Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Výměna tlumičů

Od: domin
Ahoj budu měnit přední tlumiče na golfu 4, budu to dělat poprvé, nejsem mechanik ale hodně veci se učím sám, chtěl bych se zeptat zda při výměně tlumičů se musí sundat poloosa, čep řízení? Nebo mě to pustí bez demontáže poloosy atd.. Za mě teda stačí sundat šroub dole na tlumíči a nahoře u karoserie, někdo říká že jedna strana jde u druhý se musí sundat poloosa, někdo říká že jdou obě strany bez sundání poloosy, tak jak to tedy je? :) díky za odpovědi.

21 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

povolit poloosu z těhlice

sundat brzdič kotouč odpojit čidlo abs a hlídání desek

povolit spodní čep povolit čep řízení ja ho nevyndavam z těhlice ale povolim 3 šrouby a vytahnu z ramene

povolit stabilizační tyčku

povolit šroub v těhlici co drží tlumič

ted to musíš sklepnout z tlumiče je dobry si tu objímku kapku roztáhnout de to líp dolu já na to mam takovej forichtung z číny

nahoře v podběhu si povolíš matku co drží uložení tlumiče a de to ven

je třeba mít dobrý stahováky pružin stáhneš pero povolíš uložení a měníš tlumič měníš uložení krytky a dorazy

domin
hodnocení

Díky moc, tlumiče mám sestavené budu měnit komplet i pružiny a vše s tím spojené, zapomněl jsem dopsat, jde mi jen o to zda by to šlo vyměnit bez sundání poloosy nebo ne. I za cenu toho že s tím bude větší srani ve výsledku.

je lepší si to posundavat je stim menší trépení

parkrat sem to na oktě udělal bez vytažení poloosy ale zmoudřel sem a zjistil že se stim už zbytečně trapit nechci *frajer*

Tohle jsem řešil před časem u Boxera. Vytahovat poloosy nebo koupit stahováky. Uvažoval jsem tak, že těch pár stovek za pohodlnější montáž stojí. Koupil jsem dvě sady nejlevnějších polských od Vorla a na každou pružinu použil tři.

bear