Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jakou dělám chybu při rozjezdu?

Od: anna90* odpovědí: 13 změna:

Ahoj lidi chci vas poprosit o pomoc nevim co delam zle takze ,1 rozjizdim se auto jako vyskoci jsem ,uz z toho na prd mam seslapnutou spojku a na plyn slapu pomalu a zaroven pomalu vyslapuji spojku ,ale opakuji auto vyskoci jako kdybych naskocila na kone. Za 2 v kopci me to obcas chcipne otacky leti nahoru auto rve jak tygr ,ale ruckou v poho ,ale ja se chci to naucit seslapovat pedalama do kopce, proc ty otacky leti nahoru?Kdyz pridam do kopce malo plynu a auto nerve ,otacky jsou nekde mezi 1000-1800 ,ale auto ma tendenci se udusit tak proto pridam na plynu. Kde delam chybu? dekuji.

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

vosikac*
hodnocení

1x

Nejspíš začátečnice, že? :)

Pokud ano, tak to bude jen otázkou času, než se do toho dostanete;)

sebod*

anno. Popros nějakého zkušeného kamaráda. Sedněte spolu do auta, najděte místo, kde nikdo moc nejezdí a zkoušej a zkoušej. Jakou děláš chybu? Prostě neodhadneš ten moment, kdy spojka začne zabírat :). Tady Ti můžeme všichni teoreticky radit a vysvětlovat, jak je to se spojkovým a plynovým pedálem, Ty to pochopíš, ale v praxi si stejně párkrát ještě poskočíš *smich*. Nedej se ničím odradit a trenuj. Až si otukáš ten "pravý" moment, kdy už můžeš spojkový pedál pustit, tak pak už to půjde samo. *ua*

anna90*
hodnocení

Je to me druhe auto s prvnim nebyl problem ,protoze spojka zabirala nahore ,a druhe auto po vymene spojky ktera je nova zabira pry ve prostred a to jr pro me asi problem jinak jezdim rok a pul.

sebod*

tak z toho si nic nedělej. každé auto je v tomhle trošku jiné. Zvykneš si, neboj :).

vosikac*

Souhlas ... Já jezdím 16 let a před pár měsíci jsme koupili Peguota a občas se mi to také ještě stane ... *hi*

 

jsem*
hodnocení

0x

Dovolím si tvrdit, že chyba není až tak u vás, ale v autě. Především to chce seštelovat spojku. Co je to za auto? Mě to připomíná starou škodovku a problémy se sytičem. Pak s tím dušením do kopce: záleží na sklonu kopce, jaký je? Na jaký rychlostní stupeň jedete a jakou rychlostí? To je dost důležité vědět, aby se dalo radit. Jestli jedete na st. 4 rychlostí 50, tak je to špatně. Záleží na tom, kolika rychlostní auto máte. Popište přesněji.

ar*

Jsem , se vší úctou plácáte nesmysly. Anna má problém se do kopce rozjet bez ruční brzdy , jen"na pedály" a určitě se bude rozjíždět na jedničku z 0Km/hod. Prostě a jednoduše jak už psala Sebod a Vosikac Anička ještě není natolik vyježděná aby ji nedělal problém se plynule rozjet. Nic než rutina získaná spoustou rozjezdů a ujetých kilometrů nepomůže.

anna90*
hodnocení

audi a6 2.0 sport 2003

doplněno 18.09.10 19:38:

Are dekuji mate v tom jasno opravdu nestartuji na 4.Reakce na pana jsem

doplněno 18.09.10 19:43:

Doplnim otazku mam novou spojku na kterou nejsem zvykla zabira pry uprostred jsem zvykla ,kdyz spojka zabirala nahore potom jsem spojku normalne poustela a bylo to v pohode.Nebyl problem ted ano da se udelat, aby spojka zabirala opet nahore?

ar*

Aničko , musím se s hanbou přiznat , že u A6 jsem spojku ještě neměnil tak opravdu nevím. Jelikož je dnes u novějších aut běžné , že se pedál spojky "seřizuje sám" nepředpokládám , že by to zrovna u A6 bylo jiné. Určitě se zachvilku ozve Marenka , která se zeptá maži, páč ho mají doma. Opravdu to ale bude tím, že spojka začíná zabírat v jiné poloze pedálu a nejste na pedál ještě zvylká.

marenka*

Tak spojka se opravdu nastavuje automaticky, ale problém může být v tom, že jestli vám vyměnili jenom obložení na lamele, tak může být lamela křivá, anebo může mít silnější obložení. To se týká i neoriginální lamely. Časem by se to mělo zlepšit, jestli je silnější, pokud je ovšem křivá, tak se to nezlepší.

Omlouvám se za pozdní reakci, vypadlo mi poradte. *plac*(Are, dík za důvěru *pusa*)

anna90*
hodnocení

Diky vsem za rady.

 

hodnocení

0x

Při obsluze spojky si pečlivě zjistěte , ve které poloze spojka počne zabírat a v ten okamžik spojku v této poloze přidržte a naučte se velmi citlivě podle potřeby pouštet a nebo vypínat. Podle toho zda ze hodláte rozjíždět po rovině nebo do svahu a pod. . Aby jste měla cit v noze , je vhodné mít patu nohy opřenou o podlahu a spojku ovládat citlivě jen špičkou nohy. Při jízdě do svahu , včas přeřadit na nižší stupeň. V tomto případě již razantnější ovládání spojky, stejně jako při rozjezdu , nemá tak negativní vliv , až na vyjímky. miro.

 

hodnocení

0x
avatar miramira

chybí Vám logika, pokud se motor dusí jedete na moc vysoký rychlostní stupeň - musíte zařadit na nižší. Když bežíte sama do kopce taky pomalíte aby jste to udýchala, a vy tomu autu dáte hrubou zátěž, a ještě špatý rychlostní stupeň . :(. Pkud se dusí na nižším stupni 1ka příp. 2ka máte možná i málo plynu. Hlavně se naučte zavčasu řadit nižší stupeň jinak motor zničíte.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]