Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

První samostatná jízda

Od: adri odpovědí: 25 změna:

Ahojky, nedávno jsem dodělal ŘP a rád bych se chtěl pomalu nějakým způsobem rozjíždět. Když jsem měl jízdy ve škole, bylo to bez problémů, žádné komplikace, vše bylo v pohodě. Jenže, rodiče mi pomohli najít auto do začátku, pořídil jsem si dvojkovou octavii. Za mě zatím super, těším se na ježdění, ale... studuji v jiném kraji, škola je odemne cca 150km, nechci to rozebírat proč tak daleko apod.. a rád bych dojížděl autem než vlakem na intr. Cenově to asi vyjde stejně, netuším, ještě jsem si to nezjišťoval, ale myslíte si, že by bylo fajn hned takto vyrazit a dojíždět takto 2x týdně.. pátek a neděle. Nevím jak bych to zvládal na dálnicích, tam se chci vydat s otcem, abych si zvykl, ale napadlo mě, že bych třeba pár víkendů natrénoval delší jízdy v podobné dálce jako mám školu, a zkoušel jestli to zvládnu tak dlouho jet, a kdyby mi to vyhovovalo, tak jestli to vzít skrz dálnici nebo prostě jet přes různé obce. Děkuji předem moc

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x
Já bych se nejdřív rozjezdil s doprovodem na lehčí kratší, pak delší trase v závislosti na tvé šikovnosti. Výlet 75km tam a zpět ti pak ukáže tvé schopnosti na 150km trase. Ono to není až tak málo pro naprosto nezkušeného řidiče. Dálnice vyžaduje více opatrnosti, ale trasa 150km může být dramaticky rychlejší oproti motání se přes dědiny. Na dálnici počítej s hustým provozem v neděli odpoledne i v pátek. Můžeš zvážit i spolužáky, kteří by přispěli na palivo, ovšem máš zodpovědnost navíc. Časem se vyjezdíš, ale nezapomínej, že řidič se učí celý život...

riva
hodnocení

1x

To je individuální. Ale pokud se těšíš, tak jsi zdolal ten největší problém v tom, aby se člověk rozjezdil. Jen nemachruj, to bývá největší problém mladých začínajících řidičů.