Zdravím rádce, Léta jsem pro mazání většiny techniky včetně kardanů, úhlových převodů několika křovinořezu a převodů s ojnicemi u plotostrihu kupoval Mogul (myslím že LVT1EP, doporučený kdysi na dotaz technikem z Mogulu) v 8kg kyblíku, ale už se nevyrábí a navíc nebyl ideální z hlediska viskozity, v chladu moc houstne a plotostrihum se zastudena chvíli vůbec nechce, hlavně akumulátorové jsou na to háklive, takže bych klidně zkusil něco vhodnějšího, pokud to nebude zbytečně drahý. Máte něco doporučeníhodného? Někdo doporučuje s molybdenem, jiný zase že to může poskozovat loziska, protože maže až moc a kuličky se místo otáčení kloužou, prostě každý má něco vyzkoušeného, ale názory se dost rozcházejí. Díky
Origo vazelíny určené přímo pro tyhle účely samozřejmě znám, ale tam se cena třeba 100ml tubičky pohybuje řádově na ceně pětiny osmikilové ho kýblu toho, co používám skoro 15 let. Jde mi o nalezení něčeho vlastnostmi jim co nejpodobnějšího, ale cenově co nejbližšího třeba té dosavadní Lvt1ep (asi 14 stovek za 8 kilo). Prostě aby to cenově umožňovalo to šťouchat do všeho, neřešit víc typů zároveň a nechodit kolem toho se třema maznicema s různým obsahem, aby se do půlky mazacích míst necpal zbytečně speciální tuk. Hledám prostě tuhou obdobu něčeho jako jsou UTTO a STOU mezi oleji Třeba je to to, co už dávno používám, ale proč se nezeptat, jestli není něco vhodnějšího.
bear
Tolik let někde v kýblu degraduje, takže je pak skoro jedno, čím mažeš.
Málo kdo skladuje v suchu a chladu. Hodně lidí to strčí do sklepa či garáže, kde je vysoká vlhkost nebo výkyvy teplot vlivem ročních období.