Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zvážit opravu nebo ne?

Od: seatleon1 odpovědí: 2 změna:

Vozidlo: Seat Leon I 1.9 TDI 110kw ARL 2003 (najeto 350tis km)
Zdravím,

mám takový problém, u kterého nevím, jak se rozhodnout. Auto vlastním něco přes rok, kupováno za 45tis. Poslední dobou mám problém s autem, který kouří. Zjistilo se, že tam jsou vadný vstřiky a je potřeba všechny opravit. Mechanik mi vykalkuloval opravu. Oprava zahrnuje test vstřiků, opravu vstřiků, gumičky na vstřiky, těsnění pod víko ventilů, spodní čepy, přezutí a práce - celková cena kolem 31 tis.
Nevím zda do něj stále investovat. Před necelým rokem jsem na něm dělal komplet rozvody, STK platná do 8/26, na karoserii není viditelná koroze (nevím co podvozek), přes měsícem nová baterka a alternátor. Když se rozhodnu opravu vstřiků nedělat, tak i tak za to nechám 10 tis.
Chci se zeptat vás odborníků, zda do toho investovat nebo ne. Mrzí mě, že jsem i tak do něj investoval hodně, a nechci to jen tak zahodit. Býval bych to věděl, tak ho dám rovnou do šrotu :D Taky nevím, kolik bych za něj dostal, když bych ho prodal někomu, kdo by do toho invstetovat chtěl nebo na náhradní díly.
Všem díky za užitečné rady.

 

 

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

0x

Ten před tebou věděl proč jde z domu...

Proč test vstřiků když jsou vadný? Repasovaný origo vstřik je ca za 5k, x 4 je za dvacku.. Návrh za 31k jak píšeš smrdí ojebem, čepy + GEO, gumy, těsnění, práce... Tam to bude spíš nějak vstřiky spytlíkovat aby to odjelo... Nebo má opravdu dobrý zdroje na levný kvalitní repas a ne jen vyčistit trysku ultrazvukem..

Jestli je "rozebrání" za desítku tak bych to spíš udělal...

Před rozebráním, - někdy pomůže nechat to jet na čistý VIF - buď přímo do filtru nebo vyjet nádrž k rezervě a nalít celou pikslu.. Mechanicky to vstřik neopraví ale umí ho "rozhýbat", vyčistit, že ještě chvíli funguje líp..

V tomhle stavu to moc prodejný neni, STK na půl roku a skoro jistota že neprojde emisema nic moc.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Todle je jen na tobě ja bych do toho asi uz dnes nešel
Za ty prachy co ty bys mel vstriky ja měl go motoru na rotačce
Sam sem do svy rotačky vrazil tolik že by sis tukal na čelo
Ale většinu sem si dělal sam a vim že mi dlouho vydrží
Ja to shrnu auto ma 350 na hrbu to je dost na to aby se vysypalo vše okolo turbo spojka starter podvozek nebo i těsnění pod hlavou takže je předpoklad že ty vstřiky nebudou poslední investice
Navic pokud nejsi vyloženě fanda do vozu a neumíš si na tom sam nic udělat tak je třeba mit neustale připravenou plnou peněženku
A počítam že v těhle letech nebude ani kastle úplně v kondici - prahy blatniky podvozek určitě se nêco najde
Ja bych dojezdil technickou a poohlid se po něčem novým
Je lepší ted ztratit nakou tu korunu než z toho mít v budoucnu černou díru na peníze
A múžu tě uklidnit nebudeš jedinej komu se investice do vozu nikdy nevrati par aut uz sem měl a vim své

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]