Ahoj, dobrý večer. Koukám po Superbu třetí generace, líbí se mi. Většina jich má nájezd kolem, nebo nad 300 tisíc. Šli byste do toho? Popř. jaký motor? Většinou jsou 2.0 TDi, 1.4, 1.6 a 1.8 TSi. Jako je to dost, ale prodává se jich mraky, tak by to mohlo něco vydržet ne? Asi jde o péči o to auto, což se těžko zjišťuje... Hláška "Stačí sednout a jezdit" u každého druhého inzerátu mě celkem baví Díky za rady!
Stačí sednout a jezdit já chápu tak, že takovým stylem se k autu choval předchozí majitel A nebo když někdo vychvaluje, jak auto táhne a že dostávalo všechno, co chtělo = dostalo co proto
S tímhle nájezdem asi jen ten dvoulitr TDI..a to ještě jen určité kódy motoru myslím.
norman
Tak myslíte, že to je blbost? Strašně se mi to auto líbí. Dají se za ještě přijatelné peníze najít s nájezdem lehce přes 200. Prodává se jich strašně moc. To jsou všechny na sešrotování? Teď mám Fabii, 1.9 TDi, najeto 350 tisíc a šlape jak hodinky. Myslím, že dřív snhije kastle...
Drtivá většiny Superbů jsou služebáky šéfů nebo "vyšší třídy", obvykle mají havarijku.. Tomu odpovídá cena servisu a oprav, takže sice levně koupš ale musíš mít i na banány. Většina jezdí "furt", takže má nalítáno, 300kkm už je znát celkově na podvozku, motoru i agregátech, takže potřeba banánů je pravděpodobná.. Bohatý lidi berou nový, chudý lidi nemaj na banány a vezmou jinou kategorii auta.. Proto jsou ojetý Superby relativně levný.
Když už, tak musíš najít kus který je opravdu v pořádku a po pár kilometrech tě nestáhne z kůže
norman
No právě proto že to s takovým nájezdem bývají služebáky, tak si říkám že se na servisu nešetřilo. Bohužel nemám půl míče na auto, abych koupil mladšího. Ale těch 300 tisíc bych i dal (radši bych 250). Co že to je česká modla, jak tu někdo psal, mě se to auto zkrátka líbí. Někomu se líbí Multipla
Multipla je nejhnusnejsi auto na světě ( to musel bejt mejdan!), ale je geniálně řešena.. Servis klasika autorizak a longlife výměny, drahy ale nedělej si iluze o kvalitě.. Líbí se tak si to porid, necum na kilometry ale v jakém je stavu. S výběrem si dej opravdu zalezet, včetně kompletní diagnostiky stavu = live data ze všech čidel, korekce vstriku atd. Mechanika, stav podvozku atd atd. 90% jich bude smrdet investicema v desítkách tisic. Hodně štěstí s výběrem.
Osobně bych do takového nájezdu nikdy nešel. Jedinou výhodou je, že je to hodně rozšířené a hlavně české auto, že se dají sehnat díly z druhé ruky. Pokud ho koupíte, tak si jistě s opravami zařádíte.
Jen pro zajímavost, asi před čtvrt rokem jsem nedobrzdil s pětiletým superbem a odnesl to nárazník,nosníky pod nárazníkem, jeden světlomet ,maska a lem kapoty. Chladiče vše netknuté. Platím pojistku 17tis. ročně. Dal jsem to do servisu na Jarově, do týdne bylo vše opraveno a cena byla 247tis. Naštěstí jsem platil jen 10tis. spoluúčast.
Auta jsou spotřební zboží, každý výrobce chce aby auto přežilo záruční dobu a pak si majitel musel koupit další nové. Nejdelší 5ti leté záruky jsou omezené počtem kilometrů, delší záruky - třeba 10let na prorezivění karoserie jsou marketingový bezrizikový tah. Můj strýc získal v r.1945 zkonfiskovaný mercedes 170, jezdil s ním 40let bez jakékoli větší závady. Tak tohle už žádný výrobce nechce.
To máte zadarmo nebo s nějakou brutální slevou? Protože auta jiných automobilek než místní modly budou za tu cenu s polovičním nájezdem. Možná dokonce i pod 100k km...
Superb je auto dělané na vysoký nájezd, jezdil jsem se superbem se 290tis. najeto a nic špatného se neprojevovalo, i automat fungoval normálně, žádné cukání, nic. Každé takové auto bude mít za sebou pár bouraček, a bude chtít nějaké investice. Právě okolo 300tis.km se Superba všichni zbavují, poslední možnost jakžtakž prodat za rozumnou cenu. Vyšší nájezdy se musí stočit na 300. Koukejte po max. 5 letých autech. Asi bych chtěl zaručený menší nájezd, třeba zde, ale je to dražší usedcars.drivalia.com/...
"Vyšší nájezdy se musí stočit na 300." žiju v tom, že stáčení se sice asi ještě stále děje, ale zároveň v tom, že se to dnes už dá poměrně snadno prokázat, nebo se pletu? pokud člověk kupuje tak "drahé" auto, přece se mu vyplatí taky "investovat" do toho, aby si zjistil historii vozu.
Asi se vychází z údajů o nájezdu zaznamenaných na stk. Kde pětileté auto bylo jen jednou, sedmileté dvakrát, a to může s vidinou brzkého prodeje leckoho lákat předtím údaj "upravit" ...
V práci služební Superb z roku 2016 2.0 TDI (ještě bez adblue). Do teď fungoval bez větších problémů a investic. Najeto cca 275000. Normální servis průběžně - oleje, brzdy, spojka, rozvody vše originál servis škoda, kam jezdí celý vozový park (cca do 15 áut). Teď odešel alternátor - odtahovka (originál je za cenu 25 tisíc s DPH ve škodovce) a před nějakou dobou začal někde trochu téct olej. Tak se to vyřeší v servisu najednou. Tak jsem zvědavý, kde to teklo a kolik bude stát oprava. Platí to firma. Pak případně doplním.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.