startér,ale to by se přece projevovalo i když je teplo?Tak prosím o radu,jestli se někdo nesetkal s podobným prolémem.Děkuji
Takto se opravdu projevuje zanešený startér. Do startéru se totiš dostává prach z uhlíků a mastnota a ta ten startér krásně zanese, když je potom nižší teplot tak ten "bordel" ve startéru více zatuhne a startér má pak enormní odběr a vytluče baterii vemi rychle. Postupem se už ani neroztočí. Je potřeba startér vymontovat a vyčistit (vymýt technickým benzinem a pastorek promazat).
Než se pustíte do rozborky starteru zkontrolujte zda není jen zoxidovaný kabel na přívodu ke starteru a tím zvýšený odpor a spotřeba elektřiny při startu.
Vyšroubovat matici, vyčistit spoj, nastříkat olejem nebo vazelínou a dotáhnout.
Když to nepomůže, zbývá rozborka a vyčištění starteru, jak píší rádci přede mnou.
Taky bych to tipnul na strater, zvlast pokud je to jeste puvodni kus...Takze vymontovat, vycistit a promazat necim ridsimnez vazelina, nejlepe silikon apod...Taky jsem podobny problem vyresil solarni dobijeckou, zvlast na horach to helfne a neni to zadna velka investice...navic diky tomu muzete mit pusteny radio nebo cokoliv a nevyzere vam to baterii.Silnejsi baterii nedoporucuji, alternator ji nestaci dobít...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.