Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Altík valeo YV1653

Od: mounter odpovědí: 3 změna:

chlapi nevim jak zapojit altík ...mam na něm 4 vývody B+,B-, a nahoře v konektoru je + a I

braknul sem to z nějakýho renaulta (dodávka)co přijel do šrotu po svejch,B+ sem dal na baterku B- na kostru, to + sem připojil na žárovičku a ve spínačce připojil na +...to ičko sem nezapojoval to je asi na otáčkoměr...ale takhle mi to nedobíjí,ampermetr se ani nehne a kontrolka dobíjení svítí až když otočim motorem

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

fredd
hodnocení

0x

B je svorka regulátoru nebo alternátoru pro připojení pólu na akumulátor,,

B - je to samé akorát pro připojení na pól - akumulátoru , ten konektro to je siřoký pojem, může to být na snímání otáček motoru pro budíky, ale také nemusí

Otázka zní, co přesně za Renaulta to bylo a jaký motor(nafta, diesel)?

 

mounter
hodnocení

dodávka jezdila na naftu

kluci mi poradili že by to mohla bejt slabá žárovka co sem použil do tý kontrolky..zkusím silnější

mounter
hodnocení

už to funguje B+ B- sem zapojil správně to + je napětí od spínačky a I je na kontrolku

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]