Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
mám dotaz, scháním ,,nové" auto krátkou Fabii II ( možná VW Polo), (cenově kolem 60 000 kč) pro řidičku, která dosud jezdila s naftovou Felicií 1.9D, která umožnuje se rozjet do menšího kopce prakticky bez použití plynového pedálu (motor nechcípne). Řidička má totiž ,,problém" používat současně plyne a spojku při rozjezdu.
Jak jsou na tom rozjezdy s Fabií II 1.2 HTP 44 Kw nebo 51 Kw, případně motor 1.4 16V 63 kW jsou podobné jako na Felicia 1.9D?
Nebo raději sáhnout po naftové Fabii 1.4 TDI PD 51 kW a 59 kW, 1.6 TDI popřípadě benzínovou 1,6 16V (BTS) o výkonu 77 kW.
Případně, kdyby se našla pěkná jedničková Fabia s motorem 1.4 16V 55 kW nebo 1.4 16V 59 kW, ale tuhle možnost na 98 % vylučuji
Co by jste zvolili Vy, pro řidiče, kteří mají problémy s rozjezdem, aby se nemusel motor při rozjezdu hodně vytáčet, případně vůbec
Děkuji za odpověd
Asi bych takové řidičce koupil traktor. S tím se může rozjíždět i na trojku.
Ale vážně: přece je jednodušší řidičce vysvětlit potřebu mírného zvýšení otáček plynem a pouštění spojky, při rozjezdu do kopce.
Tím si snad prošel každý řidič, že mu motor občas chcípne.
Není nic jednoduššího, než mírný kopeček a tam si ty rozjezdy zkoušet a natrénovat to. Na sedadle spolujezdce musí sedět kliďas, který dokáže po provedení rozjezdu vyhodnotit co dělá řidička správně a co dělá špatně.
Kde máte TSI? To je na to podle mne nejlepší z toho výběru. Akorát pokud to má autohold (nebo jak se to jmenuje) tak se bez přidání plynu nerozjede ani 3l diesel, protože nepřetlačí brzdy, tak bude úplně jedno co dostane za motor. A proč jí vlastně nekoupíte Megane s 1,9 DCi ten bude za půlku té Fabie a rozjede se i do kopce.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.