Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

VYMĚNA SIMERINGU

Od: smakaballl* odpovědí: 12 změna:

Dobrý den *cteni*lidičky stojím před problémem se starou felicii ztrácí se olej a zjístil jsem že asi teče simering na klikovce .Nemá někdo z vás zkušenosti jak vyměnit simering na felicii nebo favoritu předem dík*cteni*

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

ar*
hodnocení

0x

Smakaballle, ten simering se mění jako každy jiný. Musíte jen sundat řemenici , rozdělat rozvody a pak simering vydloubnout a naťuknout nový. Hlavně ho tam nesmíte narvat šejdrem jinak se kraj střihne a pak netěsní. Je dobré si na to udělat přípravek na naražení, ale vašem přípdě dky to budete dělat pouze jednou tak alespoň kousek novodurové trubky patřičného průměru dle gufera.

Are u Š100 a Š120 jsem jen sundal řemenici, vydloubnul gufero a šetrně naklepl nové (nezapomět namazat břity). Hlavně jsem dával pozor aby nespadly axiální ložiska. Ani víko rozvodů jsem nesundával. U Favorita a Felicie je to jinak?

ar*

Jasně Juro2, já už zse žil u Fabie *zed*. U Feldy s rozvody nic dělat nebude. Jediná jobovka která ho může potkat je povolení matice na řamenici ,někdy to je opravdu dost zalehlé. Nejlepší je nechat auto na zemi , zařadit 1 a matici povolit, až potom auto zvednout a řemenici sundat. Ta už jde celkem snadno většinou rukou stáhnout.

Ještě jednou sorry za ty rozvody.*ee*

doplněno 19.09.10 19:47:

Jo ještě, to platí na 1.3 u 1.6 ty rozvody zase platí. U 1.6 je rozvodový řemen a ne jako u 1.3 kde je řetěz

doplněno 19.09.10 20:00:

Kurnik, to je zase den 1.3 je OHV *zed**zed*

ar*

Ještě jsem zase zapomněl přidat foto, té řemenice.

VYMĚNA SIMERINGU
smakaballl*
hodnocení

to povolím ten šroub ,pak bez stahováku sundám řemenici a už uvidím simering? nebo ještě musím sundat ten kryt? sorry že se tak ptám ale nikdy jsem simering neměnil a nechci bejt bez auta denně ho potřebuji *hi* dík

ar*

Hned pod tou řemenicí je ten simering, ten krat se ani sundávat nemusí. Ta řemenice jde většinou sundat rukkou bez stahováku. Není na kuželu drží ji drážkové pero.

smakaballl*
hodnocení

tak jo dík moc o výkendu si na to udělám chvilku a zkusím to *slunce*

smakaballl*
hodnocení

ARe , dík za radu jen mě jěště zajímá zda mě při výměně simeringu může něco překvapit nějaká jobovka a zdali je potřeba na sundání řemenice stahovák *klik* radči se ptám rád to zkusím opravit sám i když jsem laik *cteni* dík za rady

 

smakaballl*
hodnocení

jo jo tak hurá do obchodu pro simering a muže se začít *frajer*

 

hendry*
hodnocení

0x

stačí sundat řemenice rozvody se vůbec rozdělávat nemusí

cyril*

Děkujeme, konečně první rozumná odpověď!

 

dan*
hodnocení

0x

Olej se nemusí vypouštět, a řemenici se sundává:

Nasadit 24 ořech, velkou račnu opřít zespodu o nápravu a brnknou po startéru. Matka je vmomentě dole. Pak pomalu páčit řemenici o blok motou.Výjde to mezi karoserii až spadne z hřídele dží na klínku, dělá problém. Vypáčit gugero a pomalu naklepat přes dřevěný špalíček nové, jemně. Celé se to dá udělat po sundaní kola PP na zvedáku jen odšroubovat ochranný plech dole zespodu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]