Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Felicie svítí mazání, na volnoběh zhasne

Od: ola® odpovědí: 11 změna:
avatar ola

Zdravím,

prosím o radu: Mám Felicii 1,6 MPI , začala mi pořád svítit kontrolka mazání. Na volnoběh, ale zhasne! Olej je v pohodě, neubývá, vyměnil jsem čidlo, filtr atd..., nic. Nevíte někdo co s tím je? Jak to zjistit? na diagnostice to nic neukázalo.

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*
hodnocení

1x

Čidlo tlaku oleje při nedostatečném mazání "propojí" mínus pól. Pokud je tedy čidlo nové proměřte na něm jestli je v motoru opravdu tlak oleje při vyšších otáčkách. Jestli na konektoru čidla bude při vyšších otáčkáh - , tak bude problém v olejovém čerpadle, které je v olejové vaně a je poháněno řetězem. Muže tam být jen ucpaný sací koš. Nemáte vanu mírně promáčklou?

ola®
hodnocení

Jo dík, čidlo mi dnes kámoš přeměří (tlak oleje při vyšších otáčkách). To olejové čerpadlo-sací koš, může být. Vanna promáčklá není. Známý mi tvrdí, že to vypadá spíš na nějaký problém v elektrice. Ach jó..., díky za každou dobrou radu*modla*

ar*

Samozžejmně , že závada na elektroinstalaci to může být, ale je potřeba nejprve vyloučit závadu na olejovém čerpadle a pak jít dál.

doplněno 20.09.10 11:00:

Olo pokud bude čidlo ukazovt, že tlak oleje v motoru je, tak vana dolu nemusí a je potřeba hledat kde blbne elektrika . To jen v případě , že by tam tlak nebyl.

ola®
hodnocení

Asi mi bohužel nic jiného nezbude, než vannu demontovat...(se mi moc nechce*zed*), večer po přeměření čidla dám vědět...

jambus*

Zdravím.

Vidím,že už je problém vyřešený,ale jen jsem chtěl napsat řádek k demontáži té vany. Že bych se toho příště nebál .Je tam jen cca 12 šroubku na myslím desítku klíč.Pokud máte račnu,tak je to raz-dva.A ono by stejně neškodilo té felděo po cca 15 rokách tu vanu přetěsnit :) Beztak tam je nějaký průsak :)

ola®
hodnocení

jo, jo, dík pak dám vědět..., pokud se nevzteknu a nenamažu se večer sám: (mám sto chutí*pivo*)!

ola®
hodnocení

Tak HURÁ, čidlo už mi přeměřili a fakt bylo špatné i to nové. Koupil jsem další a je po problému! Uf! Ale další problém se začíná ukazovat, nedrží to volnoběh. Na diagnostice jim to hlásí škrtící klapu. Nevíte zda se to dá nějak přeměřit, ta klapa? Nebo popř. spravit? Je to dost peněz a v servise mi řekli, že to se nespravuje, že se to automaticky mění za novou! Bohužel na tu nemám, nevíte co s tím? Moc všem děkuji za každou radu.*uspech*

ar*

Bohužel toto je dost častá závada a vyčištění často nepomůže. Většinou se opravdu klapka mění pokud to na V.A.G ukazuje na její závadu. Ceny jsou různé , nechá se koupit i za amd-autodily.cz/...

erikch*

rozhlédni se po kovošrotech v okolí-nechají se věci koupit za cenu hmotnosti kovu(akorát,že musíš sám vymontovat)-což je úplně o něčem jiném než na vrakáčích,natož nová...anebo omrknout aukro,kdo má díly z Feldy,Golfa II apod-je to starý koncern.motor, a nahodit dotaz,resp.se tam domluvit-druhá nejlevnější varianta...

 

honza1100
hodnocení

0x

Nevím jak u Feldy, ale u 160tky Pežotu mi nedžel volnoběh, klapka s vstřikovací tryskou byla zakarbonovaná. Je na to specielní sprej, který se po sundání sacího potrubí nastříká na klapku a vstřikovací trysky a je po problému. ;) To by vám mohl udělat každej garážovej automechanik.

ola®
hodnocení

to už jsme zkoušeli, bohužel nepomohlo!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]