Nejste přihlášen/a.
Pokud tam něco nacpeš, co zmenší průměr trubky, počítej že bude úměrně se zanášením klesat výkon, výfukový systém se tedy bude zanášet, možná mírně přehřívat motor, asi i spotřeba mírně vzroste, pokud to má nějaké řízení spotřeby, může to po čase zlobit v chodu motoru. Také jsem s tímto zápasil na ČZ 250 a výsledkem byla jízda v obci v nižších otáčkách. U Yamahy DT50 byla už z výroby na konci v tlumiči výfuku hliníková "drátěnka", ale u stěn, trošičku to tlumilo. Pokud ji nemáš jako druhý majitel a někdo před tebou to ve výfuku nevybrakoval, potom se zkus u českého prodejce poptat na jinou homologovanou variantu výfuku nebo tlumení.
Poprvé slyším o tom, že někdo chce sériovou motorku utlumit (a chválím), ale amatérské pokusy asi mnoho nepřinesou a můžete si udělat problém na STK. Problém je, že kvalitní tlumič je velký. Jsou různé typy tlumičů, nejjednodušší doma vyrobitelný by byl asi děrovaná trubka o průměru výfuku obalená minerální vatou a to celé strčit do větší trubky. Jenže to musí mít délku alespoň 0,5m a kam to na motorku dáte. Takže asi jedině sehnat nějaký lepší homologovaný, pokud existuje.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.