Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Motor 1.9 DCI

Od: auto* odpovědí: 7 změna:

Mám dotaz kdo mě co řekne o motoru DCI.Chci koupit renault lagunu s naftovím motorem a nemám s tímto motorem zkušenost. 1.9DCI Rady na ada.Sch@seznam.cz děkuji.

zámek
maverick uzavřel tuto otázku
Nezakládejte duplicity poradte.cz/...

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

erikch*
hodnocení

0x

každopádně vybírej dva nejsilnější(120 a 130 koníků),ostatní slabší jsou na tak těžké auto o ničem,dostávají větší záhul(aby to trošku jelo),ideál nafta by byl 2.0dci 173 koníků(ale ten až od 06)-jinak hlavně bacha na elektroinstalaci(karty blby obzvlášť)-určitě absolovovuj diagnostiku a prohlídku v nezávislém (na prodávajícím)servisu před koupí...

 

ladislavk*
hodnocení

0x

Cituji :

Pětidveřový pětimístný vůz, motor vpředu a pohon předních kol. Naftový řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1870 cmł, vrtání 80 mm a zdvih 93 mm, komprese 19,0, přeplňování turbodmychadlem, výkon 79 kW (107 koní) při 4000 ot/min, točivý moment 250 Nm při 2000 ot/min. Šestistupňová převodovka, rozvor 2740 mm, vnější rozměry 4576x1749x1429 mm, hmotnost 1425 kg, maximální rychlost 190 km/h, zrychlení na stovku za 12,3 s. Druhá generace modelu Renault Laguna se vyráběla od konce roku 2000, export byl zahájen v roce 2001. Kromě pětidveřového sedanu dodával Renault také kombi Grandtour. V nabídce byly benzínové motory 1.6/79 kW, 1.8/88 kW, 3.0 V6/152 kW a přeplňované naftové 1.9 dCi s výkonem 79 a 88 kW.

Záleží jen na názoru ale to turbo...:(

tomason*

Kdyby jen turbo taková ojnice a rozpáraný motor *uf*

forum.renaultclub.cz/...

erikch*

to se ale bohužel stává u nejen 1.9dci-podívej se na fóra škodovek,passatů(1.9 tdi) a spousty jiných-prostě přeplňování je natolik materiálově a dynamicky náročné,že někdy něco "povolí"...A turba-před chvilkou v obdobné otázce-točí až 100 000 otáček/minutu,a to je prostě "mazec",dříve nebo později to jednoduše už "neunese"...

tomason*

Tady jde o poddimenzovaná špatná ložiska,to že motor klekne ve 166 tisících rozhodně není normální.Turba sou taky špatné a mají krátkou životnost.Já bych takový ojetý motor nechtěl,nebo hned servis.

auto*
hodnocení

Ještě se chci zeptat.Co bylo za problém s kartamu a jak problém šel odstranit.A co za motor je lepší.1.9 nebo 2

 

hodnocení

0x

V práci jsme ho měli a do 140.000 odešlo 3x turbo. Pak šla celá lafuna pápá.

V autotipu dělali dlouhodobý test na 100.000km a turbo jim odešlo 2x.

 

 

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]