Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Fabia a čepy v hajzlu, SKF VKDS 321101 B vzít?

Od: fa

Co myslíte bude dobré celé rameno i s Čepem a Silentblokem za 870,- mlparts.cz/...

anebo měnit samotný čep? Nevím kolik stojí A co bude jednodušší ale bojím se toho aby to nový rameno s Čepem SKF VKDS 321101 B nebylo nějaký bláto?

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

asd1
hodnocení

0x

Tyhle věci dávám Lemforder.. SKF by ale mělo být taky OK.. Vidim i levněji než MLparts

Pozor ramena se mění v páru L i P strana, pak geometrie - sbíhavost (jde i svépomocí, laserová vodováha + lať; nebo i vlasec)

Jestli jsou vyjetý i silentbloky a chceš to ještě chvíli mít, tak bych měnio ramena komplet a dal jistotu = Lemforder (kus ca litr)

Čep se párově nemusí, geo nutná.

čep by měl být tohle asi:

MAGNETI MARELLI 3/...

MAGNETI MARELLI 3/...

fa
hodnocení

Jo díky už jsem odborník na čepy: skoda-dily.cz/... (5 cenových úrovní pěkně vedle sebe 171 - 1460 Kč )

akorát mě furt trochu hlodá že ten čep může být i dražší než SKS komplet rameno se vším :-O zkratka abych si nepo horšila a ty ramena neshnily dřív než ty originál jestli rozumíš

--- A měníš i čep řízení anebo ten můžu nechat?

do celý rameno vyměním doma? Protože na jakýsi lisování Silembloku nemám lis... Ale zlomený pružiny už jsem měnil na jiným autě, vztahovák na ně mám Ale je to porod nevím jestli to mám dát do servisu

asd1

To je značkový příplatek za nápis Schade na krabici ;) reálně výroba bude tipuju TRW... (?)

Jestli jsou starší silenty (hlavně zadní) tak bych měnil celý ramena... Svépomoc - obecně výměna ramen je jednoduchá, ale záleží co umíš... Dodržet utahovací momenty! Umět seřídit geometrii (nebo aspoň přibližně na přejetí do servisu *smich* )

čepy řízení - pokud jsou OK není třeba měnít. Ale když je budeš měnit jindy, tak se dělá znova geo. Nový může chcípnout dřív než nechat starší... Takže těžko říct co je výhodnější, já měnim až když má vůli (geo si dělám sám)

čínu nebrat