Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jakou zvolit cestu

Od: jarin®

Čau chlapi, potřebuju poradit. Dneska jsem dal auto do autorizáku, kde jsem byl auto projet s mechanikem co na autě bude dělat? Týpek sáhl na kotouč, řekl, že je lehce zvlněný, pak jsme to byly projet a řekl, že ty vibrace cití při brzdění, ani si nemusel sahat na volant. Teatrálně jsem mu děkoval, protože ANO nebylo to mnou, nebo něčím, co bych pociťoval jen já.

Teď si to teda nechali na dílně s tím, že zítra mrknou na to, jestli ten kotouč byl vadný z výroby a nebo je přidřený brzdič. S tím, že jsem se ptal jestli dělají repas brzdiče a ten prý nedělají, že to někam posílají. Je tedy otázka, jestli se vyplatí dělat repas a nebo dát nové brzdiče ale protože to je Brembo tak to je beztak raketa. To jsem řešil s mechanikem. Pan přijimací technik se spíš tvářil na to, že by zjistili závadu, napsal by mi krásný papír s potvrzením závady co tomu je, že to servis podělal a mají to opravit na záruku.

Nabízí se tedy otázka, jak se k tomu postavit. Jestli požadovat po servisu opravu na záruku, což s nima mám dobrý zkušenosti, že vrchní uložení tlumiče, co se po týdnu začalo ozývat tak vyměnili bez řečí a rychle...no ale samozřejmě je to takový hořkosladký, udělali na autě spoustu věcí, udělali je správně ale tohle posrali. Už když se měnily ty kotouče a destičky tak jsem říkal, že jestli je potřeba udělat repas brzdiče at ho udělají a nedopadlo to. A nebo teda to nechat udělat ten autorizák celý a po tom předešlým servisu požadovat prachy minimálně za materiál kotoučů a destiček...teď mám s panem servisním technikem nadstandardní vztahy a to by asi skončilo no :D

Problém je ten, že servis kde to do ted servisuju, tak má 14 dní dovolenou, v pondělí třetího otevírají ale já jedu s přítelkyní 4. v uterý do maďarska na 3 dny na výlet, takže to bych chtěl po nich nekompromisně a bezplatně zapůjčit auto na tu dobu.