Ahoj budu muset koupit katalyzátor na VW T4 2,8 benzín..Neprošlo to emisemi..I na volnoběh šílené hodnoty..Originál samozřejmě zatím neplánuju koupit..Z univerzálních je prý funkční jen Walker..zbytek k ničemu..Máte někdo zkušenosti s náhradou? Díky doplněno 30.10.25 19:56: Diagnostika samozřejmě nepíše nic..je to rok 97 doplněno 21.11.25 20:05: Ahoj..Nový kat na autě..opakovaná prohlídka proběhla a... Emise LPG na volnoběh ŠPATNÝ!Vyhazov..ale mám ještě jednu šanci, což jsem ani netušil..Problém je,že nemůžu sehnat nikoho,kdo umí BRC LPG seřídit..jak se to vlastně seřizuje? Věděl by někdo? Díky..
Zdravím, co svíčky, pálí to dobře? Dal bych VIF nebo lepší benal do vyjeté nádrže a dal autu pořádnou projížďku, klidně až na omezovač. Ono to nemusí být katem, ale i "utrapene" auto má emise naprd.
Svíčky i vzducháč nové..Projeto a zahřáto dostatečně..VIF tam dávám.
jenda22
VIF je naproste placebo. Podle emisni tridy (4, spise Euro 5) si najdete univerzalni katalyzator pro vas objem. Podle poctu km to muze byt lambda. Pozor na spravny typ .
Když jsem to auto kupoval,tak jelo na 5 válců ze šesti..takže dostal CO PROTO! Nevím kolik km s tím tak jezdil bývalý majitel..Špatný kat navrhuje technik ME.Navíc na obalu katu je vidět, že byl kdysi otevřen a prasácky svařen..pochybuju,že by někdo, kdo ho řezal a vařil tam obsah měnil..max vykuchal
Lambda poukazuje na chudú zmes,aj množstvo kyslíka je vyšie než pri KO katalyzátoru. Prežente auto po dialnici aspoň v 120 km/h cca polhodiny,mala by sa obnoviť katalická vrstva zanesená sírou. Nespaleneho paliva je tam veľa,najmä na LPG. Zamerajte sa skôr na zapaľovanie,sviečky a na vstrekovač a nový vzduchový filter.
Doutnáku jako první věc jsi měl zkontrolovat svíčky udělal jsi to vymontoval si je? A jinak jasně když katalyzátor tak Walker. Ostatní nemá cenu kupovat protože jsou ojebaný co se týká plochy a množství účinných kovů. Za jeden rok přestávají fungovat. To je taky důvod proč jsou laciný katalyzátory tak laciný že jo
Svíčky a vzducháč nové! VIF leju..benzín kvalitní..projeto a ohřáto dost.. Kat je původní, asi..pofidérně vařený..a auto jsem kupoval,když jelo na 5 ze šesti válců..to ho nejspíš "dodělalo"
bobann
No sakra doutnáku, tak jestli jelo dlouho na 5 válců, asi i s blbyma svickama, tak je kat vyhořelý. Kup Walker. Hlavně na správný typ auta možná se tvoje auto dělalo i v nějaké prodloužené verzi já nevím
Napadlo mne hned při koupi,že bude kat po smrti,ale jeden nejmenovaný borec tady mi prozradil, že pokud je kat při tom chodu na pět za šesti rozžhavený do ruda,což byl a to byla moje otázka, takže prý je ještě kat "naživu"= funkční..
Však jsem vám psal, ať se neupínáte na kat. Běžně procházejí i auta s vymláceným katem. Musíte najít někoho, kdo vám zjistí, proč to špatně spaluje, především na LPG. I ten kat většinou odchází právě kvůli špatnému spalování motoru, sazím, nebo nespálenému benzínu.
To auto je ještě "hloupý", vůbec ho nenapíchli na diagnostiku,ikdyž konektor tam je a já ho připojit dokážu..Otáčky snímali jen nějakým senzorem,který potřebuje kovovou hmotu motoru..Můj motor má všude jen hliník a tak to dávali jen na šroubky a ukazovalo to hovadiny..Druhé měření s novým katem byl benzín OK..
A co je tam vlastně za systém lpg? Ještě nějakej podtlak, nebo "vstřik"? Momentálně zápasím se svým Landirenzo, mám na to kabel a soft, našel bych i na Stag. Katalyzátor mám teda asi tak špatnej, neprošel jsem emisema ... Ale ten za to primárně nemůže, moje auto se tam asi nějak cítí nesví a pokaždý mi tam začne lítat lambdaregulace někam mimo rozsah, i když předtím se celou cestu drží
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.